Обява

Свий
Няма добавени обяви.

mercedes zetros 6x6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Относно продукцията (нова) на УАЗ .... където и да копнеш - само очарователни отзиви от клиенти



    - Към децата на Райхсланд авто-прома (военен и граждански) мнението ми е също.... хмм, "скептично" ...
    Даже Рено вади по-добри (удобни) изделия от тия. За цени да не говорим...

    Честно казано ги слагам едно стъпало само по-горе (та понякога и на равно...) с руснаците по:
    - НЕнадеждност,
    - по малоумни повреди дължащи се на пинтилък и влагане на говняни детайли с ресурс "от ден до пладне",
    - по НЕмислене за водач и обслужващ персонал.


    Коментар


    • #32
      И какво излезна, Урал няма технически предимства, само по-ниска цена на придобиване.

      Коментар


      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        Нашия Урал беше на няма 2 000 километра бракуван амнайста употреба с почти цялата радиостанция във фургона . Камаза и той така .

      • yuriy ivanov
        yuriy ivanov коментира
        Редактиране на коментар
        Движи ли още Урала, или и той последва Камаза от онази тема!

      • Kirilpm
        Kirilpm коментира
        Редактиране на коментар
        Уеуе давца как се възпали и колко е страшен, я удари още една чашка за успокоение.И утре е ден, пак ще можеш да громиш омразните съветски камиони
        П.С. Клипа на Станьо обмислям да си го сложа като подпис, гледам че агитката сериозно му се ежи

    • #33
      На урала му показваш само ключа вдигаш въздуха и тръгваш да работиш . Кеф ти теглиш кеф ти с крана и лебедката . С европски самосвален кош е та каквото ти трябва пясък ; камъни от реката да си извадиш и лесно да си ги разтовариш . Камаза беше 4310 6 х 6 взехме ги заедно навремето ама решихме че два еднотипни камиона няма смисъл да държим и понеже Камаза имаше по висока продажна цена си замина . Урала го чака светло бъдеще сега с колегата чертаем и смятаме да го направим платформен превозвач на бетонени гаражни клетки . Камаза от онази тема просто не можеше да отиде в по добри ръце . Взеха го едни пичове някъде около Разлог свалили са му карусерията песоструили са го и са го обработили както трябва . Качили са му кран и не го спират . Бяха пратили снимки на колегата направили са го да изглежда по добре от когато беше нов . За урала това лято сме му приготвили кабина от ЗиЛ та да заприлича на тоя . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1645_750.jpg
Прегледи:342
Размер:87.2 КБ
ID:6696574
      Последно редактирано от sek.1; 17-01-21, 18:38.
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        Старите камиони носят много претоварване . Сканията от клипа за това е скъсала съединителя . Малко претоварване и са готови .

      • yuriy ivanov
        yuriy ivanov коментира
        Редактиране на коментар
        Е норамално е да не издеанва, КАМАЗА с претоварване, то неговия мотор си е слабичак и за рамката на тонажа даден от производителя, какво остава с претоварване, но това си е до Манталитета, при нас тука си мислим че техниката е вечна. и се експлоатира спартански (Има и изключения разбира се), и после защо се чупи, та не винаги проблема е до техниката, а и до ЗКУ ха ха !!!

      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        Няма камион в този свят който да му се отразява добре системно двойно претоварване на това което дава завода производител .

    • #34
      Друго си е в луксозни условия да седиш и чакаш помощ (както се харесва на някой колеги),ми ако няма кой да помогне -КО прайм сред пустошта?https://www.youtube.com/watch?v=8jF37IHyggw
      А на тестовия полигон се виждат разликите в различните концепцииhttps://www.youtube.com/watch?v=vtGI1jGpk0w

      Коментар


      • yuriy ivanov
        yuriy ivanov коментира
        Редактиране на коментар
        Зетроса от клипа с снега, мсиля че бяха специлана поръчка за Монголия, а иначе малко са производителите, който предлагат мшини който могат да работят в условията на -40 ,-50 градуса без проблеми, и Татрата е една от тях, при тези температури да запалиш Дизелов двигател си е истинско приключение, освен някой танков Дизел, другото иска запалена кофа под картер.

      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        Татра 148 и 815 имат едно голямо предимство там . С въздушно охлаждане са което означава една система в камиона по малко за поддръжка и едно основно главоболие по малко . Няма какво да замръзне в радиатора .

