Първоначално публикуван от bokomo
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Акумулаторна бормашина Parkside
Свий
X
-
-
Е, не пречи да се надяваме. Най-малкото ако USB-C или нещо подобно стане стандарт за всякакви уреди, светът ще се отърве от сигурно хиляди тонове годишно излишни пластмасови боклуци... Разнокалибрените зареждачки са според мен един сериозен проблем на цивилизацията въобще... А решението изисква минимални усилия и ако се приложи навсякъде ще е даже по-евтино отколкото в момента... за удобство, преносимост и съвместимост въобще не коментирам...
-
-
Ако е за ползване от запалка на кола с кабел на новия верт, това е най лесното решение https://www.lidl-service.com/static/.../298550_BG.pdf , ако предварително е закупен този гайковерт. Само трябва да се поиздялкат ребрата на приставката за запалка. Скоро,предполагам ще пуснат зеге, циркуляр и ламБа от същата серия. ЛамБата е добра придобивка за колата, За съжаление тази година май ще ни се размине 4Ah батерия. С нея винтоверът бачка на 6 . Лани я купих и с малко дялкане пасна на верта и ламБата от старата серия. За съжаление ъглошлайфчето от старата серия не иска да стартира с нея.
Последно редактирано от mitko 53; 30-11-19, 20:10.
- 1 like
Коментар
-
За да се зареди тази батерия от колата пак трябва повишаване на напрежението, което означава смущения. За инверторите я ясно, че ще има смущения, няма как да се филтрират пикове на тока по 100а при 12в . Но не е необходимо този инвертор да е включен постоянно. На макита бързото зарядно бута 9А при 18в , това няма как да мине през USB-c .0 8 9 8 4 8 1 3 3 0
Коментар
-
Вътре във всеки батериен пакет са няколко батерии всяка по 3.8-4.2В Не е проблем последователното превключване на отделните батерии. Горе долу така работи "бързото" зарядно за автомобилите тесла. А дори да се реализира с инвертор едно е инвертора да е за заряден ток, съвсем друго да доставя мощност за уреда. В първият случай филтрацията е много по-възможна и реализуема... Колкото до мощността, която може да мине през USB-C това не е вярно, има спецификация до 100вата... То моят ноутбук е с 52Wh - 6500мА батерия и се зарежда за час и малко... Всичко е въпрос на желание за спазване на спецификации, последната т.н. Power delivery през USB удовлетворява "доставка" напрежения от 5 до 20 волта и мощност до 100вата. Всичко това е работеща и приета спецификация, само се иска желание за имплементация... И малко мечти, ако всички устройства около нас я имаха и спазваха, щеше да е възможно произволна размяна на мощност между тях... Тоест всяко ще може да се ползва и като Power bank... Но все пак като се сетя че на производителите им трябваха няколко десетилетия от момента в който електрифицираха уредите до този в който се появиха лампички по тях... май ще си замълча...Последно редактирано от Венцислав Петров; 01-12-19, 07:27.
-
>Всичко това е работеща и приета спецификация
Между работеща и приета спецификация има известна разлика. Тази е частично приета и частично работеща и това което е частично работещо не е точно това което е частично прието.
Тия комитети по стандартите са страшна работа и благодарение на конкретния имаме вече VOOC, QC2, QC3, 20-волтовите кръгли и плоски куплунги на леново и какво ли не още. Само не и USB Power Delivery.
Но даже и с тая несигурна стъпка се приближаваме към работещите решения.
-
Ясене, въпрос в края на краищата на малко желание... Сигурно си прав, не съм проверявал точка по точка кое е прието и кое не. А и не разбирам, кое точно им е толкова трудно или пък сложно да приемат... В края на краищата, реално погледнато полза ще имат всички, даже ми се струва и повече пари биха изкарвали...
-
-
-
Това с цената на батерията е нещо относително.
Но нека да кажем че съм си купувал батерия Парксайд защото са ми трябвали елементи 18650.
По някаква причина елементите са значително по-качествени и значително по-еднакви от оригиналните батерии на сериозни марки лаптопи.
Коментар
-
То ясно, че елементите за батерията на дрелката не трябва да са като на батерия за лаптоп. Но електрониката и в двете батериите е еднакво мъртва. Прибавяме и такива елементи, и резултатът е на лице. Добри елементи има, както и електроники, но са пари и лично аз не не бих събирал читава батерия за такава машина. А и неслучайно се продават празни кутии за батериите на всякакви машини, в тч и на много маркови.А тези простотии се правят от името на всички ни.
Даника
Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h
Коментар
-
Имам предишния модел от три години и що се отнася до батерията, държи си сериозно и до днес. Единствено ми прави проблеми ;лостчето за реверса. Джаджата дето движи вътре. Разбъзикало се е , или замърсило и иска усет да го накараш да тръгне. И в двете посоки. Опитах да го почистя, но самата джаджа е неразглобяема и контактен спрей и подобни не помогнаха. Въпреки всичко, го ползвам все още. Когато се появи проблема, гаранцията току що беше изтекла. За жалост...
Иначе, лека, компактна и супер удобна машинка.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
Имам от 2 години предишния модел и съм супер доволен, наистина универсална машинка. Продадох една "маркова" за да се сдобия с тази и нито за миг не съжалявам за замяната. Марковата беше 2 пъти по-скъпа, но с по-лоши параметриLZ1LRE, Range Rover 300Tdi
www.ADV-Bulgaria.com
Коментар
-
Аз основно го ползвам с тази батерия, държи много повече и може да се поставя изправен винтоверта. Само моят е от първите модели та се наложи да дялкам ребрата на батерията. Също много внимавам когато я зареждам със старите зарядни, че вече няма ребра а е триъгълено сечение, да не я включа завъртяна на 120 градуса. Миналата година ги пускаха въпросните 4Аh батерии, по 40 лева бяха.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар