Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Влекач Камаз

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Влекач Камаз

    Здравейте ,в нета попаднах на снимки на влекач Камаз дърпащ полуремарке .Някой виждал ли е такова чудо в България ? Предполагам ,че има заводски такива влекачи ,но дали е възможно на бордови Камаз да се сложи лафет и да дърпа полуремарке (по-скоро документално дали ще има проблем ) ?
    Прикачени файлове

  • #2
    Предполагам се шегуваш. Дърпането на 20+ тона със самоделка и скорост примерно 70км/час трябва да е криминално.

    Коментар


    • sek.1
      sek.1 коментира
      Редактиране на коментар
      Обикновено там където лежи лафета рамата е усилена .

  • #3
    Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
    Предполагам се шегуваш. Дърпането на 20+ тона със самоделка и скорост примерно 70км/час трябва да е криминално.
    Прав си ,абе постоянно ми хрумват някакви налудничави идеи .

    Коментар


    • #4
      Няма нужда от самоделки има заводски за без пари. https://www.ceneo.pl/74579722
      Към 4500 лева + доставка от Полша
      Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
      Място и хора към които да принадлежи ...

      Коментар


      • GeToVvV
        GeToVvV коментира
        Редактиране на коментар
        Да видях ,че ги има в чужбина ,но унас не бях виждал .Въпросът е ,че май доста ще се озори камазчето с едно полуремарке .

      • Николай Колев
        Николай Колев коментира
        Редактиране на коментар
        Питащия не е уточнил тази подробност, но за тези пари това има на рафта.

      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        Такива Камази 5410 седлови влекачи до преди двайсетина години в България имаше колкото искаш . Просто евтината западна техника го измести бързо .

    • #5
      Първо, има заводски такива, и второ, не е проблем да се направи от бордови, но ако ще се движи по пътищата трябва да се узакони промяната в Технотест или подобна институция.
      ...
      ПП: Лично съм карал Камаз самосвал, който беше преправян влекач. Но си беше 6х4.
      За времето си, машината е била сравнително добра, със своите предимства и недостатъци. За днешни дни също са останали някои предимства, но недостатъците са се увеличили...спрямо конкуренцията. При 6х6 конкуренцията е по-скъпа, или по-калпава...та там държи цена.
      Последно редактирано от cecoa1; 07-09-22, 21:39.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        При 6х6 конкуренцията която е поне толкова здрава като него е такива пари като закупуване и поддръжка че практически не е по силите на 99% от работещите с такава техника в България . Това МАН ТГА 6х6 за пари колкото десетина Камаза
        Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
        След като ремонтирах всичко, което може да се рамонтира, най-накрая стана камион. Основен ремонт на двигател, след некой колометър умря и кутията и там бегаха едни хилядарки. От скоро с 6 чисто нови дюзи, и се получи нещо хубаво. Камаз ми е мечта още от доста време. Пък и там където возим, има едни терени, дето един Камаз 6х6 ни О@ра всчиките "западни" 6х6 машини, само тимбърджака върви заедно с Камаза. Излиза страшно много работа за подвоз и трябва нещо грубо, което да не го пазиш и проходимо.
        Последно редактирано от sek.1; 09-09-22, 08:00.

    • #6
      На влекач КамАз-5410 с ремарке одАз му дават 14 тона полезен товар и 80-85км/ч максимална скорост пълен .Навярно ще може да тегли само такова полуремарке ,защото е с 3 метра по-късо и 2 тона по-леко от стандартните .

      Коментар


      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        Това с кошерите от снимката, ще може да го тегли защото не е тежък товар. Отделно, 6х6 има и бавни в раздатката.
        Иначе е слабоват, но пък не се предава лесно - возил съм до 17 тона с такъв самосвал, общо тегло около 25-26т. Носи ги, но на тръгване и спиране е зор... Зависи и с какви диференциали е, по спомен, имат поне 5-6 различни предавателни числа на мостовете, в зависимост за какво ще се ползва.
        Като тая максимална скорост, която си цитирал, е малко ориентировъчна, някои си вдигаха и над 100км/ч, лично съм вдигал 110...

