Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Глупости :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Глупости

    Офф... .
    А тези простотии се правят от името на всички ни.
    Даника
    Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

    Коментар


    • #17
      От: Глупости

      Е товa е почнaхa дa слaгaт съединители в диференциaлите,ще почнaт и в кaретaтa,новияТрaнспортер пък е с двa истински и нa стaндaртото място .Те тия в деференциaлите ги слaгaт откaкто имa системи зa електронен селект нa зaцепвaне в зaвисимост от нaтовaрвaнето нa кое и дa е от четирите колелa,демек от бaя време,първите мaсови мaй бяхa Волво,те имaхa пуснaхa и първия мотор с променливa геометрия нa глaвaтa спрямо блокa в зaвисимост от режимите нa рaботa,дaли го имa серийно ,не съм сигурен,щото и товa е някaквa простотия ,гледaл съм неподробни схеми зa нaчинa нa рaботa преди години в "autobild",по времето когaто излезе и Wмоторa,тa те новостите сa стaри,зaвиси кой когa ги внедрявa,зa много производители обaче нямa смисъл ,по елементaрните нещa сa си зa предпочитaне.Товa зa търговците мислещи зa aвтосервизи е в пълнa силa от 15тинa години нaсaм,зaвиси кой кaк и дaли ще клъвне.
      Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

      Коментар


      • #18
        От: Глупости

        Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
        ....първите мaсови мaй бяхa Волво,те имaхa пуснaхa и първия мотор с променливa геометрия нa глaвaтa спрямо блокa в зaвисимост от режимите нa рaботa,дaли го имa серийно ,не съм сигурен,щото и товa е някaквa простотия ....
        Пак пусти талянци с ланча- турбо, две при това, барабар с валове.
        А тези простотии се правят от името на всички ни.
        Даника
        Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

        Коментар


        • #19
          От: Глупости

          Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
          Е товa е почнaхa дa слaгaт съединители в диференциaлите,ще почнaт и в кaретaтa....
          Мани мани - ако не се лъжа, в скоростната ми кутия има три съединителя и две спирачки - иди ги оправи
          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

          Коментар


          • #20
            От: Глупости

            Това от първото видео не е ли просто диференциал, с многодискови мокри съединители ( като на моторите ) към всяка полуоска?
            През повечето време полуоските седят незацепени и само, когато баше шефът реши, единият или и двата съединителя зацепват ( цялостно или в %? ).... демек нищо кой знае колко сложно.

            Коментар


            • #21
              От: Глупости

              Не е съвсем така... Не отцепва полуоската (при такъв случай би намалил въртящия момент и на отсрещната полуоска през диференциала)...
              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

              Коментар


              • #22
                От: Глупости

                Няма ли ги някъде тези съединители в разрез?
                От видеото виждам само, че при завои "натяга" външната полуоска.. но да.. ако отдолу не се крие нещо, то тогава другата полуоска просто ще губи всичко ако съединителят й е отворен. Остава да седи на "полусъединител", но тогава не искам да знам колко му е ресурса...

                Коментар


                • #23
                  От: Глупости

                  Първоначално публикуван от _kalata_ Преглед на мнение
                  Това от първото видео не е ли просто диференциал, с многодискови мокри съединители ( като на моторите ) към всяка полуоска?
                  През повечето време полуоските седят незацепени и само, когато баше шефът реши, единият или и двата съединителя зацепват ( цялостно или в %? ).... демек нищо кой знае колко сложно.
                  Съединителите не зацепват и не отцепват полуоските.Те включват или изключват планетарните предавки на полуоските.При завой външното колело минава на ниската предавка и съответно му се увеличава въртящият момент.Нещо подобно на винтовертите с две скорости.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Глупости

                    Нали има планетарна предавка...
                    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Глупости

                      Ето го животното - http://www.irs.kit.edu/download/1312...ZF_Handout.pdf
                      Та то се оказа още по-просто от това дето си мислех - отворен диф като на всяка полуоска има редуктор, който се включва/изключва със съединителя. Тоест компа избира дали да ползва по-голямо/по-малко предавателно число на всяко от колелата ( или поне там където го има въпросното у-во ).

                      Коментар


                      • #26
                        От: Глупости

                        Не си прав... Една част от въртящия момент на планетарната предавка не се взема от 'изхода' на отворения диф, а от касетата - т.е. механично пряко свързана с главното задвижване.....
                        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X