Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Диагностика на Mercedes 190 E

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Диагностика на Mercedes 190 E

    Димо, ако искаш звънни да и хвърля едно око. Без друго искам да говорим по една работа
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #17
      От: Диагностика на Mercedes 190 E

      Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение

      3. Не знам дали още ги има , ама аз и преди не съм срещал хора , които да направят диагностика по тази букса.
      Ела да пием по бира и .. да видиш ...
      Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

      Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

      Коментар


      • #18
        От: Диагностика на Mercedes 190 E

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        Няма, ама ще сложи.
        Изпреварил си ме .

        В такъв случай : въпросния потенциометър - и да му се провери съпротивлението . Нов върви заедно с клапата и е 520 кинта . Той е единствения чарк по инжекциона , който не идва от Бош , а от Мерцедес .


        Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
        Ела да пием по бира и .. да видиш ...
        Честно да ти кажа , ако го правиш (а нямам причина да не ти вярвам), ще си изключение
        Всъщност , ако дойда (използвам темата на Димо), няма да е само за по бира . Тя бирата отделно де . Ами ще е по предназаначение
        Макар че съм свикнал на Компресор , Ц-ка , имам една 190-ка , нуждаеща се от подобна диагностика и съответно съживяване . Не за друго , ами е грехота да я хвърлям . На 160 000 км. е след основен ремонт и тъкмо се отвори да върви .
        Последно редактирано от Vlado_Ts; 28-02-15, 21:44.
        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

        Коментар


        • #19
          От: Диагностика на Mercedes 190 E

          Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
          1. Аз за 190-ка моноинжекцион сефте чувам .
          И аз не го знам моно ли е стерео ли ... Така казват хората. Имала един инжектор колата. Никога не съм го виждал.

          2... и букса има . 7 или 9 пина беше . Сега ме мързи да слизам в гаража , ма май 9 беше
          Буксата е 8. Аз слязох и проверих.

          3. Не знам дали още ги има , ама аз и преди не съм срещал хора , които да направят диагностика по тази букса.
          И аз не съм срещал. Е, Румен съм го срещал ама не сме си говорили за инжекциони ...

          Димо , АГУ имаш ли на нея ? Щото така както описваш картинката, в 90% от случаите е заминал потенциометърът на дроселовата клапа.
          Не. Нямам, не съм имал и няма да имам (Ясене )!

          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          Компресия мерил ли си? Клапата на дебитомера да е крива?
          Не съм мерил компресия. Чувам клапан да трака и да затихва, после пак да трака. Клапата не зная как изглежда. Обаче ще звъня де. Всъщност ти ще звъниш.
          ______2
          Е = MZ

          Коментар


          • #20
            От: Диагностика на Mercedes 190 E

            Първоначално публикуван от Димо Преглед на мнение
            Не. Нямам, не съм имал и няма да имам (Ясене )!
            Ясно. Полага ти се курс по ограмотяване. Само да стигна до тебе.

            Коментар


            • #21
              От: Диагностика на Mercedes 190 E

              Димо , погледнахте ли стъпковото моторче , намира се между колекторните тръби , има и една врътка с която се регулират оборотите.
              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

              Коментар


              • #22
                От: Диагностика на Mercedes 190 E

                Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                Димо , погледнахте ли стъпковото моторче , намира се между колекторните тръби , има и една врътка с която се регулират оборотите.

                НЯМА такова!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                НАучете се!!!

                Има регулатор на обороти, ако въобще го има!
                Да .. там е едно от местата.
                Другото се нарича регулатор на загряването ... и наистина така работи .. механично .. според температурата ... околната или .. на би-металната пластина вътре в него!

                Като не познавате старите К и КЕ джетроници ... МОЛЯ ме се излагайте.

                "Стъпков" .. мотор има чак след около 5-6 години при Опел и по-късно Рено и .. кво и не .. почти до ден днешен.
                Две фази .. тоест 4-ри кабела ... стъпка .. мисля че 1,5 градуса.

                Вижте само колко кабела има на въпросните устройства,
                ДВа .. или три! Едното е с пружинка вътре и се управлява с коефицент на запълване на импулсите. Другото е същото .. само без пружинка .. и се управлява по същия начин само че .. от две намотки ... едната дърпа на едната страна .. другата на другата страна.
                Компа си ги "Ръчка" така ... че да отваря повече или по-малко ... от там и .. оборотите са .. високи или ниски ...
                Ако не го управлява компа ... стои някъде по средата.
                Последно редактирано от CarTest™; 02-03-15, 23:47.
                Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                Коментар


                • #23
                  От: Диагностика на Mercedes 190 E

                  Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                  НЯМА такова!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                  НАучете се!!!

                  Има регулатор на обороти, ако въобще го има!
                  Да .. там е едно от местата.
                  Другото се нарича регулатор на загряването ... и наистина така работи .. механично .. според температурата ... околната или .. на би-металната пластина вътре в него!

                  Като не познавате старите К и КЕ джетроници ... МОЛЯ ме се излагайте.

                  "Стъпков" .. мотор има чак след около 5-6 години при Опел и по-късно Рено и .. кво и не .. почти до ден днешен.
                  Две фази .. тоест 4-ри кабела ... стъпка .. мисля че 1,5 градуса.

