Първоначално публикуван от Scrapheap
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Влекач Камаз
Свий
X
-
В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
-
Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
КТМ когато проби в мото кроса , и когато тръгна по Дакар , само емблемата му беше КТМ. С голямата разлика , че пилотите които го направиха марка в мото кроса , не бяха австрийци , а бяха руснаци."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
Авторе, вземи разгледай някой Мерцедес "каска" ако още ги има, Актрос 1 или някое Рено Премиум/Магнум. Без пари има машини. Друг е въпроса ако те влече касаплъка, т.е мазохизма."Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.
Коментар
-
Цецо, зиловете идваха при мен натоварени на "площадката". 20км по черно съм влизал, а НЕ в коловозите. Там като закъса зила си ползва "екстрите"
-
От "черно" до "черно", има доста нюанси. Аз съм вдигал 90км/ч по черен път в полето, с четириосен самосвал. Минавал съм по черен път със съчленен автобус. Но всичко това са конкретни изолирани случаи.
Въпроса е, че ако имаш смесено черно и път, за скромна транспортна дейност на къси разстояния 10-15км, с относително лек товар, защо да не вземеш Камаз за 6-7 хиляди лева, вместо западен дарак за десетина бона?! Нито мощност, нито комфорт, нито разход на гориво са някакъв фактор в случая. Ама с Камаз ще си предрусаш през доста канавки, без да му мислиш, и без последствия, което не е точно така със западен влекач. Това чисто като геометрична проходимост. Отделно, кое колко струва като части и консумативи по едното и по другото...плюс кое колко е сложно като техника. Повечето западни влекачи са за транспорт на дълги разстояния, и като гониш цена за покупка, трудно ще вземеш нещо по-височко и опростено, което да си го караш по поля и гори по същия начин като Камаза. То са големи кабини, скъпи огледала, спойлери, пластмаси, ниски и огромни резервоари, ниски въздушни филтри, брони, стабилизираща щанги, калници... А и окачнане на въздух, кранчета/сензори, включително и на кабината понякога... По-сложни въздушни система, по-сложни двигатели, скорости и пр... По-голяма тара, и то при 4х2, спрямо 6х4. Не казвам, че няма на запад по-добра техника от Камаза и за такива "селскостопански" дейности, просто не е на конкурентна цена. То горе-долу поради аналогични причини и Шкода Европа или Мадара, са също по-изгодни за подобни дейности от западна техника.
И накрая, взима се каквото има на пазара, и което най-добре би вършило нужната дейност за най-малко разходи (вкл.покупна цена).
-
Самосвала е 18-19 тона бруто по документи, а е 6х4 и доста корав на претоварване до около 25т. Няма много алтернативи в тоя клас. Конкуренцията до 18т е предимно 4х2, и там вече претоварване до 25т е по-кофти, ако въобще го могат. Да, има си 6х4 в клас до 26т, но там габаритите са други, тарата също, маневреност и т.н. А и тях също ги претоварват, и става натоварване на ос, колкото претоварен 4х2. Затова Камаза е добър за изкопи и разтоварища, защото е относително по-лек и не потъва много в мек терен. Също така е маневрен, и с по-малки габарити, пък иначе вози сравнително доста товар, и е корав като ходова част.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
- 2 likes
Коментар
-
Първоначално публикуван от Dilyan Zagorchev Преглед на мнениеАвтора може да погледне и едни други корави машини-Ивеко ТурбоСтар. Дори имат страшна версия V8 480кс битурбо с най-големия камионски мотор 17.2л.Последно редактирано от sek.1; 11-09-22, 08:51.Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнениеС такова преди десетина години един приятел от Велинград редовно докарваше по 40 тона дървен материал в София . Казваше че като качвал Вакарел двете турбини му ставали червени .
40 тона товар / зърно например освен споменатите дърва/ не са проблем за кой да е съвременен камион с подходящото ремарке, разбира се. 40 тона качват по Камазите и разни узбеки, таджики и прочие такива дето не ги разбират нещата.
Коментар
-
Новите толкова носят претоварване че се налага да работим по нощите . Скания няколко тона отгоре и съединителя на сол . https://www.youtube.com/watch?v=SkmS...BB%D0%B5%D0%B2Последно редактирано от sek.1; 11-09-22, 19:06.
-
-
Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение.... баща ми караше бордови и по това време в автопарка на предприятието камаза беше върха на сладоледа.
.
Благодаря!
Коментар
-
Първоначално публикуван от jordanov sv Преглед на мнение
Колега Еспер, ако имаш архивни снимки и ако не ти представлява проблем - може да публикуваш някоя в темата "Стари автомобили на служба". Имаме навик и там да си коментираме тихо и кротко
Благодаря!
Камаза на тата (Бог да го прости) и май мен ме имаше.
Точно си мислех тези дни да я сканирам и да я метна точно там!Враг усраине
Коментар
-
Първоначално публикуван от GeToVvV Преглед на мнениеЗдравейте ,в нета попаднах на снимки на влекач Камаз дърпащ полуремарке .Някой виждал ли е такова чудо в България ? Предполагам ,че има заводски такива влекачи ,но дали е възможно на бордови Камаз да се сложи лафет и да дърпа полуремарке (по-скоро документално дали ще има проблем ) ?
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар