Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хибриди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Хибриди

    Ъхъ... В момента без връзка с 'кораба-майка' не можеш да смениш агрегат....
    В скоро време може да стане така, че без връзка да не можеш да тръгнеш...
    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

    Коментар


    • От: Хибриди

      Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
      Тоя проблем би трябвало да е лесно решим - прекъсва се комуникацията с кораба-майка и драмата приключва...
      Мислиш ли?
      Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
      В скоро време може да стане така, че без връзка да не можеш да тръгнеш...
      Дойде това време.

      Коментар


      • От: Хибриди

        Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
        Ъхъ... В момента без връзка с 'кораба-майка' не можеш да смениш агрегат....
        В скоро време може да стане така, че без връзка да не можеш да тръгнеш...
        Това е проблем на сервизите. Като им трябва връзка, да я осигурят.
        Съмнява ме втората прогноза някога да стане реалност. Без връзка с "мама" може мепесето да е кисело, да мрънка, да няма навигация (ако е онлайн), прогноза за времето и онлайн радио, но би трябвало да се движи. Все пак, не навсякъде е осигурено покритие, а и никой не гарантира че мобилните оператори ще работят винаги и при всякакви условия.
        Не чета коментари и не отговарям на такива.

        И коментаторите...

        Коментар


        • От: Хибриди

          Въобще може да не те съмнява... Причината може да е тривиална - безопасност... Т.е. автомобила да си казва къде, за къде, как и с каква скорост се движи... За да може да си комуникира с другите автомобили за избягване на аварии...
          А връзката не е проблем на сервиза.. Просто цялата информация (фирмуера за конкретните агрегати за конкретния автомобил) се пази само в сървърите на производителя...
          Сервиза е само посредник - интерфейса между колата и сървъра..
          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

          Коментар


          • От: Хибриди

            Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
            ...А връзката не е проблем на сервиза.. Просто цялата информация (фирмуера за конкретните агрегати за конкретния автомобил) се пази само в сървърите на производителя...
            Сервиза е само посредник - интерфейса между колата и сървъра..
            Проблем е точно на сервиза. При нормална експлоатация, никой не го е грижа за фърмуери, пачове и обновявания.
            Когато се появи проблем, той бива отстранен в сервиза. Тоест, проблемът с автомобила става проблем на сервиза - как и с какви средства ще го отстранят, е тяхна грижа. Ако искат да монтират на автомобила и сателитна чиния...
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • От: Хибриди

              Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
              Интересна таблица. На пръв поглед забелязвам, че Ярис Хибрид е най- евтиното возило, но пък има някакви разходи от литър, два, три на 100 км, които за мен са нереално ниски.
              Под 4 л. е, при смесен режим 50 на 50 - градско извънградско...

              Коментар


              • От: Хибриди

                Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                Проблем е точно на сервиза. При нормална експлоатация, никой не го е грижа за фърмуери, пачове и обновявания.
                Когато се появи проблем, той бива отстранен в сервиза. Тоест, проблемът с автомобила става проблем на сервиза - как и с какви средства ще го отстранят, е тяхна грижа. Ако искат да монтират на автомобила и сателитна чиния...
                Навярно не се изразих правилно... Просто сегашните автомобили искат много по-често комуникация с 'кораба майка' за да оправят тук-таме бъгове, нова функционалност и т.н...
                Така, че въобще не би ме учудило в обозримо бъдеще връзката да стане още по-интензивна... Знаеш дори руснаците приеха закон, че всеки нов автомобил там трябва да има монтирана система за оповестяване при катастрофа и т.н. (автоматично обаждане до 'спасителите' с координати и т.н.)..

                А хибридите - засега са напълно приемлив комромис... Евтина поддръжка, ниски разходи, добри параметри... И удобство при сегашната инфраструктура...
                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                Коментар


                • От: Хибриди

                  Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                  ... дори руснаците приеха закон, че всеки нов автомобил там трябва да има монтирана система за оповестяване при катастрофа
                  Не "дори", а само те.

