До: ел перка преди или след радиатора
Да му мисли къде влиза ...

							
						
					Да му мисли къде влиза ...

 Казвайте просто посоката на въздуха (потока). 
							
						
 Когато двете перки работят от двете страни на радиатора (отпред и отзад), те създават по-мощна и постоянна въздушна струя, движеща  се по-бързо и с по-голям капацитет около ребрата на радиатора. Така отвежда изпаренията около ребрата по-бързо навън. Когато перките са една до друга (само от едната страна), те създават по-голяма по площ въздушна струя, която обаче е с по-малка сила.Затова и вариантът с две перки, пред и зад радиатора, е по-добър, отколкото две перки само от едната страна.
							
						
 + дифузор ПРЕД радиатора би било велика простотия за повечето коли, защото ще ограничава естествения поток на въздуха; спортните с преден радиатор така или иначе имат предни дифузори, но пък в тях място за вентилатор нЕма 
							
						
)) Кои са ефективни на засмукване, кои на изхвърляне и защо им е дифузор е въпрос на аеродинамика. Виж каталозите за въздушни винтове НАСА и се зашемети от броя на профилите. Вентилаторите са сащо като щастието. Или го няма, или не е очевидно.
							
						
							
						В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар