Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Влекач Камаз

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
    Вършел си го въпреки Камаза, а не благодарение на него. Интересно как живеят хората по местата без съветска техника. Бил печелил Дакар - на тези машини, само предната маска е руска.
    КТМ когато проби в мото кроса , и когато тръгна по Дакар , само емблемата му беше КТМ. С голямата разлика , че пилотите които го направиха марка в мото кроса , не бяха австрийци , а бяха руснаци.
    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение

      КТМ когато проби в мото кроса , и когато тръгна по Дакар , само емблемата му беше КТМ. С голямата разлика , че пилотите които го направиха марка в мото кроса , не бяха австрийци , а бяха руснаци.
      Това не променя факта, че е скъп трошляк.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • motor_men
        motor_men коментира
        Редактиране на коментар
        Това важи и за двете марки.

    • #18
      Авторе, вземи разгледай някой Мерцедес "каска" ако още ги има, Актрос 1 или някое Рено Премиум/Магнум. Без пари има машини. Друг е въпроса ако те влече касаплъка, т.е мазохизма.
      "Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
      Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.

      Коментар


      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Аз откога се каня да пусна обява за разпръсквачи и въздушно възглавници…
        Мисля, че знам и къде са ако някой закъса

      • Dilyan Zagorchev
        Dilyan Zagorchev коментира
        Редактиране на коментар
        Цецо, зиловете идваха при мен натоварени на "площадката". 20км по черно съм влизал, а НЕ в коловозите. Там като закъса зила си ползва "екстрите"

      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        От "черно" до "черно", има доста нюанси. Аз съм вдигал 90км/ч по черен път в полето, с четириосен самосвал. Минавал съм по черен път със съчленен автобус. Но всичко това са конкретни изолирани случаи.
        Въпроса е, че ако имаш смесено черно и път, за скромна транспортна дейност на къси разстояния 10-15км, с относително лек товар, защо да не вземеш Камаз за 6-7 хиляди лева, вместо западен дарак за десетина бона?! Нито мощност, нито комфорт, нито разход на гориво са някакъв фактор в случая. Ама с Камаз ще си предрусаш през доста канавки, без да му мислиш, и без последствия, което не е точно така със западен влекач. Това чисто като геометрична проходимост. Отделно, кое колко струва като части и консумативи по едното и по другото...плюс кое колко е сложно като техника. Повечето западни влекачи са за транспорт на дълги разстояния, и като гониш цена за покупка, трудно ще вземеш нещо по-височко и опростено, което да си го караш по поля и гори по същия начин като Камаза. То са големи кабини, скъпи огледала, спойлери, пластмаси, ниски и огромни резервоари, ниски въздушни филтри, брони, стабилизираща щанги, калници... А и окачнане на въздух, кранчета/сензори, включително и на кабината понякога... По-сложни въздушни система, по-сложни двигатели, скорости и пр... По-голяма тара, и то при 4х2, спрямо 6х4. Не казвам, че няма на запад по-добра техника от Камаза и за такива "селскостопански" дейности, просто не е на конкурентна цена. То горе-долу поради аналогични причини и Шкода Европа или Мадара, са също по-изгодни за подобни дейности от западна техника.
        И накрая, взима се каквото има на пазара, и което най-добре би вършило нужната дейност за най-малко разходи (вкл.покупна цена).

    • #19
      Камаз...от преди 7 години Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_5953.jpg
Прегледи:528
Размер:467.3 КБ
ID:6889790
      На нас клиренс ни трябва , не скорост

      Коментар


      • gabocvet
        gabocvet коментира
        Редактиране на коментар
        Като гледам снимката се сещам, че имаше начин изгорелите газове да минават през коша и да го подгряват да не замръзва зимата или като карат асфалт.

