Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем табло Chrysler Voyager 2.8 CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем табло Chrysler Voyager 2.8 CRD

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-11-14-615.jpg
Прегледи:1
Размер:110.1 КБ
ID:5537653
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-11-14-620.jpg
Прегледи:1
Размер:109.0 КБ
ID:5537654
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-11-14-621.jpg
Прегледи:1
Размер:118.8 КБ
ID:5537655
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-11-14-618.jpg
Прегледи:1
Размер:52.9 КБ
ID:5537656
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-11-14-623.jpg
Прегледи:1
Размер:78.6 КБ
ID:5537657
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-11-14-622.jpg
Прегледи:1
Размер:88.8 КБ
ID:5537658

    Вчера оставих акумулатора да се зареди хубаво . През това време почистих клемите и ги намазах мнооого тънко с грес , която намерих в гаража и не знам за какво се използва . Акумулатора се зареди , електролита е чист и кипяха всички клетки . Поставих му тапите , зачистих със шкурка полюсите , изчаках един час и го монтирах . Днес , при стартиране на двигателя , усетих ползата от зареждането - стартираше в пъти по-лесно . По основният проблем - има ефект , но не пълен . Преди на 10 стартирания го правеше 8 пъти , сега го направи два пъти . В чуждестранните форуми четох , че трябва да сменят клемите , но нямаше никакво логично обяснение за това действие . Клемите ми се виждат идеални и не смятам да ги сменям , поне докато някой не ми даде смислен довод за тази интервенция . Ще покарам така няколко дни , и според наблюденията ще действам . Както споменах по-горе в темата , не знам какви са параметрите на акумулатора - не пише нищо никъде . Смятам , че е по-малък от необходимото . Как мога да проверя колко ампер часа е ? С мултицет възможно ли е да се замери ? Под акумулатора , видях някакъв датчик , кръгъл с пластина и кабели , излизащи от него , когато се постави акумулатора , го натиска (на последната снимка) - някой има ли представа за какво е ? Поздрави , Жоро !
    Chrysler Voyager 2.8 CRD LX , automatic , 2006

    Коментар


    • #17
      От: Проблем табло Chrysler Voyager 2.8 CRD

      Датчика е термометър, акумулатора ти е от порядъка 62-72 А/ч (по размери), проблема може да е в контактния ключ, в куплунг по трасето, в самото табло.....
      П.П. Да те питам, и студен и топъл ли го прави "номера"
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • #18
        От: Проблем табло Chrysler Voyager 2.8 CRD

        Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
        Датчика е термометър, акумулатора ти е от порядъка 62-72 А/ч (по размери), проблема може да е в контактния ключ, в куплунг по трасето, в самото табло.....
        П.П. Да те питам, и студен и топъл ли го прави "номера"
        Прави го и студен и топъл ... Продължавам с разглобяване на таблото и контактният ключ , и преглед на исталацията . Ще работя бавно и внимателно , тъй като не съм кой знае какъв специалист , но имам основни технически познания и необходимите инструменти , а и топъл гараж . Ще дам и още един , последен шанс на този акумулатор и купувам друг , възможно най-силен . Иначе е на 1,5 години , намерих му фактурата . Поздрави , Жоро !

        П.П. Качих AUTODATA 3.38 и там акумулатора го дават 60 Ah . Вижда ми се малко . А другите параметри преди 60 Ah какво означават ?

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ScreenSho4t036.jpg
Прегледи:1
Размер:91.8 КБ
ID:5537706

        Не се вижда добре , пише : Battery - V/RC(Ah):12/110(60)
        Прикачени файлове
        Последно редактирано от amsterdama; 15-11-13, 21:16. Причина: Допълнение
        Chrysler Voyager 2.8 CRD LX , automatic , 2006

        Коментар


        • #19
          От: Проблем табло Chrysler Voyager 2.8 CRD

          Към момента проблема е решен ! Отговора е - колата си иска да има достатъчно ток в акумулатора ! Липсата на такъв шашка компютъра . След зареждането на акумулатора , отидох при познат да си купувам нов . Човека свали акумулатора , замерва нещо и ми каза да мина след 4 часа . Когато отидох , ми обясни , че го е подлагал на натоварване и е в много добро състояние . Това , че съм го карал последните месеци само на много къси разстояния и с много включени консуматори (фарове , климатик ,радио) е довело до спад на напрежението и невъзможност да се компенсира от алтернатора . Обясни ми как да го разредя и заредя два - три цикъла , аз го направих и от както го монтирах , проблеми няма . Въпреки това , смятам да си купя нов , намерих 80Ah 700 с нужните размери - 278*175*190 .
          Нека и колегата icofen опита този начин и да сподели имали успех .
          Само не разбрах , какъв е този датчик за температурата , за който спомена ДядоВладо ?
          Благодаря на всички , които се включиха по темата !
          Поздрави , Жоро !
          Chrysler Voyager 2.8 CRD LX , automatic , 2006

          Коментар


          • #20
            От: Проблем табло Chrysler Voyager 2.8 CRD

            Дай малко повече инфо за начина на разреждане и зареждане,че да пробвам и аз.
            Благодаря,предварително за споделения опит!
            Jeep Grand Cherokee limited LX ZJ 5.9; SUBARU VIVIO 0.66 MPI
            Land Rover Discovery II V8
            0898 пет 989 пет 9

            Коментар


            • #21
              От: Проблем табло Chrysler Voyager 2.8 CRD

              Разредих го , като го свалих от колата и закачих един фар от Жигули , който имах в гаража . Само акумулаторджията ми каза , да не го оставям да падне под 10,5 V . След това го закачих на зарядно за акумулатори и така 2 пъти . След второто зареждане изчаках един час и го монтирах . Прлоблема повече не се появи . Успех !
              Chrysler Voyager 2.8 CRD LX , automatic , 2006

              Коментар


              • #22
                От: Проблем табло Chrysler Voyager 2.8 CRD

                Първоначално публикуван от amsterdama Преглед на мнение
                Към момента проблема е решен ! Отговора е -.......................................
                Само не разбрах , какъв е този датчик за температурата , за който спомена ДядоВладо ?
                ............, Жоро !
                Датчик, който се допира до дъното на батерията и чрез който Electronic Voltage Regulator (EVR), намиращ се в Powertrain Control Module (PCM) следи температурата на акумулатора /Battery Temperature/. По време на работа зареждането от генератора се определя и според температурата на акумулатора, както и тази на околната среда. Управлението на заряда е в Powertrain Control Module (PCM), за разлика от доста други генератори, при които регулаторът е в самия генератор. От PCM до генератора отиват само два кабела към четките за възбудителната намотка на ротора. Ако запалиш двигателя при изключен куплунг към този датчик веднага ще светне Check Engine лампата на таблото.
                A battery temperature sensor, located in the battery
                tray housing, is used to sense battery temperature.
                This temperature data, along with data from
                monitored line voltage, is used by the PCM to vary
                the battery charging rate. This is done by cycling the
                ground path to control the strength of the rotor magnetic
                field. The PCM then compensates and regulates
                generator current output accordingly.

                Поздрави и успех в решаването на проблема!
                Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                First impression is not always true. Get inspired.
                Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                Reading is sooo boring, unlike writing!

                Коментар


                • #23
                  От: Проблем табло Chrysler Voyager 2.8 CRD

                  Благодаря за разяснението . Към момента нямам проблем с таблото , поздрави , Жоро !
                  Chrysler Voyager 2.8 CRD LX , automatic , 2006

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проблем табло Chrysler Voyager 2.8 CRD

                    Здравейте, някъде мога ли да намеря някако мануалче за тези вояджери?

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X