      • petkov_bb
        petkov_bb коментира
        Редактиране на коментар
        Ама лафче се е заформило за Камазите,че как да пропусна........
        Доста отдавна (споделял съм) при дърводобива карах и Камаз 6х6 с ремърке и товаренето беше като за последно (все едно две къщи се движат по пътя) и от с. Кости до Търново 6-7часа. Нагоре от Тича по завоите кльопаше на първа и аха-аха....... Обратно по правите на връщане отнасяше всичко ,"миксера" развърташе 3500 об. като лека кола. Та товара и вървежа е според случаЯ. Тя, Ифа Л 60 , с малко натягане на регулатора- вдигаше 110 км (по километраж).

      • gabocvet
        gabocvet коментира
        Редактиране на коментар
        Самосвалните камази качени на гуми 10Х20 бяха преминали през техно тест и ги даваха 13 тона. Имаше и една партида бордови в Червен бряг с двигатели Ямз 238 25 тона си ги носеха като стой та гледай.

    • #7
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image_586776.jpg
Прегледи:569
Размер:68.0 КБ
ID:6889534 В началото на демокрацията в България беше пълно с камази седлови влекачи . Аз съм работил с такъв докаран от ГДР цистерна за мляко . Цистерната реално беше почти две ифови 7 пластмасови камери по 2300 литра . Тия ремаркета в ГДР ги теглеха само Камази . Няколко месеца работих с такава композиция .
      Последно редактирано от sek.1; 08-09-22, 06:36.
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • #8
        Оригинални камази влекачи има, но в съвременния свят не виждам полза от такъв камион. От влекач се търси надеждност и комфорт за водача, това са все качества които тоя камион не притежава, а там където обикновено се ползва 6 по 6 не се става за полуремъркета. Но в случай, че става дума за специален случай и готовност на собственика да се хвърли смело в приключението КАМАЗ от време на време по сайтовете излизат камиони влекачи с ремаркета за трупи или по-точно цели стъбла, даже съм засичал и с кранове.

        Коментар


        • #9
          Няма смисъл да сравняваме Камаз от преди 40 години и сега . https://bg.man-trailer.com/4218195-q...ristics-photos
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Тия от линка са на десетина години...
            Има още поне едно поколение между тях и най-новия.
            Специално най-новия съм го виждал още докато му настройваха електрониката(основно на кутията) от ZF в околностите на Friedrichshafen в Германия.
            https://www.google.com/amp/s/fakti.b...az-sa-izvestni
            ...
            ПП: Това преди войната в Украйна, сега не знам как ще го правят. По принцип си имаха там завод и на ZF(Кама), а и някакъв процент от предприятието принадлежеше на Мерцедес.
            Последно редактирано от cecoa1; 08-09-22, 21:31.

          • sek.1
            sek.1 коментира
            Редактиране на коментар
            Войната си е война парите са си пари . Камаз е основен военно транспортен камион и платформа за много военна техника така че повече пари .

        • #10
          Особеностите на руското автомобилостроене са си в сила и сега, даже са още по-отвратителни. Така се подлъгахме с Ужас Патриот....
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #11
            В Грузия този месец се нагледах на Камази.
            Като този на 1-вата снимка, мабаш от СОЦ-а.
            В Гудаури имаше аварирал влекач в самият курорт, на асфалта бяха попилени картер, бутала и доволно масло.
            А пичовете отмаряха под ремаркето на масичка и сянка.
            Не ми се спираше за фотка иначе беше забавно!
            Само руснаците могат да ползват това понастоящем за международни превози точно както и едно време.
            Смешна и тъжна работа, абе вероятно затова ги харесвам!

            А на ТАЗИ снимка, което е точно от там мисля, че ТИР-а в далечината е пак е Камаз.
            Враг усраине

            Коментар


            • sek.1
              sek.1 коментира
              Редактиране на коментар
              Не са много камионите ни от онова ни от това време които могат да понесат това без последствия https://www.youtube.com/watch?v=Qh6f...B8%D0%B5%D0%B2 Колегите още ме споменават с добро какви ги вършех с нашия . Там международното с тия камиони обикновено е в границите на бившите съветски републики . Това ми е от любимите https://www.vbox7.com/play:10dda6685...ist&id=2037426
              Последно редактирано от sek.1; 09-09-22, 08:39.

