От: Проблем табло Chrysler Voyager 2.8 CRD






Вчера оставих акумулатора да се зареди хубаво . През това време почистих клемите и ги намазах мнооого тънко с грес , която намерих в гаража и не знам за какво се използва . Акумулатора се зареди , електролита е чист и кипяха всички клетки . Поставих му тапите , зачистих със шкурка полюсите , изчаках един час и го монтирах . Днес , при стартиране на двигателя , усетих ползата от зареждането - стартираше в пъти по-лесно . По основният проблем - има ефект , но не пълен . Преди на 10 стартирания го правеше 8 пъти , сега го направи два пъти . В чуждестранните форуми четох , че трябва да сменят клемите , но нямаше никакво логично обяснение за това действие . Клемите ми се виждат идеални и не смятам да ги сменям , поне докато някой не ми даде смислен довод за тази интервенция . Ще покарам така няколко дни , и според наблюденията ще действам . Както споменах по-горе в темата , не знам какви са параметрите на акумулатора - не пише нищо никъде . Смятам , че е по-малък от необходимото . Как мога да проверя колко ампер часа е ? С мултицет възможно ли е да се замери ? Под акумулатора , видях някакъв датчик , кръгъл с пластина и кабели , излизащи от него , когато се постави акумулатора , го натиска (на последната снимка) - някой има ли представа за какво е ? Поздрави , Жоро !
Вчера оставих акумулатора да се зареди хубаво . През това време почистих клемите и ги намазах мнооого тънко с грес , която намерих в гаража и не знам за какво се използва . Акумулатора се зареди , електролита е чист и кипяха всички клетки . Поставих му тапите , зачистих със шкурка полюсите , изчаках един час и го монтирах . Днес , при стартиране на двигателя , усетих ползата от зареждането - стартираше в пъти по-лесно . По основният проблем - има ефект , но не пълен . Преди на 10 стартирания го правеше 8 пъти , сега го направи два пъти . В чуждестранните форуми четох , че трябва да сменят клемите , но нямаше никакво логично обяснение за това действие . Клемите ми се виждат идеални и не смятам да ги сменям , поне докато някой не ми даде смислен довод за тази интервенция . Ще покарам така няколко дни , и според наблюденията ще действам . Както споменах по-горе в темата , не знам какви са параметрите на акумулатора - не пише нищо никъде . Смятам , че е по-малък от необходимото . Как мога да проверя колко ампер часа е ? С мултицет възможно ли е да се замери ? Под акумулатора , видях някакъв датчик , кръгъл с пластина и кабели , излизащи от него , когато се постави акумулатора , го натиска (на последната снимка) - някой има ли представа за какво е ? Поздрави , Жоро !
Коментар