Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трабантче за офроуд и дрифт?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Трабанче за офроуд и дрифт?

    Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
    ...Някой да вижда слабо място /освен заварката/?...
    Аз виждам. Заварката ще е направиш близо до едно от най-проблемните сечения.По възможност я избегни.
    Освен това тези шпонки също ще отслабят мястото.Те се изчисляват според диаметъра на вала.

    Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
    Мислех да насаждам предна главина отзад първоначално.
    Това ли мислеше да правиш?Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Glavina.jpg
Прегледи:1
Размер:33.4 КБ
ID:5331092 И да хванеш главината към барабана с болтове?
    Единственото сигурно нещо е, че нищо не е сигурно.

    Коментар


    • #62
      От: Трабанче за офроуд и дрифт?

      Първоначално публикуван от joe007 Преглед на мнение
      Аз виждам. Заварката ще е направиш близо до едно от най-проблемните сечения.По възможност я избегни.
      Освен това тези шпонки също ще отслабят мястото.Те се изчисляват според диаметъра на вала.


      Това ли мислеше да правиш?[ATTACH=CONFIG]399785[/ATTACH] И да хванеш главината към барабана с болтове?
      Задния вал не ме съмнява че ще издържи. Доста по-дебел от необходимото са го направили. Съдя по размера на предна ос от жигули например. По тънка е с доста а там и двигателя носи....

      Друго си е човек да се оправя със снимките. Глей как хубавко си го сглобил. Ама не беше това идеята. Те предните главини са с лагери с външен диаметър 60мм - колкото и задните. Независимо от това в задните носачи се налагат доста реконструкции и стъргане за влезе там предната главина. преди малко премерих и разстоянията между главините. Предните са с около 10см. по тесни. Тоест ще трябва от някъде да се удължава. Та вероятно карето ще се реже още на шлиците някъде за да компенсира. Ама това ще стане ясно съвсем точно като намеря трансмисия и полуоски... и като си мисля сега не задължително трабантови. Само трябва да е нещо с мънички каренца.
      0888932647

      Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

      Коментар


      • #63
        От: Трабанче за офроуд и дрифт?

        усещам, как накрая Трабантелата ще се сдобие с един Хонден мотор, в комплект с окачването и скоросите, ама да видим
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар


        • #64
          От: Трабанче за офроуд и дрифт?

          Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
          усещам, как накрая Трабантелата ще се сдобие с един Хонден мотор, в комплект с окачването и скоросите, ама да видим
          Стига да намериш някой който иска бартер Ямаха ФЗР600 за Хонда ...

          С това разполагам с това работя бе човек. Нали криза има. Не може да си правим квото ни скимне. Пък и иначе щеше да е много лесно.
          0888932647

          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

          Коментар


          • #65
            От: Трабанче за офроуд и дрифт?

            Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
            Размислите и страстите продължават. Понеже съм мързелив и понеже искам преработката да стане с минимум уникални части и детайли ще задам гатанка на експертите тук.

            Мерих гледах чудих се наоколо /е ремонтирах и един голф междувременно/ и ми се струва че най-малко проблеми ще създава следния вариант на предавка отзад:
            [ATTACH=CONFIG]399734[/ATTACH]

            Режа карето по розовата линия като оставям водач около 10-12мм. диаметър и 10-15мм дълъг. В задната ос пробивам съответен водещ отвор. Сглобявам едно към друго и заварявам яко. На същата задна ос нарязвам още три места за шпонки на кръст /зелените линии/ и съответни жлебове се правят на задната главина. Някой да вижда слабо място /освен заварката/?

            Мислех да насаждам предна главина отзад първоначално. Обаче ще трябва много да се преработва носача с лагерното гнездо. А е възможно и да не ми стигне дължина на полуоските щото ще работят под доста голям ъгъл някак....

            Още чакам от някъде информация или направо предложение за чаркове - трансмисия с полуоски..... Може и цял трабо за скрап. Порових малко и излезе само един за 170 лв. ама няма телефон в обявата и чакам да върне мейл евентуално....

