Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трабантче за офроуд и дрифт?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Трабанче за офроуд и дрифт?

    една прахосмукачка и си готов Шегата на страна, ама верно ли нямат вентилатор егати
    Моите снимки...
    https://www.facebook.com/Photography.by.Ivanko
    https://500px.com/ivankoo

    Коментар


    • #47
      От: Трабанче за офроуд и дрифт?

      Първоначално публикуван от Ivanko Преглед на мнение
      една прахосмукачка и си готов Шегата на страна, ама верно ли нямат вентилатор егати
      Ами верно нямат заводски монтиран. То и костенура на фолкс няма а сигурно и други. Изобщо темата с топлото при въздухарките е много разтеглива и разнообразна. Както и газифицирането им, хеле пък съчетано с двутактов движител
      Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
      Селска фурна аспух нема. Пак същият.
      В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

      Коментар


      • #48
        От: Трабанче за офроуд и дрифт?

        На трабанта какъвто топъл въздух се вкарвва в купето, го вкарва перката на охлаждането на двигателя. На кожуха и има отведени тръби, но това са най-тънките въздуховоди на салона в автомобилостроенето. На празен ход духането откъм парното е доста условно, ама и да се сложи някаква перка, то в ниски режими изстива гърнето и пак никаква надежда.

        Коментар


        • #49
          От: Трабанче за офроуд и дрифт?

          Случва се и да вкарва пошилка в купето, след "леки" намествания в движение на въпросното гърне, обикновенно при офроуд каране.

          Коментар


          • #50
            От: Трабанче за офроуд и дрифт?

            Отдавна е измислено отоплението на 2т машините. 2 домашни печки с керамичен нагревател тип духакла се разпарчетосват и им се взима само нагревателя, пуска се директно на 12 волта + един 12 см. вентилатор за компютър, слагат се от 2-те страни над таблото. За 3 минути купето е баня. ( печките са по 25 лв. вентилаторите по 6-7 )
            no signature no problems

            Коментар


            • #51
              От: Трабанче за офроуд и дрифт?

              Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
              Отдавна е измислено отоплението на 2т машините. 2 домашни печки с керамичен нагревател тип духакла се разпарчетосват и им се взима само нагревателя, пуска се директно на 12 волта + един 12 см. вентилатор за компютър, слагат се от 2-те страни над таблото. За 3 минути купето е баня. ( печките са по 25 лв. вентилаторите по 6-7 )
              Сериозни инвестиции са това. Ще разчитаме на Ямаховия мотор и неговите нужди от охлаждане.....
              0888932647

              Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

              Коментар


              • #52
                От: Трабанче за офроуд и дрифт?

                Ето една идея за заден мост





                и един задномоторен Траби





                и другите снимки
                http://dino412.snimka.bg/automobiles/trabant.641141

                дано има нещо което да е от полза за бъдещото чудо.
                И нещо 4Х4 за разпускане

                0887284106-Митко
                http://www.youtube.com/watch?v=6Fdg05yHhKk&NR=1
                http://www.youtube.com/watch?v=wnMy5yek-ks&feature=more_related

                Коментар


                • #53
                  От: Трабанче за офроуд и дрифт?

                  Такааа! ето го убавеца! Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00810.jpg
Прегледи:1
Размер:102.8 КБ
ID:5330890Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00811.jpg
Прегледи:1
Размер:76.7 КБ
ID:5330891 Както е видно - вътрешното изпълнение е "De lux" Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00812.jpg
Прегледи:1
Размер:136.9 КБ
ID:5330892 И веднага на операционната. Ще се лишиме от някои екстри. Ама няма как. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00813.jpg
Прегледи:1
Размер:102.0 КБ
ID:5330893Задните седалки отпадат.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00814.jpg
Прегледи:1
Размер:136.2 КБ
ID:5330894 Ама пък широка пущината..... трябва да има място за Ямаха тука. Ще поработя още малко и ще снимам пак. Че повече време ми отнема писането от работата. Ще трябва да мислим заедно върху някакво усилване на купето май.....

