Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Диагностика на Mercedes 190 E

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Диагностика на Mercedes 190 E

    Темата е продължение от тук


    Сега ако някой напише как се прави "диагностика" на този автомобил ... Ще отворя нова тема
    Всички обясняват, че не можело ... щото бил моноинжекцион, механичен, пък нямал букса ... пък не знам к'во нямал.
    Мисля си, че просто ги няма вече едни хора, които знаеха, можеха и не ги мързеше.
    Последно редактирано от Димо; 28-02-15, 13:56.
    ______2
    Е = MZ

  • #2
    От: Фарове на Мерцедес 190Е

    Е, чак да няма букса..
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:vkl na testera.jpg
Прегледи:2
Размер:72.2 КБ
ID:5645265
    поне такава, като първия вид, не може да няма.
    От там насетне, със светодиодчето, броиш до замаяване, и после четеш кодове на грешки..

    то това е било диагностиката по ония времена...
    Виж каква ти е буксата, и дали искаш и кодовете за грешки.

    Коментар


    • #3
      От: Фарове на Мерцедес 190Е

      Първоначално публикуван от Димо Преглед на мнение
      .................. ....
      Сега ако някой напише как се прави "диагностика" на този автомобил ... Ще отворя нова тема
      Всички обясняват, че не можело ... щото бил моноинжекцион, механичен, пък нямал букса ... пък не знам к'во нямал.
      Мисля си, че просто ги няма вече едни хора, които знаеха, можеха и не ги мързеше.
      Диагностика се прави с шублер, мултицет и манометър със съответните накрайници ..
      Последно редактирано от CarTest™; 28-02-15, 14:00.
      Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

      Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

      Коментар


      • #4
        От: Диагностика на Mercedes 190 E

        Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
        Виж каква ти е буксата, и дали искаш и кодовете за грешки.
        Ще я видя довечера и ще пиша. Мисля, че е кръгла с капачка.
        В този смисъл ще са ми необходими и кодовете ...

        Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
        Диакностика се прави с шублер, мултицет и манометър със съответните накрайници ..
        Имам и шублер, и мултицет, и манометър.
        Нямам знанията за този автомобил. Желание се появи по неволя ...
        ______2
        Е = MZ

        Коментар


        • #5
          От: Диагностика на Mercedes 190 E

          Няма кодове!!
          Казах ти как се прави ...
          Другото е с осцилоскоп ... гледа се коефициента на запълване на импулсите ...
          Май беше 3-ти крак .. от тая кръглата ... ама все на ги помня .. като ми се наложи .. просто обикалям всички ..

          Я кажи какво става?
          И малко данни: двигател номер и т.н.
          Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

          Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

          Коментар


          • #6
            От: Диагностика на Mercedes 190 E

            38-полюсна?
            на 190?

            Такава ли ?


            нещо не ми се вярва да е такава - такива са на някои 124, 140, 210, 129, 170, 202, 208..
            Ама да не гадаем, де.

            Коментар


            • #7
              От: Диагностика на Mercedes 190 E

              Не!
              Не е такава!!!!
              Мисля е 7 пина.
              Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

              Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

              Коментар


              • #8
                От: Диагностика на Mercedes 190 E

                Димо, какво искаш да видиш на диагностиката?
                Смисъл, какъв е проблема?
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #9
                  От: Диагностика на Mercedes 190 E

                  Да, то на тая система чудесии няма да се видят, ама дай едно фото на 7-полюсния конектор, да го видим...
                  Не сещам за такъв - давай снимки.

                  Всъщност, горния въпрос е определящ - какво се чака от такава диагностика?

                  Коментар


                  • #10
                    От: Диагностика на Mercedes 190 E

                    Девет пинов е конекторът.Между трети крак и маса се свързва тестер за ламбда сонда.Отчетените показания в % се сравняват с таблицата за кодове за грешки.
                    На какъв език да я пусна таблицата.Английски , или френски.
                    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Диагностика на Mercedes 190 E

                      8 клеми. Точно като на 22.7 (първата картинка на Вени).

                      Колата започна да пали трудно. Когато запали, студена работи неравномерно. Автоматичният смукач работи. След като се върне, се случва колата да угасне.
                      На ниски обороти, студена, двигателят се тресе. На дълъг път и високи обороти работи отлично. Разходът на гориво е нормален.
                      Свещите и кабелите и са нови.
                      Бих проверил(почистил) капачката на делкото, палеца и т.н. Вероятно трябва да намеря и сваля инжектора и за почистване (никога не е чистен).
                      Не знам какво друго да правя. Никой не ще да се занимава с нея. А аз не мога да хвърлям
                      ______2
                      Е = MZ

                      Коментар


                      • #12
                        От: Диагностика на Mercedes 190 E

                        Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                        ....ама дай едно фото на 7-полюсния конектор, да го видим...
                        Не сещам за такъв - давай снимки.
                        ....
                        Очевидно 190-та не ти е силна страна , затова "не се сещаш" .

                        Първоначално публикуван от Димо Преглед на мнение
                        ....
                        Всички обясняват, че не можело ... щото бил моноинжекцион, механичен, пък нямал букса ... пък не знам к'во нямал.....
                        Мисля си, че просто ги няма вече едни хора, които знаеха, можеха и не ги мързеше....
                        1. Аз за 190-ка моноинжекцион сефте чувам .
                        Иначе , че е механичен - спор няма : KE-Jetronic.

                        2... и букса има . 7 или 9 пина беше . Сега ме мързи да слизам в гаража , ма май 9 беше

                        3. Не знам дали още ги има , ама аз и преди не съм срещал хора , които да направят диагностика по тази букса.

                        4. Всъщност , на практика диагностика се прави така , както е написал Car Test : манометър , осцилоскоп и шублер.

                        ПС. Жеко ме е изпреварил.

                        Димо , АГУ имаш ли на нея ? Щото така както описваш картинката, в 90% от случаите е заминал потенциометърът на дроселовата клапа.
                        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Диагностика на Mercedes 190 E

                          Компресия мерил ли си?
                          Клапата на дебитомера да е крива?

                          Ако никой не се навива ще я преборим колата де, тоя мотор е прост като циганска свирка и точно толкова досаден за ремонт.
                          Диагностиката през буксата според мен няма да покаже нищо полезно.
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • #14
                            От: Диагностика на Mercedes 190 E

                            Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                            Димо , АГУ имаш ли на нея ?
                            Няма, ама ще сложи.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Диагностика на Mercedes 190 E

                              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                              Компресия мерил ли си?
                              Клапата на дебитомера да е крива?

                              .......
                              Компресията не му е виновна , каквато и да е .

                              Клапата .... аз затова питах дали има Газова уредба , щото при гърмеж клапата се случва да заклини (изкривяването е по-рядко) , но в този случай може и изобщо да не запали , докато не се регулира .
                              Последно редактирано от Vlado_Ts; 28-02-15, 20:44.
                              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X