Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Проект MDL201 Минна карета
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проект MDL201 Минна карета
 
 Не знам, виждал съм да ползват подход с наваряване с нераздавейка на място и после да се полира ако работата е много на зор и няма резервен прът.Първоначално публикуван от icos Преглед на мнениеМежду другото, знаеш ли дали някъде у нас ремонтират ето такива драскотини без демонтаж на цилиндъра?
 
 [ATTACH=CONFIG]834623[/ATTACH]
 
 Предполагам че може да има и вариант с течен метал и след това полиране, дали няма такива комплекти? Трябва да се провери.
 
 По принцип калиброваните хромирани прътове С45 не са скъпи и може да се намерят на метър само ще ти трябва стругар и заварчик .
							
						BJ73 + HDJ80 = HDJ73 .
							
						BJ73 + HDJ80 = HDJ73
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проект MDL201 Минна карета
 
 Утре ще идва един тип да оправя такива надраскани прътове с чалъм, на който викат тампонна галванизация. Питах се дали е разпространен метод, никога не съм го чувал.And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проект MDL201 Минна карета
 
 Дай да видим как става това, до сега не съм го чувал и аз. Ще е интересно ако можеш да направиш малко снимки и да опишеш метода и евентуално инструмента(апаратурата) която ползва.
 
 Чувал съм че някаква Варненска фирма наварява и след това обработва стеблото до размер. Но икономически е изгодно за стебла над 160мм тъй като не се поддържат на склад. За малки цилиндри не е изгодно икономически .
							
						Последно редактирано от gogo_gda; 26-10-15, 16:46.BJ73 + HDJ80 = HDJ73 .
							
						Последно редактирано от gogo_gda; 26-10-15, 16:46.BJ73 + HDJ80 = HDJ73
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проект MDL201 Минна карета
 
 Ето я апаратурата:
 
 
 
 Утре ще обърна по-подробно внимание. Процедурата е времеемка и при по- дълбоки драскотини просто не си струва труда, този прът от снимката по- горе например ще се сменя, защото ремонтът чрез галванизация би отнел 10-12 часа. Иначе крайният резултат е добър.And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проект MDL201 Минна карета
 
 Много интересно. Не съм виждам практически този метод и не съм го чувал до момента. Любопитно ми е каква е цената за възстановяване на един прът.
 
 При положение че пръта се демонтира от цилиндъра, може би наваряване с неръждавейка ще е по евтино но и по грубо . .
 
 Благодаря за информацията! BJ73 + HDJ80 = HDJ73 BJ73 + HDJ80 = HDJ73
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проект MDL201 Минна карета
 
 При малки повреди и достъпно място прътът и изобщо цилиндърът не се демонтират. Ценообразуването е малко странно, 85 евро на час труд включително необходимите материали. Горе-долу по три часа на цилиндър отидоха.
							
						And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth. Горе-долу по три часа на цилиндър отидоха.
							
						And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проект MDL201 Минна карета
 
 Започнахме работа по шасито.
 
 Падна доста крайцване и заваряване.
 
 Това е предната рама:
 
 
 А това е задната рама:
 
 
 Планираме да съчленим рамата към края на идващата седмица, след което да започнем да събираме част от стрелата.
 
 Като цяло заваряваме с електроди всички по отговорни места за по голяма здравина, но метала се "гърчи" много сериозно. А всичко друго с телоподаващо. Може би при следващата машина ще караме само с телоподаващо но с флюсова тел и дълбоки фаски на всякъде.BJ73 + HDJ80 = HDJ73
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проект MDL201 Минна карета
 
 Здравейте колеги, докъде стигна проекта с минната карета? Много е интересен, не ни оставяйте в неведение Гледам че сте сложили и сензорен екран. Интересувам се предвидили ли сте някакви датчици и ако ги има какво ще мерят? Питам защото навремето се интересувах като хоби от електрониката, дори 1985г разработих може би първото приложение на микропроцесори в минната промишленост, прибор за измерване и записване на механичната скорост на сондиране. Естествено от тогава нещата се развиха с огромно темпо и възможностите вече са направо невероятни. Гледам че сте сложили и сензорен екран. Интересувам се предвидили ли сте някакви датчици и ако ги има какво ще мерят? Питам защото навремето се интересувах като хоби от електрониката, дори 1985г разработих може би първото приложение на микропроцесори в минната промишленост, прибор за измерване и записване на механичната скорост на сондиране. Естествено от тогава нещата се развиха с огромно темпо и възможностите вече са направо невероятни.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проект MDL201 Минна карета
 
 В момента сме на етап готовност за тест в реална среда.
 
 Тук има няколко клипа:
 
 https://www.youtube.com/watch?v=mLDc4GAkcSo
 
 https://www.youtube.com/watch?v=f70gWZ8PO6c
 
 https://www.youtube.com/watch?v=KZADZiTYte4
 
 Нещо имам проблем с качването на снимки и не мога да кача нищо, по натам като се оправи ще кача малко снимки.BJ73 + HDJ80 = HDJ73
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

 . Най- кадърното решение, на което досега съм попадал е на Сандвик.
. Най- кадърното решение, на което досега съм попадал е на Сандвик.
 .
.
							
						
Коментар