                  Вижте само колко кабела има на въпросните устройства,
                  ДВа .. или три! Едното е с пружинка вътре и се управлява с коефицент на запълване на импулсите. Другото е същото .. само без пружинка .. и се управлява по същия начим само че .. от две намотки ... едната дърпа на едната страна .. другата на другата страна.
                  Компа си ги "Ръчка" така ... че да отваря повече или по-малко ... от там и .. оборотите са .. високи или ниски ...
                  Ако не го управкява компа ... стои някъде по средата.
                  Ама по-спокойно , недей да викаш , във всеки магазин за резервни части така го наричат , дори в сервизи и магазини на Бош , затова така съм го написал , за да го разберат тези които правят колата. Ако им кажа да погледнат клапана за празния ход , дали ще разберат? То и ламбда сонда сигурно няма , ама карай.
                  В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                  Коментар


                  • #24
                    От: Диагностика на Mercedes 190 E

                    На 190-ка ... не че няма ламбда сонда ... ама ... аз лично съм виждал само 5-6.
                    Дори и да има .... (първо провери) .. изключи му на загрял двигател електро-хидравличния регулатор и ... ако всичко е наред .. отзад трябва да излизат само теменужки. Пробвай и да запали ... трябва да е само като му покажеш ключа.
                    КЕ-то работи добре и без ... комп.
                    Не стане ли .. има ядове в клапа, налягания, регулатор, дюзи!

                    Или Димо да идва .. да го черпя или .... аз да ида .. мъ .... не мой ме напои! ...
                    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                    Коментар


                    • #25
                      От: Диагностика на Mercedes 190 E

                      Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                      Ама по-спокойно , недей да викаш , във всеки магазин за резервни части така го наричат , дори в сервизи и магазини на Бош , затова така съм го написал , за да го разберат тези които правят колата. Ако им кажа да погледнат клапана за празния ход , дали ще разберат? То и ламбда сонда сигурно няма , ама карай.

                      Ъхъ!!
                      Може и да няма оксиджен сензор.

                      А разни малоумни търговци .. които не знаят за какво служи мултицета .. не ми се коментира!!!

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:KEjetronic.gif
Прегледи:1
Размер:128.9 КБ
ID:5645890


                      10-та позиция от картинката ... какво стъпково има?
                      А Немски ... ако некой не знае ...

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:612x287-http---www.fuenfkommasechs.de-images-stories-ke_jetronic_schema.jpg
Прегледи:1
Размер:57.1 КБ
ID:5645892

                      На тази картинка си пише къде е слагано.
                      Няма Кислороден датчик и .. на 11-та позиция ... не мога да си преведа .. що е ..

                      А за сервиз на Бош ... ако някой ти го каже това ....
                      Обърни се и избягай!
                      Сериозно!
                      Последно редактирано от CarTest™; 03-03-15, 00:20.
                      Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                      Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                      Коментар


                      • #26
                        От: Диагностика на Mercedes 190 E

                        Извинявайте за спама.Ама с тази тема направо ми разбихте представите за колите.Имал съм няколко Мерцедеса(и сега имам 2бр.) 190,имам от 2002г ,и досега никакви проблеми,минал съм му на газ над 200 000км,мислех че тая кола няма чупене и е еталон за здравина,а тази тема направо ме разби.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Диагностика на Mercedes 190 E

                          Автомобил със същият двигател карах 12 години , и проблеми са възниквали само след посещение при "майстори" , я за аларма , я за смяна на масло , филтри , ... Откакто започнах всичко да му ремонтирам и сменям сам , проблемите изчезнаха. Най-много ми се смееха "майсторите" като им казвах , че бензиновите помпи трябва да работят когато двигателя работи на газ , за тях това било невъзможно. При един оторизизиран представител на Бош , "майстора" ми разглоби колата за да търси релето което спира помпите , разбира се не го намери , нямаше такова.

                          Димо , сетих се за още една възможна причина двигателя да работи добре на високи обороти , а да пали трудно и да тресе на ниски. Като повечето двигатели , и този пали при едно предварение , а работи на високи при друго , това става механично чрез вакуум. Вижте да не би да пали с голямо предварение.
                          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                          Коментар


                          • #28
                            От: Диагностика на Mercedes 190 E

                            Такааа
                            Ламбда сонда има, Димо обеща да я снима срещу 5BGN за всеки желаещ.
                            Износена капачка и палец на делкото - като се сменят ако няма подобрение ще мислим пак.

                            Има странни вибрации при запален двигател - най-осезаеми са на задна, най-слаби на П. Автомат е.
                            Заподозрян е тампона, но приемаме идеЙ
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #29
                              От: Диагностика на Mercedes 190 E

                              Освен че има ламбда сонда, конекторите в тази кола се оказаха два! Един правоъгълен с 8 пина и един кръгъл с 9.
                              Капачката и палеца сменени - няма подобрение.
                              Сменени тампони на двигателя, утре сутрин и на скоростната кутия.
                              Вибрациите намаляха, но не са изчезнали.

                              Първоначално публикуван от motor_men
                              Димо , сетих се за още една възможна причина двигателя да работи добре на високи обороти , а да пали трудно и да тресе на ниски. Като повечето двигатели , и този пали при едно предварение , а работи на високи при друго , това става механично чрез вакуум. Вижте да не би да пали с голямо предварение.
                              Звучи логично, обаче не знам къде да гледам
                              Да беше карбуратор на 2т машина щях да развия болта за въздуха 0,5 оборота и да вдигна шибъра половин мм
                              ______2
                              Е = MZ

                              Коментар


                              • #30
                                От: Диагностика на Mercedes 190 E

                                Търтьо .. вземи един спрей .. викни Димо и пръскай ...
                                Около дюзите и гарнитурата на смук. тръби, ако всичко е ОК ... макар че не вярвам
                                Вдигне ли обороти ... ясно!
                                Ако мине тоя тест .. ще ви кажа какво следва.
                                Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                                Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X