Смених маркучите и предните тръбички, защото се бяха протрили. Камиона вече има инерция, но педала на спирачката е ужасно твърд все едно няма серво...???
Новата, преди да я монтирате, промихте ли я хубаво със спирачна течност? Руските чаркаляци обикновено са наблъскани с консервационна смазка и по тези чисто нови помпи (произведени през 70-те и 80-те) всяка гумичка и клапанче са като вкаменени.
Отделно, че "помпата" (главният спирачен цилиндър) командва още една или две спомагателни "помпи", снабдени с вакуумни усилватели. Проверете дали са им здрави мембраните, маркучите, клапаните към маркучите... Изобщо, уверете се, че системата им е херметична.
Там си е.Нали на него е монтирана помпата.
Ма май си прав , щото едва ли работи.
Начин на изказ бре , приятелю .
То и некой като каже "Немам спирачки" обикновено има предвид , че не ловат , а не че некой сиганин му ги е свил нощеска .
... а аз знам какво значи да "немаш серво" . Половин година карАх една Газ-ка със спукана мембрана от немърливост да я сменя и Ела да видиш как се пуска баир на първа с 4 тона товар ! Че и десната рЪка постоянно на лоста , щот първа изключва като види зор .
Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
С един сервоусилвател е по-твърд педала. Имал съм една газка такава и разликата е голяма. Друго може да е в недостатъчен вакуум. При бензиновия двигател при спиране има почети абсолютен вакуум и с 3-4 тона товар спира като лека кола.
Коментар