Седя си тази сутрин, на снощната си глава и ми мина следната мисъл:
Как да подобрим аеродинамиката на нашите тухли, с което да подпомогнем на изтънелия джоб?
Освен челното съпротивление има още две неща, поне за тях се сещам:
1. "Вакуума" зад автомобила, който спира джипа.
2. Големите дупки в калниницте за задните гуми.
Първото евентуално може да се реши с някакъв спойлер който да пренасочва въздуха - за съжаление в гората ще го загубим при среща с клонче.
Второто обаче мисля е по-просто и лесно постижимо. Слагаме по едно капаче и изравняваме калника, като при ситроените. Когато тръгнем в гората винаги можем да развием 2-3 болта и да го свалим. Но на асвалта би трябвало да окаже някакъв ефект.
Има ли разбиращи хора от аеродинамика, които да спомогнат с някакви изчисления. Така може и да разберем има ли почва да правим таквиз щуротлъци.
Как да подобрим аеродинамиката на нашите тухли, с което да подпомогнем на изтънелия джоб?
Освен челното съпротивление има още две неща, поне за тях се сещам:
1. "Вакуума" зад автомобила, който спира джипа.
2. Големите дупки в калниницте за задните гуми.
Първото евентуално може да се реши с някакъв спойлер който да пренасочва въздуха - за съжаление в гората ще го загубим при среща с клонче.
Второто обаче мисля е по-просто и лесно постижимо. Слагаме по едно капаче и изравняваме калника, като при ситроените. Когато тръгнем в гората винаги можем да развием 2-3 болта и да го свалим. Но на асвалта би трябвало да окаже някакъв ефект.
Има ли разбиращи хора от аеродинамика, които да спомогнат с някакви изчисления. Така може и да разберем има ли почва да правим таквиз щуротлъци.
Коментар