Не съм сигурен , че е за тука темата и дали не е дискутирано вече .....
Всъщност иде реч за детската болест на Ямаха. Масово се пука гуменометалният фланец който захваща карбуратора към главата. Неприятното в случая е , че "лепенката" необходима за залепването трябва да издържа на вибрации , горива , масла и температури от порядъка на 100+С и при всичко това да запази добра адхезия към идиотската гума.
За сега съм се спрял на вариант при който след почистване на фланците здраво с дремела, да ги омажа с полиуретанов силикон Новол и "бинтовам" едновременно с мрежеста лента от стъкловлакна /от тези за фугите на гипскартона/
Ако има други идеи свиркайте.
Само да кажа , че нови в Ямаха има ама са по поне 50-60лв. парчето и са 4 бр. тааааа.....
Всъщност иде реч за детската болест на Ямаха. Масово се пука гуменометалният фланец който захваща карбуратора към главата. Неприятното в случая е , че "лепенката" необходима за залепването трябва да издържа на вибрации , горива , масла и температури от порядъка на 100+С и при всичко това да запази добра адхезия към идиотската гума.
За сега съм се спрял на вариант при който след почистване на фланците здраво с дремела, да ги омажа с полиуретанов силикон Новол и "бинтовам" едновременно с мрежеста лента от стъкловлакна /от тези за фугите на гипскартона/
Ако има други идеи свиркайте.
Само да кажа , че нови в Ямаха има ама са по поне 50-60лв. парчето и са 4 бр. тааааа.....
Коментар