            Няма да стане,ще се скъса.Трябва да провериш на старите трабанти предните карета,те са със шпонка,може и да станат.А по-дребни карета от субаровите едва ли ще намериш.Това се получава на НЕ-заварявано каре:

            Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

            Коментар


            • #66
              От: Трабанче за офроуд и дрифт?

              А си казал,а съм ти пратил цял заден мост с всичко по него от една бензинова 190-ка!Все ще намериш къде да хванеш 4 болта и няма да мислиш за нищо друго.Трабантовите шпонки на каретата,едва ли ще издържат на тоя мотор!

              Коментар


              • #67
                От: Трабанче за офроуд и дрифт?

                Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
                Стига да намериш някой който иска бартер Ямаха ФЗР600 за Хонда ...

                С това разполагам с това работя бе човек. Нали криза има. Не може да си правим квото ни скимне. Пък и иначе щеше да е много лесно.
                Ясно бе, ясно! Ама все пак ... не те карам да му боднеш предницата на Рекса (ииииихааааааааа ... представяш ли си?), едно к'во да е Сивиче за 600 кинта, ламарините на скраб и си ти.
                Така или иначе без модификации по окачването тая лагерна количка не мож я удържа на асфалта с по-як мотор. Отделно спирачки, трабантовските са си смятани за умрелите 26 коня. Има да се суркаш като товарния влак...

                ... 'ма мно'о ме бива да паля фитили ...
                Не съм лош, просто вземи го помисли още малко покрай трапезите ... Хонда си е ... ами Хонда. На теб ли да го обяснявам?
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • #68
                  От: Трабанче за офроуд и дрифт?

                  Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
                  Имаш един кусур ти! Не щеш да пиеш друго освен кафе. Е за такава информация копнея от вчера. Съчмени са полуоските. Обаче и това е без значение щото ще са такива каквито сложа. Те предните си остават там. Но ми спести една камара проучвания и напасваници с това което каза. Мерси.

                  За редукция обмислях да сложа цяла трансмисия и да мога да си подбирам предавателното число в движение.


                  Аааааа при мен си пие дори и биричка , зависи за какво си говорите
                  Въчо Иванов Tel. 0899 837 607

                  Коментар


                  • #69
                    От: Трабанче за офроуд и дрифт?

                    Първоначално публикуван от vacho Преглед на мнение
                    Аааааа при мен си пие дори и биричка , зависи за какво си говорите
                    Тука доде веднъж и само кафенце..... пак ще дойде.

                    Колеги срам ме е вече. Два дена от новата година утекоха а аз не съм отрязал още нищо. Седя и обмислям. Търся разни варианти. Свалих Ямаховия мотор от талигата на бъгито и пак само мисля наоколо. Направо нищо не мисля вече.
                    Нисановата трансмисия ще стане по принцип. Ама нямам полуоски за нея. Позвъних тук там - ядец. Обаче ми дойде друг акъл.

                    Защо да не сложа автоматична трансмисия от някоя малка колица. Имаше такива Сивици но не се сещам за други. Някакви идеи от къде да заграбя една? Заедно с полуоските?
                    0888932647

                    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                    Коментар


                    • #70
                      От: Трабанче за офроуд и дрифт?

                      Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
                      Тука доде веднъж и само кафенце..... пак ще дойде.

                      Колеги срам ме е вече. Два дена от новата година утекоха а аз не съм отрязал още нищо. Седя и обмислям. Търся разни варианти. Свалих Ямаховия мотор от талигата на бъгито и пак само мисля наоколо. Направо нищо не мисля вече.
                      Нисановата трансмисия ще стане по принцип. Ама нямам полуоски за нея. Позвъних тук там - ядец. Обаче ми дойде друг акъл.

                      Защо да не сложа автоматична трансмисия от някоя малка колица. Имаше такива Сивици но не се сещам за други. Някакви идеи от къде да заграбя една? Заедно с полуоските?
                      Ще се возиш или ще дрифтираш,кви са тези автоматици?Каретата на Нисана живи ли са?Ако трябва ще ти издялам малко шлици,подготви си полуоски,уточни ги на дължина,останалото ще произведа аз.
                      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                      Коментар


                      • #71
                        От: Трабанче за офроуд и дрифт?