      • Самодържец
        Самодържец коментира
        Редактиране на коментар
        Сегашните татри май вече са с водно, и двг не са техни.

    • #35
      Проблема с дизелите не е толкова в двигателя колкото в горивото при тези температури .
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        В момента освен урала още два камиона са ни в експлоатация Даф 1900 с кран Пеши 16 тона на метър и Волво FH 12 с кран Ефер 60 тона на метър . Дафа е класика в жанра редова помпа . Пали на четвърт и в най големите студове . Волвото е помпа - дюза шестак 460 кс и то пали винаги но иска 4 - 5 силни оборота от акумулаторите и акумулатори от 180 ампера нагоре . Волвото го взехме от Хюлеман Холандия но е работило преди това във Финландия и има и електрическа система за подгрев на двигателя при ниски температури .
        Последно редактирано от sek.1; 18-01-21, 05:48.

      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        При моторите с електронно управление, обикновенно паленето е според както е настроен софтуера. Не, че не могат да палят от четвърт, ама на мотора му е по-добре да направи няколко оборота, да качи малко масло, и тогава да запали. Т.е. забавянето е нарочно.

      • yuriy ivanov
        yuriy ivanov коментира
        Редактиране на коментар
        Зависи каква е околната температура, по нашите ширини здрав Дизел проблем с паленето не би трябвало да има, но на север от Урал температурите редовно отиват до -45 и нагоре, което без подгрев от типа на Webasto паленето е мъка, примерно в Скандинавия тировете на Север пренощуват с включен нагревател, ако не са в отопляем гараж, а много на север в Русия се ползват предимно Бензинови машини, там където вече не може да е магарето Бензиново, дизелови машини пригодени за работа при много ниски температури, малко са производителите който предлагат двигатели пригодени да стартират при такива условия без Webasto, или подгряване през ноща.

    • #36
      Бахмааму, как ли карат камиони в Аляска. Или Норвегия.
      Мъка мъка зор.
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • Kirilpm
        Kirilpm коментира
        Редактиране на коментар
        "Освен един чичак с г класа май друг не е обиколил целия свят. "
        Е чи кЪк ако не с Г класа.Аз имам спомени, че двама батковци обикаляха света с мотори дето не бяха мрецедес, но може и да се заблуждавам

      • turtey
        turtey коментира
        Редактиране на коментар
        https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gunther_Holtorf

        215 държави си е бая.
        Аз лично за друг не знам

      • Kirilpm
        Kirilpm коментира
        Редактиране на коментар
        Тези с моторите по спомен бяха двама англичани, даваха ги по National Geographic или по Viasat Explorer преди 10-15 години може би.Моторите съм сигурен, че бяха БМВ.

    • #37
      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
      Бахмааму, как ли карат камиони в Аляска. Или Норвегия.
      Мъка мъка зор.
      Е как, как? Урали карат, как иначе?
      יעבור
      «И това ще мине»

      Коментар


      • rusev
        rusev коментира
        Редактиране на коментар
        Що се учудвате? Преди години един известен форумен герой-русофил съвсем сериозно ме съветваше да заменя фирмените Спринтери с Газели! И си вярваше, че е прав.
        Все пак да допуснем, че Урала-герой от Витиня е изключението, потвърждаващо правилото, че руската техника за НИКАКЪВ чеп не става. Самото сравнение на Зетрос с Урал е гротескно.

    • #38
      Или канадците, които чакат да замръзнат езерата, а австралийците по 3000-4000 км през пустинята? Ама мито при едните, нито при другите съм видял Урал.

      Коментар


      • yuriy ivanov
        yuriy ivanov коментира
        Редактиране на коментар
        Не разбрах какво общо има Австралийската пустиня, там също има пътища, е черни са но може да се кара по тях, ако си гледал по Дискавъри едно предаване, там карат масово Макове ,щото малко други камиони деянат в тия условия!

      • turtey
        turtey коментира
        Редактиране на коментар
        Пътища има, е относително. Но виж сервизи няма. Пък армията им си взема Мерцедес

      • ak101
        ak101 коментира
        Редактиране на коментар
        Тежки условия има на много места по света. Австралицийте си карат Волво, Мерцедес и ДАФ освен Мак.

    • #39
      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
      Бахмааму, как ли карат камиони в Аляска. Или Норвегия.
      Мъка мъка зор.
      Там имат много добре изградена пътна мрежа, не ти трябва машина с много голяма проходимост, а много на север ходят но с верижна техника от класа на Bandvagn 206.