                  ПП Гледам че още може да си редактирам .... Хюстън имаме проблем. Направих някои измервания. Оказва се че ако искам задния мост да си е там дето е и да не прекроявям "талигата" с двигателя няма да има никакво място за преместване на шофьорската седалка назад .... а ми се искаше. И сега седя и мисля.... и май само седя.

                  ППП Ама хич няма да се сърдя ако някой удари едно рамо с подреждането!
                  Последно редактирано от Жоро Нешев; 28-12-11, 12:19.
                  0888932647

                  Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                  Коментар


                  • #54
                    От: Трабанче за офроуд и дрифт?

                    Въпреки "огромния" интерес към темата продължавам.

                    Този автомобил има някои гениални неща по себе си. Задната главина очевидно е конструирана с разчет да има задно предаване. Оста се върти вътре. А от задната страна е затапена с гумена капачка. Като за капак външния диаметър на лагера съвпада с предния /на предната главина/. Вярно е че не са предвидили съвсем достатъчно място за полуоски, но ще видим тая работа ние.... Вижте го бе!
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00815.jpg
Прегледи:1
Размер:137.0 КБ
ID:5330917Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00816.jpg
Прегледи:1
Размер:108.4 КБ
ID:5330918

                    Само трябва да отместя амортисьора от там и май ще влезе предна главина с полуоската барабар . Интересното в случая е дали ще удържи на напъна оригиналната полуоска ....

                    Сега е момента да се включи някой от скрападжиите с бюджетно предложение за предни главини с полуоски и евентуално трансмисия от трабант.

                    Давам си сметка че снимките не стават много много , ама снимам със сапунерка и за капак не им вдявам как да ги направя пълноразмерни в постовете. Помагайте бе!

                    ПП Бочка мерси за акъля!
                    Последно редактирано от Жоро Нешев; 28-12-11, 20:32.
                    0888932647

                    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                    Коментар


                    • #55
                      От: Трабанче за офроуд и дрифт?

                      Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение


                      [ATTACH=CONFIG]399262[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]399263[/ATTACH]



                      Давам си сметка че снимките не стават много много , ама снимам със сапунерка и за капак не им вдявам как да ги направя пълноразмерни в постовете. Помагайте бе!
                      Като качиш снимката в поста,цъкаш с левия бутон на мишката,2-ва пъти върху снимката,отваря се прозорец с надписи,чекваш FUL SIZE и готово!
                      0осем9осем7шест0осем7едно
                      Миро

                      Коментар


                      • #56
                        От: Трабанче за офроуд и дрифт?

                        За да използваш пълноценно моторетката,ще трябва да използваш редукция към задният мост,2/1 може да му дойде малко множко,но ще прави зверски стартове,и няма да развива космически скорости!Така си решаваш и проблема с местото за предната седалка,полуоските от кой тип са,съчмени или от измисленият вариянт с вилките?Съчмените ги карам втори сезон и ядове няма,ако са такива,слагай смело.Външният шлиц на карето е същият като на Опел до 1,6 и на ФВ-2;3,вътрешния и на трите е различен.Вариянт:външни карета от ФВ-Ф-80мм,полуоска от Ауди-80(куха е с малък външен диаметър,дебелостенна,подлежи на всякакви извръщения включително заварка,пробвана,не се къса),вътрешни карета от ФВ или Ауди 90мм,шлиците съвпадат перфектно,има ги по всички магазини на вторични кажи-речи за без пари.
                        Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                        Коментар


                        • #57
                          От: Трабанче за офроуд и дрифт?

