Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ВЪПРОС КЪМ ШОФЬОРИТЕ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: ВЪПРОС КЪМ ШОФЬОРИТЕ

    С пълен ляв и пилене на гуми ще излезеш без да закачиш автомобила от дясно със задницата си , но на третия път най късно ще скъса карето или полуоската !

    Коментар


    • #17
      От: ВЪПРОС КЪМ ШОФЬОРИТЕ

      Аз имам малко офтопик въпрос - каква клавиатура ползваш, че на нея няма запетайки?!
      What Orwell feared were those who would ban books. What Huxley feared was that there would be no reason to ban a book, for there would be no one who wanted to read one.

      Коментар


      • #18
        От: ВЪПРОС КЪМ ШОФЬОРИТЕ

        Не си казал в каква посока се движи колата? Назад или напред? Над е доста по-маневрена. Най-добре е да пробваш. Нареди на някое заледено и чисто място празни пластмасови шишета или чашки и гледай дали ще ги събориш/стъпчеш и гледай дирите на гумите.
        If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

        Коментар


        • #19
          От: ВЪПРОС КЪМ ШОФЬОРИТЕ

          Виж това братле http://www.youtube.com/watch?v=a-t5HmFMb4A
          Пича ползва ръчната и е с предно предаване. При излизането ще се получи идентично изместване. Но не те съветвам да го правиш. Иначе с буксуване без спирачка няма много разлика, може даже някоя беля да направиш.

          Коментар


          • #20
            От: ВЪПРОС КЪМ ШОФЬОРИТЕ

            Големи акъли давате. Виж какво прави този, ама не го прави....Следващата му тема да не е "търся предна броня". Колега rokcho предполагам, че в града който живееш или в най-близкия по-голям град има полигон на бившото ОСО. Повечето такива са със свободен достъп и със сигурност за супер заледени. Купи си една опаковка пластмасови чашки за кафе за 2 лева, отиди на полигона и газ!
            Последно редактирано от Goblin; 29-01-13, 16:43.
            If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

            Коментар


            • #21
              От: ВЪПРОС КЪМ ШОФЬОРИТЕ

              Първоначално публикуван от Dimitar Nenchev Преглед на мнение
              Големи акъли давате. Виж какво прави този, ама не го прави....Следващата му тема да не е "търся предна броня". Колега rokcho предполагам, че в града който живееш или в най-близкия по-голям град има полигон на бившото ОСО. Повечето такива са със свободен достъп и със сигурност за супер заледени. Купи си една опаковка пластмасови чашки за кафе за 2 лева, отиди на полигона и газ!
              +1- С проба става.
              ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
              0878 23 58 34- Радо

              Коментар


              • #22
                От: ВЪПРОС КЪМ ШОФЬОРИТЕ

                Първоначално публикуван от Dimitar Nenchev Преглед на мнение
                Големи акъли давате. Виж какво прави този, ама не го прави....Следващата му тема да не е "търся предна броня". Колега rokcho предполагам, че в града който живееш или в най-близкия по-голям град има полигон на бившото ОСО. Повечето такива са със свободен достъп и със сигурност за супер заледени. Купи си една опаковка пластмасови чашки за кафе за 2 лева, отиди на полигона и газ!
                Колега НЕНЧЕВ с пластмасови чашки за кафе не е удачно тъй като те са твърде ниски и само гумите ми могат да ги съборят или смачкат трябва нещо по високо но никой не разбра целта ми... Писах че темата е в резултат на спор защото аз това съм го правил без да закачам коли и др ,а той ми казва че е опасно за колата до задницата ми защото чрез маневрата може да я закача... НАПРЕД ,А НЕ НА ЗАДЕН ХОД!

                Коментар


                • #23
                  От: ВЪПРОС КЪМ ШОФЬОРИТЕ

                  Аз съм го правил този тест на полигона при Панчаревското езеро.Беше много заледено,реших да пробвам да обикалям една гума и въобще не можеше да завива при пълен волан си върви почти напред и боксува.Работата се оправя с ръчната но не трябва да се прекалява понеже доста пъти се завъртях.Пробвах и дрифтове но е с летни гуми и просто при най-малкото презавиване се пързалях до края на полигона,добре,че накрая беше чист асфалт и спираше.Имам книжка от 5-6 месеца и скромния ми опит е,че предното е по-малко маневрено(при паркиране зарди макферсоните) и по-коварно особенно като ти тръгне предницата,карах и едно бмв шестак с шпер и мисля,че е по-предвидимо.Чел съм и Безопасна скорост - има много полезни неща но по-скоро наръчник за рали защото на обикновен път не можеш да изпълниш перфектната треактория без да влезеш в насрещното.Иначе научих много неща от тази книга,препоръчвам я на млади шофьори.
                  Поздрави
                  Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                  Коментар


                  • #24
                    От: ВЪПРОС КЪМ ШОФЬОРИТЕ

                    Излизайки от парко място с пилене на гуми ,за да има ефект трябва и ръчната да дръпнеш ,за да можеш да завъртиш само предницата.Няма да удариш съседната кола със задницата.И каре толкова лесно не се чупи ,няма да стане на втория,третия път ,но ще се случи значително по-скоро отколкото при нормална употреба на автомобила.Точно задното е по-непредвидимо зимата и то задното с отворен диференциал.Може би най лошата комбинация отворен диференциал и лека задница.Аз лично съм привърженик на предното с хубави гуми и окачване.