      Коментар


      • rusev
        rusev коментира
        Редактиране на коментар
        Развитата пътна мрежа в Аляска повдига въпроса, какво пречи на руснаците да си изградят подобна пътна мрежа и в Сибир. И да започнат руските поданници да живеят като нормални хора.

      • yuriy ivanov
        yuriy ivanov коментира
        Редактиране на коментар
        Манталитет се нарича, това ще им пречи винаги!

    • #40
      Колко е дълга карусерията на Урала и каква е официалната товароносимост ?

      Коментар


      • #41
        Не съм го мерил зад кабината е кран Явор 6 зад него самосвален кош от Европа . По руския паспорт му дават 5 тона на трудно проходими терени . По принцип фургоните с радио оборудване са към 8 тона . Летищните станции бяха и повече . Сондите качени на Урал с оборудването прескачат десетина тона и си ги влачи навсякъде . Нашия по талон се води специализиран . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20111124_111513.jpg
Прегледи:341
Размер:117.3 КБ
ID:6696724Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20111124_111120.jpg
Прегледи:330
Размер:117.8 КБ
ID:6696725
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • Juiced
          Juiced коментира
          Редактиране на коментар
          Ето защо има толкова сила, ми той е със скъпите филтри за много кратна употреба от Илиенци.

        • yuriy ivanov
          yuriy ivanov коментира
          Редактиране на коментар
          Сега и ако му лептнат едни номера на вратите не мое си удържа гумите (В кръга на шегата)

      • #42
        За гаражите - трябва ви карусерия 6м.(гаражите са дълги м/у 5.20 и 6м) тегло на гаражите м/у 9т. и 12.5т.(Сливенските) Трябва ви приспособление по ваше усмотрение което да не позволява да се отварят вратите!!!!! Бравата понякога се разбива за 5км. Возят се с отключена брава(иначе се купува нова) Отзад гумите трябва да са двойни. Камиона ако е с амортисьори отзад - задължително изправни. Има и други неща питай. Борето

        Коментар


        • petkov_bb
          petkov_bb коментира
          Редактиране на коментар
          Определено колегата ще има "главоболия" с подготовката за такъв товар. Дължината на каросерията не достига с петдесетина сантиметра (има ги между кабината и каросерията) и ще трябва "интервенция'. Не се знае дали си оправдава хамалогията и разместванията.

        • sek.1
          sek.1 коментира
          Редактиране на коментар
          С волвото си ги возим без проблеми то е 6.30 . Тук в София гараж с брава още не съм видял . В най добрия случай някакви халки или заварени планки за катинар . Вратите няма как да се отворят защото са почти плътно до преградата .

      • #43
        Някъде в София преди година или две се разминах с един камион /май КрАЗ мисля че беше но може и да греша/ който возеше гараж влязъл вътре в гаража. Демек е с някаква повдигаща хидравлика. Може би Сек нещо подобно предвиждат да правят. Иначе да возят гараж 10-11 тона на Урал си е... мамма миа... къс и висок. Тука при нас имаме завод дето ги правеха и си ги возеха с КрАЗ каросериен без канати и поставени стендове. Аз съм се возил доста в кабината на такъв с гараж зад гърба, за несвикнал човек не е много гот... Ся не знам вече катаджиите какво казват по въпроса, ама то на Сек всички са му приятели.
        В много редки случаи и на близки разстояния съм виждал и на Камаз, а за по-надалеко - КрАЗ с полуремарке и направо по два броя. По селата и из лозята наоколо също наслагаха много гаражи. Там достъпът на камиона с гаража не е чак такъв проблем, а проблем е кранът. Щото разтоварваха с КрАЗ с решетъчна стрела и някой път става със зор и винаги с мамата.

        П.п. Дописвам си - разбира се че няма никакъв проблем гаражи да се возят и с кой да е съвременен 6х4 камион подходящ за целта и съответно оборудван, но не знам как стоят нормативно нещата.
        Последно редактирано от jordanov sv; 18-01-21, 09:50.

        Коментар


        • sek.1
          sek.1 коментира
          Редактиране на коментар
          Точно като на краза системата сме му замислили .

      • #44
        Малко спомени. Единия гараж е на съфорумник.Може да се вози и напречно.Масовите места са на нивата или в тръните.
        Прикачени файлове
        Последно редактирано от boreto2; 18-01-21, 10:24.

        Коментар


        • #45
          Други
          Прикачени файлове

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X