          • #12
            Вършел си го въпреки Камаза, а не благодарение на него. Интересно как живеят хората по местата без съветска техника. Бил печелил Дакар - на тези машини, само предната маска е руска.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #13
              Да не разводняваме темата в такава посока ама баща ми караше бордови и по това време в автопарка на предприятието камаза беше върха на сладоледа.
              Но по онова време.
              Сега, 2022 година да го ползваш за ТИР както руснаците ми идва малко извратено.
              Не толкова много но съм виждал камази с руска регистрация и извън бившите републики.
              В Грузия обаче бяха наистина много и не вярвам да е заради настоящата ситуация.
              Те просто си падат по такива мазохистични неща.
              Враг усраине

              Коментар


              • #14
                Темата уж започна като за влекач Камаз но с обичайните лакърдии няма начин да не стигнем до особеностите на съветския автопром и има ли той почва у нас
                Значи, това чудо-юдо /влекач Камаз/ по бай Тошово време беше голяма екзотика, а па за 6х6 да не говорим даже. В нашия ДАП нямаше ни един, при над десет Европи и не знам колко си Мадара. За Търновски окръг - не знам, но са били единици. При демокрацията вече и свободния пазар всеки започна да внася каквото му падне и от където. Така че в края на миналия и началото на този век поработиха си и у нас тия машини. Специфична работа и не са за всеки очевидно. От един наш завод тръгваха колона Камази и Европи с еднакви полуремаркета и товар за съседна държава - стигаха всички и се връщаха но по различно време и не вървяха заедно. Една местна фирма беше направила редовна линия до Казахстан, отначало накупиха едни Дафове и хоп - по едно време два нови Камаза, че и със зелени кабини Питам един от собствениците - що така?, той вика - оказа се че на границата няма значение с ква марка си, чакането е еднакво и после по оня път пак, долу-горе...

                П.п. И да, Европи и Мадари отдавна вече няма в нашия край ни при земеделци, ни в пожарна... Самосвали Камаз обаче в нашия градец има поне 3 работещи, като поне единя - ежедневно.

                Коментар


                • jordanov sv
                  jordanov sv коментира
                  Редактиране на коментар
                  Камази имаше доста, да, даже и в моето село в ТКЗС-то /самосвал и бордови къс, с къса кабина, внесен 1981 година/, по бай Тошово. Пак да кажа, че говоря за седлови влекачи. По ДАПовете може би по една-две бройки, за проба. По някои строителни комбинати и организации, за полуремаркета бетоносмесители и панеловози също се виждаха бройки.

                • cecoa1
                  cecoa1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  За влекач са слаби. Освен това не е толкова зор там да е 6х4, а да е як мотора. Камазовия е слаб, щото е по-малък и бързооборотен. Иначе наподобява мерцедесовите осмаци от ония години... Само че те са по 3-4 литра по-големи като обем... Просто Камази е в друг клас, колкото Мерцедесите с V6 от ония години. Става за соло, някакъв леко по-дребен самосвал и подобни... Просто при нас е наложен стереотип, че е от големите.

                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  В татковИната от руските машини все още виждам най-много камази, предимно самосвали.
                  Влекачи - не, едно време също а сега пък - хептен.
                  Виждал съм ги във вариант влекач само с руска регистрация като тир.
                  Не съм спец но видимо това, което дърпат отзад им е зор.
                  И сега и едно време се влачеха като свински църва в баир с тия 20 тона или колкото там е стандарта.

                  Та явно наистина влекачите тук са били екзотика.

              • #15
                Съседът ми интензивно се занимава с изкопи и др. подобни дейности. Покрай тях има и доста самосвали. Камазите отдавна наряза на скрап. От соц. машините, останаха единствено четири Татри, които ходят по тегавите терени и излязоха много корави машини. Има и една работеща Мадара бетоновоз, но се ползва сравнително рядко.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • disko04
                  disko04 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Чехите са сериозни, за тъпоглавите всички знаем.

                • jordanov sv
                  jordanov sv коментира
                  Редактиране на коментар
                  Нерде Ямбол, нерде Стамбул, за чехите това. Сериозни са наистина и Татра отдавна няма, щото без руския пазар - нанай. Още по-специфична машина и от Камаз, не че чехът не е ходил с ТИР Татра до близкия изток, снимки в нетя - бол. И няколко работещи Татри имаме тука, карат вътрешнозаводски транспорт пристанище - завод за бетонни елементи ката ден пясък и баластра и кво от това? Млад човек абсурд да го качиш на такова да кара, ко остана да поддържа...

                • sek.1
                  sek.1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  На табана на мина Чукурово оцеляваше само Татра 148 .

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X