                        Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                        Ще се возиш или ще дрифтираш,кви са тези автоматици?Каретата на Нисана живи ли са?Ако трябва ще ти издялам малко шлици,подготви си полуоски,уточни ги на дължина,останалото ще произведа аз.

                        Добре де автомата ще е малко по-муден ако трябва да се хлъзне. От друга страна се събират три скоростни лоста, съединител ...... автомата ще облекчи и управлението и съединителя на мотоциклетния двигател. Че там имам едни съмнения... да не му натежи купето въпреки редукцията.

                        Има ли хабер някой дали на директните предавки /дето не са "D"/ автоматите блокират диф? Нещо такова съм чувал...
                        0888932647

                        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                        Коментар


                        • #72
                          От: Трабанче за офроуд и дрифт?

                          Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
                          Добре де автомата ще е малко по-муден ако трябва да се хлъзне. От друга страна се събират три скоростни лоста, съединител ...... автомата ще облекчи и управлението и съединителя на мотоциклетния двигател. Че там имам едни съмнения... да не му натежи купето въпреки редукцията.

                          Има ли хабер някой дали на директните предавки /дето не са "D"/ автоматите блокират диф? Нещо такова съм чувал...
                          Нищо не блокират. Дифа си е отворен, най-много да блокират турбината за да имаш двигателна спирачка. Жоре тоя автомат е тъпо нещо за тая цел. Първо че ще ти е скъп на придобиване второ е скъп за подръжка 3-то че с тоя дрифт и високите обороти ще го убиеш за норматив, фрикционните дискове ще умрът за секунди над тия обороти за които е предвиден.
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • #73
                            От: Трабанче за офроуд и дрифт?

                            Ето ти малко материал за поставяне на 2 еднакви двигателя, но на 205-ца
                            http://projects.205gtidrivers.com/205mi32
                            Моите снимки...
                            https://www.facebook.com/Photography.by.Ivanko
                            https://500px.com/ivankoo

                            Коментар


                            • #74
                              От: Трабанче за офроуд и дрифт?

                              Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                              Нищо не блокират. Дифа си е отворен, най-много да блокират турбината за да имаш двигателна спирачка. Жоре тоя автомат е тъпо нещо за тая цел. Първо че ще ти е скъп на придобиване второ е скъп за подръжка 3-то че с тоя дрифт и високите обороти ще го убиеш за норматив, фрикционните дискове ще умрът за секунди над тия обороти за които е предвиден.
                              Е за това форума е любима медия. Не съм си блъскал главата с такова чудо.

                              Аз оборотите ще му ги подавам евентуално през мотоциклетната трансмисия от задвижващия веригата вал. Така че не е задължително да го убивам. Но предупреждението е взето под внимание. Скъпа поддръжка? Какво освен масло иска това? И моля ви не вадете от сметката това че на задния мост на Трабо заедно с мотора и трансмисията ще има не повече от 300 кг. все пак. И ще е с оригиналните писалки за гуми. Там сцепление няма да има много много. И колко да струва едно манЕчко употребявано автоматче? Хабер нямам.

                              ПП Иванко писали сме едновременно. Тоя тип е прекалил с турбината вече. :-) Обаче намина "зетя" днес и взе да ми обяснява как можел да изготви софтуер, датчици и ...... да синхронизира двата мотора.... В някаква такава фирма за електроники работи. Щура работа.
                              Последно редактирано от Жоро Нешев; 02-01-12, 20:10.
                              0888932647

                              Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                              Коментар


                              • #75
                                От: Трабанче за офроуд и дрифт?

                                И това става.............Натиснете снимката за да я уголемите

Име:293535_252648254783659_252641708117647_680650_2125974010_n[1].jpg
Прегледи:1
Размер:60.8 КБ
ID:5333011

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X