Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Глупости :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Глупости :)

    Система за разпределение на въртящия момент включва двоен съединител, за да позволи на задния диференциал да разпределя мощността към двете колела отделно
    Не съм се напъвал да издиря първоизточника на това нещо, излиза в няколко издания, даже и специализирани.

    Въпросът обаче е - колко глупости има в това изречение? На пръв прочит аз намирам поне 3.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

  • #2
    От: Глупости

    Нито една.Помисли по-...ъъъ...задълбочено...
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #3
      От: Глупости

      Петре,абе я си карай френската гега и ич не се занимавай с модерни търговско-инжинерни глупости.Знаеш,че преди колите ги мислеха и правиха инжинери,а сега търговци с мисъл за сервиза.Не ща да изпадам в подробности.

      Коментар


      • #4
        От: Глупости

        Е не бе, ама диференциалот предава въртящ момент, а не мощност, а двете са различни неща
        Какво общо има двойния съединител с разпределението на въртящ момент още по-малко ми става ясно.

        Иначе онова чудо си върви все по-добре
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #5
          От: Глупости

          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          ...да издиря първоизточника...
          От различни източници:

          "... a Torque Vectoring system with a double clutch to allow the rear differential to control the torque delivery to each wheel separately..."

          "... This is combined with what Alfa Romeo calls Torque Vectoring, a double clutch setup that will allow the rear differential to control torque delivery to each rear wheel independently..."

          И оригинала:

          "... the Giulia introduces an innovative double-clutch Torque Vectoring system to allow the rear differential to control the torque delivery to each wheel independently..."

          С думи прости - буболечката е паднала в машината (и Тътъл се е превърнал в Бътъл) малко след диференциала
          Издъних се на Тюринг теста

          Коментар


          • #6
            От: Глупости

            Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
            С думи прости - буболечката е паднала в машината (и Тътъл се е превърнал в Бътъл) малко след диференциала
            Така де, кажи колко глупости виждаш. Може аз да не съм довидял някоя и да са повече от 3
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #7
              От: Глупости

              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

              Коментар


              • #8
                От: Глупости

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                Така де, кажи колко глупости виждаш. Може аз да не съм довидял някоя и да са повече от 3
                Аааа, тях работи ги не разбирам. Аз говоря само за превода.
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • #9
                  От: Глупости

                  Това на видеото ми прилича на мноого скъпо нещо,подобно но диференциал ама ненадеждно/с къс живот/ и мнооого/излишно/ скъпо за ремонти.Ма такава е реалността в съвременното автомобилостроене.

                  п.п.Къде може да се прочете колко му е ресурса на тоз модерен диф.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Глупости

                    Мисля на Хонда SH-AWD пак е такава система, работеща от доста години, пък май няма оплаквания от здравината и...
                    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Глупости

                      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                      Е не бе, ама диференциалот предава въртящ момент, а не мощност, а двете са различни неща
                      Какво общо има двойния съединител с разпределението на въртящ момент още по-малко ми става ясно.
                      Представете си управлението на верижен трактор.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Глупости

                        Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение
                        Това на видеото ми прилича на мноого скъпо нещо,подобно но диференциал ама ненадеждно/с къс живот/ и мнооого/излишно/ скъпо за ремонти.
                        Целта на обикновения диференциал нали беше да раздели оборотите на колелата при завой, вътрешното да прави по-малко обороти от външното ? Това чудо какво прави освен първоначалното предназначение?
                        България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Глупости

                          Двоен или два? В края си става мощност. А и като знам giulia 1,6 GT (от около миналите 70) какво прави, сигурно и това ще работи, нищо от описанието и превода. А и не е уникално като решение, като приложение е друго.
                          А тези простотии се правят от името на всички ни.
                          Даника
                          Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                          Коментар


                          • #14
                            От: Глупости

                            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                            Целта на обикновения диференциал нали беше да раздели оборотите на колелата при завой, вътрешното да прави по-малко обороти от външното ? Това чудо какво прави освен първоначалното предназначение?
                            Торк векторинга пуска 0-100% към дадено колело според колко му каже компа.
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #15
                              От: Глупости

                              Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
                              Двоен или два? В края си става мощност. А и като знам giulia 1,6 GT (от около миналите 70) какво прави, сигурно и това ще работи, нищо от описанието и превода. А и не е уникално като решение, като приложение е друго.
                              Е те са два, ама според преводача е двоен )))

                              Иначе че ще работи, ще работи. Ако имам кинтите Жулия я отнасям като куцо пиле домат.
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X