Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лепила за метал.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Лепила за метал.

    Чак сега видях темата. Я виж това:

    "Permatex® PermaPoxy™ 4 Minute Multi-Metal Epoxy
    Versatile, easy-to-use, multi-metal epoxy adhesive is two-part adhesive and filler system that eliminates the need for welding or brazing. Sets in four minutes, no clamping needed. Dark grey appearance. Fills gaps and will not shrink. When cured, can be drilled, sanded, threaded or filed. Resistant to water and solvents. Temperature range -60°F to 300°F (-51°C to 149°C). Permanent strength up to 4500 PSI.

    Suggested Applications:
    Ideal for complex, multi-piece assemblies. Bonds rigid materials including aluminum, brass, chrome, copper, iron, stainless steel, steel. Use to seal welded seams, fills metal cracks, mount metal components."
    подаръци за мъже от FACOM
    промоция на читави инструменти

    и на хоби такива

    тел. О879 Ч8Ч 2З5

    Коментар


    • #32
      От: Лепила за метал.

      Да отговоря накратко на поставените въпроси:
      - дръжките са плътни и в случая са изработени от сплав, която не подлежи на заварка с известните към момента технологии;
      - на около 3-4 см, преди края на дръжките е предвидено отслабване на сечението, където при удат те би трябвало да се отчупят. Идеята е да остане по-голямара, работна част, която да позволи безпроблемно пътуване.
      - цената им е достатъчно висока, за да ме накара да търся метод за възстановяване;
      - мога да си изработя подобна дръжка, въпреки доволно сложната форма, но пак опираме до цена, или ако щете загубено време;
      - за допълнително усилване ще използвам вложка от висококачествена стомана, като вариантите за пробиване са два:
      1. Пробива се парченцето от към страната на лома, до излизане на свредлото, макар и под ъгъл, с последващо фиксиране по грапавините на лома и пробиване на основата, през парченцето.
      2. Правят се отвори, малко по-широки от вложката, в двата детайла, като несъосността се компенсира от лепилото в хлабината. Отвор от порядъка на 2.5-3 мм.
      - посоченото от Майстора лепило, с тези 31MPa, сякаш е най-подходящо;

      Ще пусна снимки от процеса, а след това ще споделя и какво се е получило.
      Последно редактирано от giorgio; 07-10-10, 10:54.
      Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
      Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

      Коментар


      • #33
        От: Лепила за метал.

        Изчетох темата. Навсякъде се споменават марки леснодостъпни в мрежата. Има една марка за строителна химия Sika ... ползваме техни продукти от около 3 години насам и надали скоро ще я сменим. Погледнах им в каталога и има решение за твоя въпрос. Името е Sika CarboDur дори те го описват като "технологията Sika CarboDur" защото наистина си е цяла технология...
        http://www.sika.bg/files/tech/SikaCarboDur.pdf

        Коментар


        • #34
          От: Лепила за метал.

          Някакви "добри практики" през годините, откакто е отворена темата?

          Да споделя и аз проблема: от тъпия навик да си окачвам каската на лявото огледало се стигна до момента, в който държача (съжалявам за термина, но..) на огледалото, респ. на лоста за съединителя, изплю болтовете. Т.е. "размаза" се резбата в алуминиевите гнезда и... болтовете не ловят... Наложително е сигурно решаване на ситуацията, понеже е възможно да "хвръкне" лоста на съединитела в неподходящ момент...

          Имам няколко варианта за работа: да "допробия" да излезе болта извън алуминиевото тяло и да затягам с по-дълги болтове. Друг вариант - някакво стягане, почващо от основата на огледалото с планка и т.н. "сделано в кръжока"...
          Друга идея - правя малко по-широка резба... но нямам опит, трябва да търся майстор без работа...

          Последна идея: пълня дупките с омазаната резба с лепило за метал, пристягам двата елемента, вкарвам сегашните болтове и "решавам" проблема во веки веков...

          Питането е за марка лепило.
          Публикувайте отговор

          Коментар


          • #35
            От: Лепила за метал.

            С такова си лепих радиатора на Фронтерата, точно на мястото с най-голямо напрежение - на стойката му. Не е мръднало вече 2 години...
            Обаче при теб най-добре е да пробиеш планката и с дълги болтове и гайки от другата страна!
            В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

            Коментар


            • #36
              От: Лепила за метал.

              Не се разправяй с глупости, ами нарежи нови резби или ползвай ремонтен комплект за наличната. Не е космическа технология а работа за половин час.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X