                  Коментар


                  • От: Хибриди

                    Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                    Навярно не се изразих правилно... Просто сегашните автомобили искат много по-често комуникация с 'кораба майка' за да оправят тук-таме бъгове, нова функционалност и т.н...
                    Така е. Не случай но по-нагоре споменах, че ако се погледнат как работят съвременните техники, човек би останал с впечатление, че са създадени за да се ъпдейтват, а не да се използват.
                    Е, ако между ъпдейтите остане свободно машинно време, може и да позволят на потребителя да натисне някой и друг бутон. Ако междувременно не е излезнал нов ъпдейт де...
                    Аз съм потребител. Нуждите на автомобила се свеждат до регулярно обслужване и зареждане с машинни телесни течности. Тая работа, мепесето да влиза по-често във фейсбук отколкото аз, няма да я бъде. Ако не му харесва, да си намери друг стопанин.
                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар


                    • От: Хибриди

                      Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                      ...
                      Съмнява ме втората прогноза някога да стане реалност. Без връзка с "мама" може мепесето да е кисело, да мрънка, да няма навигация (ако е онлайн), прогноза за времето и онлайн радио, но би трябвало да се движи. Все пак, не навсякъде е осигурено покритие, а и никой не гарантира че мобилните оператори ще работят винаги и при всякакви условия.
                      Втората прогноза Е реалност. МПС-то (или земеделската машина, или пресата, или бутилиращата инсталация) е кисело, мрънка, няма навигация и така цяла седмица. После не тръгва.

                      За твоя безопасност, разбира се.

                      Коментар


                      • От: Хибриди

                        Малко и за батериите на електромобилите тук
                        За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
                        0878 79 20 61 Борис

                        Коментар


                        • От: Хибриди

                          Първоначално публикуван от gabocvet Преглед на мнение
                          Малко и за батериите на електромобилите тук
                          Нема-нема и тръгнат цитати от това проучване, а самото проучване нийде го няма. За сметка на явно кривите сметки.

                          А всичко е много по-просто.
                          Въглеродният отпечатък на абсолютно всяка стока може да се измерва в долари. Пише ги на етикета в магазина. Всеки долар е равен на някакви там милиграми въглероден еквивалент.

                          Тесла засега е скъп автомобил.

                          Коментар


                          • От: Хибриди

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Нема-нема и тръгнат цитати от това проучване, а самото проучване нийде го няма. За сметка на явно кривите сметки.....
                            Що да го няма - в статията си има линк към него - http://www.ivl.se/download/18.592228...tteries%20.pdf

                            (чукча читатель ? )

                            А отъждествяването на цената на изделието/автомобила с въглеродния му отпечатък е доста некоректно...
                            Ламбото за милиони и например GT-R за 150-200х. да не би да имат толкова различен въглероден отпечатък?
                            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                            Коментар


                            • От: Хибриди

                              Имаше некъде по автомобилните издания някакво сравнение за въглеродния отпечатък м/у бензиновия джип и кучето на ханс.
                              Всеки трети е шести

                              Коментар


                              • От: Хибриди

                                Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                                Имаше некъде по автомобилните издания някакво сравнение за въглеродния отпечатък м/у бензиновия джип и кучето на ханс.
                                Не притесняйтесь для Гансу - за собаката он си плаща... Ама ако знаете при кравите как е... и ако знаете (някъде) фермерите кви пари-субсидии получават за тях, и за царевицата... (аман от тая заревица, която пък отива да се преработва за "биогорива") и за дизела тоже субсидийки (50% им е по-евтин)...
                                Вие Тесла, та Тесла... ясно е, че още си е тЕсла! За 100 бона в Е. А един Yaris e 16 бона... и гори под 4 л./100...
                                Проверено с 1200 км. пробег...
                                P.S. Ясно е и, че давате пример/ите с Тесла щото другите производители/модели на електромобили са такива смешници още, че... Нисан Лийф, Рено Зу от долния сегмент, през VW в средния, та до уж премиумите Мерц, Порше и BMW... са си за още по-голям и докато не опре ножа до кисията и/или до яката конкуренция... така ще е...
                                и ако знаете как се тупат в гърдите за 50-70 км. пробег...
                                Та нека да сравняваме хибриди с хибриди...
                                Последно редактирано от ivied; 30-06-17, 15:41. Причина: PS

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X