Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Кобалтови бургии
Свий
X
-
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
-
От: Кобалтови бургии
Ядох го и аз преди година и половина когато разпробивах заварките на ръкавите към кожуха на диференциала. Чугун със стомана 20 - кокал ти казвам
Никакви свредла не свършиха работа. Дори не надраскаха заварката, центрите се чупеха при първия удар, докато тъста не изкопа някакви двустепенни твърдосплавни фингъри 8/10 и 10/14). Фингърите влязаха в закалената заварка като у тях си. Работа за 5 мин, която преди това борех 2 дена. Все още ги има (преди месец и нещо последно) тия фингъри в много размери (от 2 мм нагоре) в един склад до метанстанцията в Овча Купел при цена 11 лв. за кг.
Последно редактирано от elbgt; 23-02-13, 01:29.My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.
Коментар
-
От: Кобалтови бургии
Колко голяма дупка ти трябва?
Зора ти е да направиш център. С нова игла от дюзопомпа, с видия, с кво да е. После сгъваш на две едно парченце ситна шкурка с грапавото навънка, слагаш го върху детайла, и натискаш отгоре с бургията. С никакви обороти, ако машинката не може - върти на ръка. Като стане ямичка - може да опитваш с кобалтовата бургия.
Ниски обороти, охлаждаща течност, и бургията - колкото може по-къса.
Коментар
-
От: Кобалтови бургии
Имам много кобалтови свредла но едно 10.5 мм ми е рекордьор . 600 отвора в 10 мм неръждавейка със заводското заточване . Повече от година мина пробил съм с него още много неща отпред върха е с малко променен цвят но още си пробива с лекота . Решил съм да го оставя така да видя колко ще издържи .Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: Кобалтови бургии
Болтчето беше с глава с вътрешен шестограм, та центърът (ямичката) си е "предоставен заводски"Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнениеКолко голяма дупка ти трябва?
Зора ти е да направиш център
Отдавна не е проблем, но не защото съм го пробил. Кобалтовата бургия, без да се захабява, се пързаляше върху него, при всякакви обороти и всякакъв натиск. Също никой не обърна внимание, че със същото Свредло
пробвах на обикновено желязо, даже и на стъклотекстолит, които обикновена китайска бургия прави на талаш. Същият ефект - пързаля се и не пробива! Ето това е интересното и нямам обяснение. Да допълня, заточих наново бургията, както си заточвам десетки години други свредла.
Lancia Delta HF Integrale Evolucione
Коментар
-
От: Кобалтови бургии
Ползвам такива,може и да бъркам но кобалтовите се справят по добре от титаниевите !Първоначално публикуван от xfact Преглед на мнениеОще един вариант, титаниеви свредла. Като горещ нож в масло. Не забравяйте WD40.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
От: Кобалтови бургии
Обикновените свредла, когато достигнат определена темепратура вслествеие триенете/въртенето им в закалени и подсилени стомани и сплави започват да омекват. Това важи със страшна сила осбенно за режещият им ръб. Някои си приготвят чаша с вода за да топят свредлото, но след поредната атака със свредлото водата се испарява за секунди и ефектът е нулев. Свредлата с кобалтово покритие успяват да влязат в закалени и подсилени стомани и сплави като в масло, именно защото кобалтът е много по-издръжлив на високи темепратури, като вследствие на това не се променя твърдостта и характеристиките на режещия ръб на свредлото.Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнениеКаква е тайната на кобалтовите бургии?...
Приложение[редактиране | edit source]
Основно кобалтът се изразходва за получаване на сплави, тъй като повишава температурната устойчивост настоманата. Той също така участва в някои твърдостопяеми сплави за изработването на режещи инструменти.
Особено важни са магнитните сплави на основа на кобалта, от които се изработват ламели за трансформатори иелектрически двигатели.
Използването на кобалт при производството на стъкло го оцветяват в синьо.
Кобалтът се използва и за пигмент в някои бои.WG 2.7 CRD
Коментар
-
От: Кобалтови бургии
На времето в "Болшевик" всички свредла и метчици се изработваха от стомани Р9, Р18, Р6М5, Р6М5К5 или РК7- според това-какъв материал има в склада в момента от близък размер.
Р6М5К5, РК7 и РК24-това са класическите бързорезни кобалтови стомани, известни още като "бели".
Освен волфрам съдържат и кобалт в състава си, което води до по-добра топлоустойчивост и повишена твърдост след закаляване с 2-5 единици по Роквел (HRC). От тук и по-добрата производителност- но за сметка на цената.Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”
Коментар
-
От: Кобалтови бургии
До тук скромния ми опит е показал, че когато не ще и с кобалтова бургия - помага видия. Заточваш така че да реже и на бавни обороти с много скърцане почва да вади люспички докато пробие.0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар