Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гуменометалните фланци за карбуратор - спукани са!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Гуменометалните фланци за карбуратор - спукани са!

    Не е гипс някаква пластмаса е.Навито е на руло като бинт,мокри се с вода оформя се и стяга много бързо.Идеално е за ремонт на спойлери.
    Ето какво намерих на първо четене.

    "Синтетичния фиксиращ бинт е изграден от изтъкани полиестерни нишки импрегнирани с водно - активираща се полиуретанова смола. Бинта е пластичен във всички посоки след намокряне с вода, което позволява удобно и лесно оформяне на превръзката, така че тя да следва анатомичният релеф или при необходимост да се модулира формата й.

    Синтетичната фиксираща превръзка притежава значителни предимства пред конвенционалния гипс, поради лекото тегло, изключителната здравина, дишащата материя и безпорния конфорт за пациента.

    Фиксиращите бинтове се предлагат в три размера - 5cm, 7,5cm, 10cm и 12,5cm"

    Сега видях ,че има и такъв с фибростъкло за по-голяма здравина.
    Последно редактирано от alehandro; 27-10-10, 13:48.

    Коментар


    • #17
      От: Гуменометалните фланци за карбуратор - спукани са!

      Хмммммм. Интересен материал. Казвай къде го има и колко струва.
      0888932647

      Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

      Коментар


      • #18
        От: Гуменометалните фланци за карбуратор - спукани са!

        Има го в аптеките мисля че беше 20 лв.пакета май 10 метра ако не ме лъже паметта.

        Коментар


        • #19
          От: Гуменометалните фланци за карбуратор - спукани са!

          Колеги, за да не пускам нова тема ще пиша тук, тъй като имам подобен проблем. Става въпрос за Ямаха ТТ350, наскоро взе да ми прави този проблем - като работи на място на ниски обороти изведнъж гасне, а при 2000 и нагоре няма проблеми. Днеска реших да се позанимавам и видях че гумената част от въпросните мембрани се е отлепила от металната и отвреме навреме се чува някакво пукане, карбураторите подскачат и гасне. Като цяло няма нищо скъсано, нито нацепено по гумените части, просто са се отлепили. С какво ще е най-удачно да ги залепя? Мислех си за високо термоустойчив силикон, но виждам, че сте споменали нещо за полиуретанов уплътнител?
          Колкото повече, толкова повече! - казъл Мечо Пух и умрял от свръхдоза...

          Коментар


          • #20
            От: Гуменометалните фланци за карбуратор - спукани са!

            Повечето термоустойчиви силикони /за гарнитури/ не издържат на бензин и за капак не "прилепват" добре /нямат механична якост/. Те просто са предвидени да уплътняват при висока температура и наличие на масло. Полиуретана за сега върши съвсем прилично работа. Все още не е дефектирало нищо.

            Все пак снимай ако можеш. Щото ако се е откъснало челно , не вярвам да може да се лепне в гаражни условия и ще трябва да търсиш колегата michu . Виж пост №5.
            0888932647

            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

            Коментар


            • #21
              От: Гуменометалните фланци за карбуратор - спукани са!

              Ето за какво става въпрос:

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:122370558312337769801289926695jARYq0hXt3x8XgOhpbEw.JPG
Прегледи:1
Размер:52.4 КБ
ID:5228979Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1262627343194574605212899267005q1Xg4B2DHS18CF71kVU.JPG
Прегледи:1
Размер:48.5 КБ
ID:5228980Натиснете снимката за да я уголемите

Име:18547219321683252167128992670401o1cEfDmeowSlj762qx.JPG
Прегледи:1
Размер:48.0 КБ
ID:5228981

              На третата снимка, където съм направил 2 линии всъщност металната част влиза в гумената и си мисля ако ги хвана точна там с по една стяжка/скоба дали няма да стане?
              Колкото повече, толкова повече! - казъл Мечо Пух и умрял от свръхдоза...

              Коментар


              • #22
                От: Гуменометалните фланци за карбуратор - спукани са!

                Аз бих издълбал, например с флекса, едно каналче около 1-2мм. дълбоко по обиколката на металната част. Така че да задържа след като стегна със скобата. Дето се вика - за опит не бият. Ако стане стане , ако не ще - нов.
                0888932647

                Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                Коментар


                • #23
                  От: Гуменометалните фланци за карбуратор - спукани са!

                  Благодаря за съвета, така ще пробвам да видим какво ще се получи. А все пак да му мацна ли малко силикон, или по-добре без?
                  Колкото повече, толкова повече! - казъл Мечо Пух и умрял от свръхдоза...

                  Коментар


                  • #24
                    От: Гуменометалните фланци за карбуратор - спукани са!

                    Мажи. Ама не силикон. Нещо лепливо и бензиноустойчиво. Може това по-горе. Има такъв за гарнитури на карбуратори на Локтайт ама е скъп и не прилепва добре. Евентуално една стара химия наречена "херметик" може да свърши работа. Навремето се ползваше масово за уплътняване на цепени двигатели и трансмисии заедно с гарнитура от зелен картон за подвързии. Наскоро случайно открих в някаква железария и струваше смешни пари. Представлява кафеникаво стъклено шишенце като тези от хелметекс, полупрозрачно и червеникаво на цвят и мирише на спирт. След изсъхване се втвърдява съвсем , но при теб не е необходимо да е гъвкаво.
                    0888932647

                    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                    Коментар


                    • #25
                      От: Гуменометалните фланци за карбуратор - спукани са!

                      Залепих го с някакъв локтайт гел, препоръчаха ми го от един магазин за авточасти, сложих и скобата да видим какво ще се получи. Утре ще покарам да видим как ще се държи. Между другото говорих с един колега с ямаха ХТ600 - имал е подобен проблем. Каза че е намазал обилно отвън мембраните със силикон и вече 2-ра година държало без проблеми.
                      Колкото повече, толкова повече! - казъл Мечо Пух и умрял от свръхдоза...

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X