Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Наклонен двигател - смазване?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Наклонен двигател - смазване?!

    най-големият двигател на мотоциклет на Кава е 1400 кубика 202 коня !
    Но ужасно много се самнявам да ползват мотоциклетен двигател , режимите в кото се ползва са коренно различни
    Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

    Коментар


    • #17
      До: Наклонен двигател - смазване?!

      Пичове, мазането на всеки съвременен двигател е ПРЕПОДСИГУРЕНО. Какво имам впредвид:
      1. Някога е имало двигатели, които са се смазвали ЕДИНСТВЕНО И САМО от разплискването от въртенето на колновия вал във маслена вана (картер).
      2. Имаше една смешна американска фирма, която продаваше смешната добавка МОТОРЪП с идеята, че ако изтече маслото можете да минете 100-на километра БЕЗ масло. (Експериментално доказани факти говорят че 100-на километра могат да се минат, преди блокирането на двигателя с всяко масло, без никакви добавки).
      3. Съвременните двигатели с принудително смазване доставят масло на точното място.
      4. Намажете една филия хляб с масло и се опитайте да я върнете в изходна позиция... е в двигателя е същото

      ... и така ако се преодсигурим, ако не можеш да караш повече от 10км на задна гума не би трябвало да имаш притеснения за смазването.

      Коментар


      • #18
        До: Наклонен двигател - смазване?!

        http://www.kawasaki.com/Products/detail.aspx?id=259

        Те това е джетчето...

        Коментар


        • #19
          До: Наклонен двигател - смазване?!

          Браво много е хубавичко ! това лято карах един бомбардер 215 катъра много хубаво върви , пък камоли това !
          Неги слушай професорите ами му се радвай на спокойствие и си прави кефа
          Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

          Коментар


          • #20
            До: Наклонен двигател - смазване?!

            Благодаря ти!
            Някой ден ще направим някое барбекю на Белмекен...

            Коментар


            • #21
              До: Наклонен двигател - смазване?!

              Каде подкарахте джета по хасвалта по небето и каде ли още не ,джета не е ли със принудително мазане със отделно казанче за масло във което се сипва честичко масло.
              FORD MAVERIK 2.7TD
              Тел.0898662817
              LZ1IID

              Коментар


              • #22
                До: Наклонен двигател - смазване?!

                Въпросът е изчерпан в темата, но май по принцип е риторичен!!!
                Първоначално публикуван от Volk Преглед на мнение
                ...един пич, който продава джетове и не съм купил от него...
                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                Коментар


                • #23
                  До: Наклонен двигател - смазване?!

                  Първоначално публикуван от iliikata Преглед на мнение
                  Каде подкарахте джета по хасвалта по небето и каде ли още не ,джета не е ли със принудително мазане със отделно казанче за масло във което се сипва честичко масло.
                  4T, четете преди да пишете!! кви казанчета кви 5 лева

                  Коментар


                  • #24
                    До: Наклонен двигател - смазване?!

                    Двигателите на джетовете Кавазаки са със сух картер при STX-15F (без компресор, 160 коня), и полу-сух за Ultra 250X (компресор, 250 коня). Няма картер с капацитет, в който да се събере маслото и да се стече, та да остане долу. И двата имат казанче в което маслото минава транзит, и двигателят си черпи колкото му трябва, независимо от позицията и наклона. Работи горе-долу както би работило едно водно охлаждане например, но без радиатора.
                    Другата причина да се ползва тази система са нормите срещу замърсяване. При преобръщане във водата, маслото изтича в казанчето, а не в морето.

                    Системата със сух картер се ползва от време оно, и 99% от състезателните автомобили карат с такава. В противен случай при дълги бързи завои маслото се оттича в едната страна на картера (от центробежната сила), и коляновият вал остава на голо и пляс. В случая говорим за натоварване при което обикновените преградки в картера (които играят "антиплискаща" функция в картерите на обикновените автомобили) не са достатъчни.

                    Класическата система с мокър картер (картер пълен с масло демек) при обикновените автомобили е компромис - по-евтина е за производство, и прави двигателя по-безшумен, което при автомобилите е добре, но има ред недостатъци. Един от тях е потенциалното оголване на вала в екстремни условия (недостиг на масло, или oil starvation на наглийски), другият е загубите от помпаж (windage loss), които са чисто и просто енергията която губи един колянов вал, когато се върти в картер пълен с масло, когато го разбърква и завихря. Ако коляновият вал можеше да говори, щеще да се скъса от псувни че си топи задника в масло, и че губи енергия да го плацика. Сто пъти щеше да предпочете просто да си знае че винаги ще е достатъчно мазен, без да се налага да върти 4 или повече литра масло като миксер.

                    При мотоциклетните двигатели работата седи другояче, понеже вала и трансмисията делят една маслена баня, и просто се налага картера да е система мокър картер (в противен случай трябва да се прави отделно мазане за трансмисията, има и такива мотори, Хонда CRF например). Там вече това дали двигателят ще остане без масло при дълго каране на задна гума зависи от това къде е разположен маслозаборника (който смуче маслото от картера). При някои модели GSXR и особено при SV650 на Сузуки, дългото каране на задна гума си е рисково, и на пазара се продават комплекти които разполагат маслозаборника на друго място, или слагат втори. 99% от моторите сериозно подготвян за стънт изпълнения имат пипан маслозаборник.

                    Volk, ако наистина някой е пуснал такъв бисер, предлагам да си го разпечатиш и сложиш в рамка. Двигателите на джетовете Кавазаки, Ямаха и Хонда (това са трите марки чиито джетови двигатели ползват като база мотоциклетен двигател) са доста далеч от мотоциклетните си събратя. Не е като да са махнали на мотор гумите и да са му сложили джет помпа. Единственото което е еднакво между джет кавазаки и кавазаки ZX-12R (на чиято база е правен двигателя) са гарнитурата на главата, разпределителната верига и някои елементи от инжекциона. Иначе дори кубиците са други при 15ката. А конкретно този двигател (обикновеният 160 конен) сума ти поредни години печели всички възможни щатски шампионати във 330 до 350 конен вариант с компресор, който е с абсолютно серийни колянов вал и биели, и изкарва без проблем един състезателен сезон с тези елементи.

                    http://www.kawasaki-bg.com/Jetski/20...20X/Album2.htm - тук можеш да покажеш на въпросният господин колко общо има двигателят на ултрата ти с мотоциклетният. Ти между другото не беше ли писал че си си взел СиДу ?
                    Издъних се на Тюринг теста

                    Коментар


                    • #25
                      До: Наклонен двигател - смазване?!

                      Много благодаря колеги!

                      Човека дето ги каза тия неща е достатъчно известен и няма да го споменавам.../нали трябва да сме благородни/!
                      Още ми каза, че ще харчи 90 литра на час!

                      А "сийдуу" е коритото, дето ве него се забожда джета.

                      Хайде на пролет ще спретнем едно барбекю, примерно на Белмекен, хем да почерпя, хем да глътнем малко кристален въздух, пък може и други лодчици да дойдат, да се понапръскаме малко!

                      Със здраве,сега вече ще зазимя спокойно, иначе цяла зима сън нямаше да ме хване!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Наклонен двигател - смазване?!

                        Първоначално публикуван от Volk Преглед на мнение
                        Още ми каза, че ще харчи 90 литра на час!
                        Я направо кажи колко СиДу-та от 215 конните имаше непродадени в склада тоя човечец
                        Издъних се на Тюринг теста

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X