                          Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                          За да използваш пълноценно моторетката,ще трябва да използваш редукция към задният мост,2/1 може да му дойде малко множко,но ще прави зверски стартове,и няма да развива космически скорости!Така си решаваш и проблема с местото за предната седалка,полуоските от кой тип са,съчмени или от измисленият вариянт с вилките?Съчмените ги карам втори сезон и ядове няма,ако са такива,слагай смело.Външният шлиц на карето е същият като на Опел до 1,6 и на ФВ-2;3,вътрешния и на трите е различен.Вариянт:външни карета от ФВ-Ф-80мм,полуоска от Ауди-80(куха е с малък външен диаметър,дебелостенна,подлежи на всякакви извръщения включително заварка,пробвана,не се къса),вътрешни карета от ФВ или Ауди 90мм,шлиците съвпадат перфектно,има ги по всички магазини на вторични кажи-речи за без пари.
                          Имаш един кусур ти! Не щеш да пиеш друго освен кафе. Е за такава информация копнея от вчера. Съчмени са полуоските. Обаче и това е без значение щото ще са такива каквито сложа. Те предните си остават там. Но ми спести една камара проучвания и напасваници с това което каза. Мерси.

                          За редукция обмислях да сложа цяла трансмисия и да мога да си подбирам предавателното число в движение.
                          0888932647

                          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                          Коментар


                          • #58
                            От: Трабанче за офроуд и дрифт?

                            Размислите и страстите продължават. Понеже съм мързелив и понеже искам преработката да стане с минимум уникални части и детайли ще задам гатанка на експертите тук.

                            Мерих гледах чудих се наоколо /е ремонтирах и един голф междувременно/ и ми се струва че най-малко проблеми ще създава следния вариант на предавка отзад:
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00821.jpg
Прегледи:1
Размер:151.4 КБ
ID:5331070

                            Режа карето по розовата линия като оставям водач около 10-12мм. диаметър и 10-15мм дълъг. В задната ос пробивам съответен водещ отвор. Сглобявам едно към друго и заварявам яко. На същата задна ос нарязвам още три места за шпонки на кръст /зелените линии/ и съответни жлебове се правят на задната главина. Някой да вижда слабо място /освен заварката/?

                            Мислех да насаждам предна главина отзад първоначално. Обаче ще трябва много да се преработва носача с лагерното гнездо. А е възможно и да не ми стигне дължина на полуоските щото ще работят под доста голям ъгъл някак....

                            Още чакам от някъде информация или направо предложение за чаркове - трансмисия с полуоски..... Може и цял трабо за скрап. Порових малко и излезе само един за 170 лв. ама няма телефон в обявата и чакам да върне мейл евентуално....
                            0888932647

                            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                            Коментар


                            • #59
                              От: Трабанче за офроуд и дрифт?

                              Хм. Жоро ... Що не звъннеш на Druman. Маааааай му се намираше един заден мост от C-класа по едно време. С все диф, полуоски, носачи, всичкото се крепи на 4 болта и няма дерт да се пасва къде да е.
                              Вярно, че ще е манееечко по-широк от Траби, ама то ако сбереш 2 по-широки гуми на трабантенското окачване ... ми те ще се трият една в друга бре
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • #60
                                От: Трабанче за офроуд и дрифт?

                                Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                                Хм. Жоро ... Що не звъннеш на Druman. Маааааай му се намираше един заден мост от C-класа по едно време. С все диф, полуоски, носачи, всичкото се крепи на 4 болта и няма дерт да се пасва къде да е.
                                Вярно, че ще е манееечко по-широк от Траби, ама то ако сбереш 2 по-широки гуми на трабантенското окачване ... ми те ще се трият една в друга бре
                                Аз тука си имам и от Субару. И Вальо се обозначи с моста от мерца преди време. Някак обидно за гордата марка е да и слагам части от тези двете. Бъзикам се естествено. Вероятно ще стане някак и друг мост. Обаче да бия път до тепетата, да демонтирам мост, да го довлека и да се окаже че няма как да стане..... е гадно. Ако трябва да ползвам диф ще трябва да завъртя двигателя на 90градусаи да си усложнявам живота още. Автомобилна трансмисия е по-добрия вариант според мен за сега. До доказване на противното.
                                0888932647

                                Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X