      • jordanov sv
        jordanov sv коментира
        Редактиране на коментар
        Камаз самосвал изначално и стандарт е с подгрев на дъното на легена от изгорелите газове.
        Другата седмица съм на работа и ще ви ги снимам Татра и Камаз на днешно време как гонят комарите

    • #20
      Самосвала е 18-19 тона бруто по документи, а е 6х4 и доста корав на претоварване до около 25т. Няма много алтернативи в тоя клас. Конкуренцията до 18т е предимно 4х2, и там вече претоварване до 25т е по-кофти, ако въобще го могат. Да, има си 6х4 в клас до 26т, но там габаритите са други, тарата също, маневреност и т.н. А и тях също ги претоварват, и става натоварване на ос, колкото претоварен 4х2. Затова Камаза е добър за изкопи и разтоварища, защото е относително по-лек и не потъва много в мек терен. Също така е маневрен, и с по-малки габарити, пък иначе вози сравнително доста товар, и е корав като ходова част.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • #21
        Първоначално публикуван от Dilyan Zagorchev Преглед на мнение
        Автора може да погледне и едни други корави машини-Ивеко ТурбоСтар. Дори имат страшна версия V8 480кс битурбо с най-големия камионски мотор 17.2л.
        С такова преди десетина години един приятел от Велинград редовно докарваше по 40 тона дървен материал в София . Казваше че като качвал Вакарел двете турбини му ставали червени .
        Последно редактирано от sek.1; 11-09-22, 08:51.
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • #22
          Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
          С такова преди десетина години един приятел от Велинград редовно докарваше по 40 тона дървен материал в София . Казваше че като качвал Вакарел двете турбини му ставали червени .
          А па тука едни юнаци с Ивеко Магирус 4х2 самосвал /снимки съм качвал в "Старите автомобили.../ товарят на пристанището 15-17 тона пясък и го карат на стотина километра Някой ден и по два курса правят.
          40 тона товар / зърно например освен споменатите дърва/ не са проблем за кой да е съвременен камион с подходящото ремарке, разбира се. 40 тона качват по Камазите и разни узбеки, таджики и прочие такива дето не ги разбират нещата.

          Коментар


          • sek.1
            sek.1 коментира
            Редактиране на коментар
            Новите толкова носят претоварване че се налага да работим по нощите . Скания няколко тона отгоре и съединителя на сол . https://www.youtube.com/watch?v=SkmS...BB%D0%B5%D0%B2
            Последно редактирано от sek.1; 11-09-22, 19:06.

        • #23
          Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
          .... баща ми караше бордови и по това време в автопарка на предприятието камаза беше върха на сладоледа.
          .
          Колега Еспер, ако имаш архивни снимки и ако не ти представлява проблем - може да публикуваш някоя в темата "Стари автомобили на служба". Имаме навик и там да си коментираме тихо и кротко
          Благодаря!

          Коментар


          • #24
            Първоначално публикуван от jordanov sv Преглед на мнение

            Колега Еспер, ако имаш архивни снимки и ако не ти представлява проблем - може да публикуваш някоя в темата "Стари автомобили на служба". Имаме навик и там да си коментираме тихо и кротко
            Благодаря!
            Имам, сетих се, че скоро попаднах на нея в един стар албум.
            Камаза на тата (Бог да го прости) и май мен ме имаше.
            Точно си мислех тези дни да я сканирам и да я метна точно там!
            Враг усраине

            Коментар


            • #25
              Първоначално публикуван от GeToVvV Преглед на мнение
              Здравейте ,в нета попаднах на снимки на влекач Камаз дърпащ полуремарке .Някой виждал ли е такова чудо в България ? Предполагам ,че има заводски такива влекачи ,но дали е възможно на бордови Камаз да се сложи лафет и да дърпа полуремарке (по-скоро документално дали ще има проблем ) ?
              Колега бордовия е по-дълъг и със стандартно полуремарке автоматично става извънгабаритен. Евентуално с 12м полуремарке може и да се вмести.

              Коментар


              • sek.1
                sek.1 коментира
                Редактиране на коментар
                Освен това лафета не може да го сложиш където и да е .

            • #26
              Първите бордови Беха осем тонни
              К мирной жизни не пригоден.
              Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
              ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X