Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гуменометалните фланци за карбуратор - спукани са!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Гуменометалните фланци за карбуратор - спукани са!

    Не съм сигурен , че е за тука темата и дали не е дискутирано вече .....

    Всъщност иде реч за детската болест на Ямаха. Масово се пука гуменометалният фланец който захваща карбуратора към главата. Неприятното в случая е , че "лепенката" необходима за залепването трябва да издържа на вибрации , горива , масла и температури от порядъка на 100+С и при всичко това да запази добра адхезия към идиотската гума.

    За сега съм се спрял на вариант при който след почистване на фланците здраво с дремела, да ги омажа с полиуретанов силикон Новол и "бинтовам" едновременно с мрежеста лента от стъкловлакна /от тези за фугите на гипскартона/

    Ако има други идеи свиркайте.

    Само да кажа , че нови в Ямаха има ама са по поне 50-60лв. парчето и са 4 бр. тааааа.....
    0888932647

    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

  • #2
    От: Гуменометалните фланци за карбуратор - спукани са!

    Никой нищо не казва .....

    Почистих с телена четка и омазах яко. Преди това проверих силикона /полиестерното лепило/ дали държи на разтворители. След омазването и бандажирането /7-8 слоя/ омотах горния край с тънко найлонче и монтирах скобите та да си направят място. Ще се монтира така и ако изникнат проблеми ще предупреждавам.

    Сега да кажа , позволяваме си такива свободни съчинения , щото двигателя /ФЗР600/ е монтиран на бъги , което така или иначе си е "сделано" и си е машина за забавления на къси разстояния. Та въпросната интервенция не е много отговорна. Но пък може да се окаже сполучлива и да спасява поне временно бедни Ямахаджии.

    Ето и малко снимки:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0075.jpg
Прегледи:1
Размер:123.3 КБ
ID:5217888Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0077.jpg
Прегледи:1
Размер:151.1 КБ
ID:5217889Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0072.jpg
Прегледи:1
Размер:132.9 КБ
ID:5217890Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0074.jpg
Прегледи:1
Размер:85.0 КБ
ID:5217892Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0076.jpg
Прегледи:1
Размер:88.6 КБ
ID:5217893Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0073.jpg
Прегледи:1
Размер:79.0 КБ
ID:5217894
    0888932647

    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

    Коментар


    • #3
      От: Гуменометалните фланци за карбуратор - спукани са!

      Жоро - аз бих пробвал с фланец, изработен от някой еднокамерен карбуратор с близки размери и парче маркуч от водно съединение.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #4
        От: Гуменометалните фланци за карбуратор - спукани са!

        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
        Жоро - аз бих пробвал с фланец, изработен от някой еднокамерен карбуратор с близки размери и парче маркуч от водно съединение.
        Това беше единия от вариантите. Собственика /приятелче/ реши , че предпочита така, както сме го направили. Нали трябва да има по някой щурак дето да експриментира в тоя живот.....
        0888932647

        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

        Коментар


        • #5
          От: Гуменометалните фланци за карбуратор - спукани са!

          Жоро,ако направиш чертеж на детайла,ще ти предложа да направим една нискобюджетна пресформа и да се изработи по класическата технология за гуменометални изделия.За да се подбере подходяща каучукова смес е небходимо да се знае при какви условия ще се експлоатира детайла-температура,масло/бензиноустойчивост,твърдост и т.н. Ще свърши работа и оригиналния детайл.
          Стоил L200

          Коментар


          • #6
            От: Гуменометалните фланци за карбуратор - спукани са!

            Проблема идва от това , че фланци има сигурно 1000 модела и размера. Не си струва да се занимава човек да изработва пресформи за по 1-2 бройки. А пък със сместа работата явно е съвсем чоглава , щом от Ямаха не са я догодили и се пука за някакви си 10тина 15 години.

            Но пък за мен е много полезно да знам , че можеш да ги правиш тези неща , че понякога парите нямат значение , а детайл трябва.....
            0888932647

            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

            Коментар


            • #7
              От: Гуменометалните фланци за карбуратор - спукани са!

              Тъп въпрос: какво е полиуретанов силикон?
              Помня, че на една Алфа доста се чесахме по главите с какво да и лепим блока с карбураторите - понякога наистина се налага.
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • #8
                От: Гуменометалните фланци за карбуратор - спукани са!

                Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                Тъп въпрос: какво е полиуретанов силикон?
                Помня, че на една Алфа доста се чесахме по главите с какво да и лепим блока с карбураторите - понякога наистина се налага.
                Не е силикон а полиуретанов уплътнител - нещо като лепилото за автостъкла. Много здрава връзка, отлична адхезия към почти всичко, гъвкавост и широк температурен работен диапазон.
                Сега се сещам, че за гумено металния фланец, може да се използва моделен силикон.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #9
                  От: Гуменометалните фланци за карбуратор - спукани са!

                  На мен ми се вижда добър вариянт самовулканизиращата се изолационна лента (за кабелни муфи). Устойчива е на масло и бензин, работна температура 90 градуса, а има и силиконова, на която работната и температура е до 180 градуса.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Гуменометалните фланци за карбуратор - спукани са!

                    Първоначално публикуван от kъrfo Преглед на мнение
                    На мен ми се вижда добър вариянт самовулканизиращата се изолационна лента (за кабелни муфи). Устойчива е на масло и бензин, работна температура 90 градуса, а има и силиконова, на която работната и температура е до 180 градуса.

                    Добър вариант е , когато не се изисква и механична якост. В случая горе на снимките се вижда , че точно тази част от фланеца където се монтира карбуратора и в последствие "виси" на нея е почти откъсната. Заради това ползвах мрежата.
                    0888932647

                    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                    Коментар


                    • #11
                      От: Гуменометалните фланци за карбуратор - спукани са!

                      С тези самовулканизиращи ленти(пробвал съм на фирам Бишоп) не издържа дълго,въпреки че ги дават масло и т.н. устойчиви почват да се "лигавят".Начина на колегата Нешев е може би най удачен само ,че аз бих го направил с другата лента за гипсокартон която е на нишки като вата.Обаче пак се съмнявам да изкара дълго,като да закрепи момента до събиране на пари май е добро решение.

                      Коментар


                      • #12
                        Re: Гуменометалните фланци за карбуратор - спукани са!

                        Колега не искам дате разочаровам но с нищо няма дасе залепи, имах същият проблем с ямаха тт600, лепих ги и двете но от вибрацйте се разлепваха.Единственият вариянт е да завариш на металния фланец къса траба и да сложиш на нея маркуч, но те съветвам да не ги лепиш че така замалко не се запалих при кремиковци,почна по едно време от там огън да изкарва.
                        0 8 76 36 8 542

                        Коментар


                        • #13
                          От: Re: Гуменометалните фланци за карбуратор - спукани са!

                          Е кажи с какво не бива да се лепи. Полиуретановото лепило държи засега. И мрежата я мислих бая преди да избера тази. През другата по-трудно ще преминава лепилото. Гъсто е. А е важно стъклените влакна да са само армировка. Пък и посоките в които са подредени влакната са съвсем подходящи.
                          0888932647

                          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                          Коментар


                          • #14
                            От: Гуменометалните фланци за карбуратор - спукани са!

                            Аз си мислех така,мажеш отдолу слагаш мрежата тя предполагам че ще попие,и отгоре пак лепило.Тогава според мен гумата май няма и да играе много много роля.Другото за което се сетих ,има един синтетичен гипс за счупено го използват докторите той е много здрав,еластичен, в комплект с армировката си е и има и цветове ;-),само незнам с бензин и масло как реагира.
                            Последно редактирано от alehandro; 27-10-10, 07:53.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Гуменометалните фланци за карбуратор - спукани са!

                              Първоначално публикуван от alehandro Преглед на мнение
                              ,само незнам с бензин и масло как реагира.
                              Ако си е гипс, тогава ще реагира много бурно на обикновенна вода.
                              0888932647

                              Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X