Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ел перка преди или след радиатора

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: ел перка преди или след радиатора

    Да му мисли къде влиза ...

    Коментар


    • #17
      До: ел перка преди или след радиатора

      Термините "духаща" и "смучеща" са много двусмислени Казвайте просто посоката на въздуха (потока).
      Перка преди радиатора винаги има "сянка", която прави двигателчето и върху радиатора, зад която сянка естественият поток на въздуха от движението не върши работа. Така че трябва да се мисли колко неща се трупат отпред, защото в 80% от времето за каране върху асфалт допълнително охлаждане не трябва.
      Перките започват да се въртят като излезеш от пътя и спират като влезеш в гьола

      Коментар


      • #18
        До: ел перка преди или след радиатора

        в дебелата книга казват че перката поставена пред радиатора има по малък ефект от тази поставена зад радиатора - засмукваща. най вече заради "сянката" и. и в двата случая правилния дифузйор е необходим. има и не малко автомобили с два вентилатора - един отпред за кондензера на климатика и един отзад - за радиатора на охлаждането
        Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
        http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
        http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

        Коментар


        • #19
          До: ел перка преди или след радиатора

          ЗА МЕН Е ВАЖНО ДА ОХЛАЖДА ДВИГАТЕЛА

          Коментар


          • #20
            До: ел перка преди или след радиатора

            Ако ще е само една перка, отзад ще е по-добре. Ако ще са две перки - едната отпред, а другата отзад.
            Формотворец на коли

            Коментар


            • #21
              До: ел перка преди или след радиатора

              Първоначално публикуван от SOR4 Преглед на мнение
              Ако ще е само една перка, отзад ще е по-добре. Ако ще са две перки - едната отпред, а другата отзад.
              Глупости!!! Няма на света такова изпълнение. Ако са две перки те трябва да са от едната страна на радиатора!!!!!!

              Коментар


              • #22
                До: ел перка преди или след радиатора

                Има. Самоделните. От немай къде. Като няма място за както трябва.
                Най-ефективни са две, в дифузор, отзад. Така засенчването на радиатора е най-малко.

                Коментар


                • #23
                  До: ел перка преди или след радиатора

                  Първоначално публикуван от Явор Преглед на мнение
                  Глупости!!! Няма на света такова изпълнение. Ако са две перки те трябва да са от едната страна на радиатора!!!!!!
                  Когато двете перки работят от двете страни на радиатора (отпред и отзад), те създават по-мощна и постоянна въздушна струя, движеща се по-бързо и с по-голям капацитет около ребрата на радиатора. Така отвежда изпаренията около ребрата по-бързо навън. Когато перките са една до друга (само от едната страна), те създават по-голяма по площ въздушна струя, която обаче е с по-малка сила.Затова и вариантът с две перки, пред и зад радиатора, е по-добър, отколкото две перки само от едната страна.

                  Стефане, не само засенчването е по-малко, ами и засмукващата сила е по-силна, когато перката е зад радиатора. Една и съща перка създава различен по сила въздушен поток пред* и зад** себе си.

                  * (нагнетяване)
                  ** (изсмукване)



                  ПП: Яворе, писах ти наскоро на е.пощата, на ЛС тук и в ICQ.
                  Формотворец на коли

                  Коментар


                  • #24
                    До: ел перка преди или след радиатора

                    не съм техничар, ама тука не отрайвам вече - по-горе някой беше написал отпред и отзад най-често има фабрично, когато има кондензер за климатик; и са две, защото се управляват по различна логика, едната следи за температура на водата, другата - за налягане на хладилния агент; това е най-простото решение, вместо да се интегрират двете управляващи вериги и оттам да може и с перка само от едната страна;
                    доколко са сметнати да не се ритат не е ясно
                    на коли, в които има място за тези два радиатора един до друг - перките са очевидно разделени и обикновено тази за кондензера е пак пред него - за идентичност на възлите с други модели;
                    могъщите тунинг решения са изсмукващи, защото обикновено няма място за нагнетяващи с дифузор, а той е всъщност ключа към палатката с равномерно обдухвания радиатора; иначе от коя страна е перката за радиатора няма никакво значение + дифузор ПРЕД радиатора би било велика простотия за повечето коли, защото ще ограничава естествения поток на въздуха; спортните с преден радиатор така или иначе имат предни дифузори, но пък в тях място за вентилатор нЕма
                    Войната е мир, свободата е робство, невежеството е сила.

                    Коментар


                    • #25
                      До: ел перка преди или след радиатора

                      )) Кои са ефективни на засмукване, кои на изхвърляне и защо им е дифузор е въпрос на аеродинамика. Виж каталозите за въздушни винтове НАСА и се зашемети от броя на профилите. Вентилаторите са сащо като щастието. Или го няма, или не е очевидно.

                      Коментар


                      • #26
                        До: ел перка преди или след радиатора

                        Абе материята не е за подценяване, защото вижте колко теми излизат с прегрети двигатели, изметнати и пукнати глави... Издухани гарнитури.
                        Винаги най-доброто го е измислил конструктора, независимо японец или руснак. Това е аксиома. След това, сложиш ли машината при различни условия и нагърбиш ли се с промени в охлаждането риска си е за твоя сметка. Проба - грешка... Ама като се получи си е кеф!

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X