                    Коментар


                    • #25
                      От: ВЪПРОС КЪМ ШОФЬОРИТЕ

                      Всяка кола в зависимост от състоянието и оборудването реагира различно . Както казаха колегите намери си едно широко празно място и пробвай.
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар


                      • #26
                        От: ВЪПРОС КЪМ ШОФЬОРИТЕ

                        Точно задното е по-непредвидимо зимата и то задното с отворен диференциал.Може би най лошата комбинация отворен диференциал и лека задница.Аз лично съм привърженик на предното с хубави гуми и окачване.
                        Предното може би е по-добре за зимата зарди проходимостта но въпроснота кола със зимни гуми и лсд на дифа е доста проходимо,и можеш да очакваш кога ще тръгне задницата и сравнително лесно се оправят нещата,а на теста които направих с предното просто трябваше да дръпна ръчна и да тръгне цялата кола за да завия.Съгласен съм,че с отворен диф. задното е много коварно и стават ''камшици''.
                        Поздрави
                        Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                        Коментар


                        • #27
                          От: ВЪПРОС КЪМ ШОФЬОРИТЕ

                          С Ауди А3 можеш да си правиш въпросното действие до безкрай без да закачиш другата кола. Задния надвес, или както му казват някои старци "опашницата", е много малък. Формата на колата е също много закръглена...
                          Можеш и да си пресметнеш сам, възможно най-лошия случай - предницата да се премести без движение напред(като в клипчето по-горе). Тогава може да се приеме, че колата се завърта около точка, която е средата на задната ос. Разстоянието на което ще се изнесе най-външния ръб на колата, може да се сметне като разлика от разстоянието от точката на завъртане(средата на задната ос) до най-външния ръб и разстоянието от точката на завъртане до външното колело за завоя. Получава се един правоъгълен триъгълник, катетите са - от задната ос до най- външния ръб, и другия от средата на външното за завоя колело до точката на завъртане на автомобила(приехме средата на задната ос). Хипотенузата е разстоянието от точката на завъртане до най-външния ръб(който евентуално би закачил препятствието). Може да се измерят тези стойности, а завършилите основно образование дори няма да се изцапат много при меренето. На практика завъртаме един правоъгълен триъгълник около един от острите му ъгли. Точката около която става въртенето съм я избрал за възможно най-лошия случай(има и по-лош, но не много възможен), но на практика и когато е другаде "изчисленията" са аналогични Ясно е, че разположението на точката около която се завърта автомобила зависи от радиуса на завоя. Теоретично тя трябва да лежи винаги на продължението на задната ос, там където тя се пресича с продължението на осите на управляемите колела. На практика заради различни фактори това не е съвсем така.
                          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                          Коментар


                          • #28
                            От: ВЪПРОС КЪМ ШОФЬОРИТЕ

                            http://www.youtube.com/watch?v=-FAfgYMiKRE това е клипче точно по твоето описание. Бордюра е на 20-30см от дясната страна на автомобила. не се забелязва удър или поднасяне. Вярно, с опъване на ръчната спирачка е, но така ефекта е по-добър.
                            [I][FONT=Comic Sans MS]NISSAN Terrano II R20 2.7TD '93[/FONT][/I]

                            Коментар


                            • #29
                              От: ВЪПРОС КЪМ ШОФЬОРИТЕ

                              Да визуализирам идеята на колегата сесоа1.
                              Премерваш разстоянието АВ(или го изчислявш). То е от средата на задната ос (т.А) до най-далечната(издадената) точка на задната част на колата(т.В). Ако успееш да завъртиш колата на място около точка А(средата на задния мост) то точка В ще се премести в точка С.
                              Гугъл ми дава 1735 мм ширина на Ауди А3. Половинката от нея е около 87 см (дебелата черна линия от т.А до външния край на колата).

                              Отговорът на твоят въпрос е: Измериш АВ, изваждаш от него 87см и получаваш на колко най-малко трябва да си от съседния автомобил при посочените от теб условия на задачата.

                              И разбира се не забравяй, че това са изчисления (ако са верни ) при идеални условия. Наклон към съседния автомобил може да ги обърка тотално.

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1111.jpg
Прегледи:1
Размер:10.7 КБ
ID:5449100
                              Toyota Land Cruiser BJ70 1985
                              Lexus LS430

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X