Обява

Свий
Няма добавени обяви.

mercedes zetros 6x6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Пичове,.знаете ли къде е разликата?
    В това, че Мерцедес, а и който и да е сериозен западен производител може да направи камион от ранга на ЗиЛ или Урал, но руснаците не могат да направят камион от класа на Зетрос.

    На запад правят такива камиони защото такъв е пазара, или поръчките от военните. Ако военните си поръчат камион с общо тегло 10 тона и да става за тежък терен-нима си мислите, че в Мерцедес не могат да направят такова?
    Все едно да сравнявате Г класа с УАЗ патриот. Щото да са съвременни, нали...
    А и Г класа се е произвеждала по едно време и с дъртия УАЗ, и с него може да сравнявате.
    Последно редактирано от Кольо; 15-01-21, 19:58.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • yuriy ivanov
      yuriy ivanov коментира
      Редактиране на коментар
      Принципно в нормалните страни, дърводобива се извършва главно от специализирана техника, а не от високопроходими камиони, и в повечето случай има изградени пътища близко до обекта и може и шосейка да стигне до там!

    • santaclash
      santaclash коментира
      Редактиране на коментар
      Гледал съм някъде клипове на един руснак, дето е точно в дърводобива...там по Коми или дявол ги знае къде. Няма Некст, работят с дъртите Урали, Зил-ове и т.е. Люти псувни, ходи с едно верижно шаси да ги вади от гората. Чупят се, харчат, затъват...

    • yuriy ivanov
      yuriy ivanov коментира
      Редактиране на коментар
      То е въобще чудно как колесна техника се справя там на Север без пътища, има места където само гъсенична техника може да продължи.

  • #17
    Ама чакайте сега, то и нови съвременни урали има. Защо със старите сравнявате?
    Всеки трети е шести

    Коментар


    • yuriy ivanov
      yuriy ivanov коментира
      Редактиране на коментар
      За Урал Next ли имаш на предвид, там сигурно Урала освен по всичко, изостава и по проходимост!

  • #18

    #5.3

    santaclash коментира
    Днес, 19:54



    Точно за Урал става дума. Новите Урали. Заради това писах-дайте да сравянваме актуалните разработки. Каталог Мерцедес, каталог Урал. Неща, дето ги има по музеите...няма смисъл.
    Ето им го единия мотор:
    комънрейл, система EDC7,
    https://www.ymzmotor.ru/catalog/dvig...-02/ymz-53602/
    Това да го види Станьо като зараздува за концепциите (общото и развитието).
    Последно редактирано от davc; 15-01-21, 22:25.
    Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

    Коментар


    • santaclash
      santaclash коментира
      Редактиране на коментар
      Урал се оказа с доста добри продажби извън Русия. Просто светът се е променил. Вече и за военната техника се иска като я запалиш в халето, обслужващия персонал да не трябва да слага противогази, а на бойното поле-врагът да не може да те разпознае от спътник по димната завеса.

  • #19
    Така е, в съвременната армия са поставили и много други условия освен проходимост. Въпреки това, този Мерцедес едва ли отстъпва чак с много и по проходимост, а в някои условия, където блокажите и/или мощността са от значение, би бил дори по-добър.
    Факт е, че тия возила рядко се карат на предела на възможностите си за проходимост, но пък трябва да са достатъчно добри и в нормалните транспортни задачи. Доктрината вече е друга, трябва да бачкат и в мирно време, и да им остане ресурс за евентуално при война. С руските това се правеше с голям брой машини държани в резерв...
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • #20
      Урала няма ли също блокажи, май бяха някакви самоблокиращи, а иначе на стръмен наклон 100% Зетроса ще има превес, заради мощтния двигател​.

      Коментар


      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        На стръмен наклон играят голяма роля и предавките колко са бавни. Но мощният мотор помага за василка някъде. Иначе на най-бавните предавки, руските катерят до доста големи наклони. От мощността зависи колко бързо.

      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        Много зависи и от сцеплението. Руснаците му викат да се катери "на грайфер". Ако ще да си с много бавни предавки-ако баира е достатъчно стръмен няма да направиш нищо.
        Там спасението е в мощния мотор-засилване, и да не омалява по баира.

    • #21
      Писано много пъти във форумът , колкото по прежалена е техниката , толкова по-проходима е ! И още нещо , по-добре да бедстваш и да чакаш спасение в удобна и ергономична кабина , отколкото на пейката на урала .........
      По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

      Коментар


      • #22
        Темата е "весела" и няма как да има коректно сравнение на несъпоставими техники.
        Май и тази година на Дакар при камионите доминиращи са старите руски муцуни (и "братовчедите им"),а автомобилите им са "сбирщина" от възли на европейски производители....Толкова ли не можаха да извадят за 20г. една конкурентна машина производители като МАН,Мерцедес,Волво,Скания и т.н..

        Коментар


        • petkov_bb
          petkov_bb коментира
          Редактиране на коментар
          Davc,
          Съгласен съм че състезателите вече са младежи.
          А за участие в тези състезания са включвали свои машини почти всички водещи производители.Даже първите години не можеха да бутнат Мерцедесите от пиедистала.След това и италианците няколко години не пускаха "кокала" на другите."Лотарийни" успехи имаха и чешките машини, които винаги бяха сред първите.https://auto.offnews.bg/news/Motospo...dnes_6196.html

        • cecoa1
          cecoa1 коментира
          Редактиране на коментар
          Стига с тоя Дакар. Много неща се промениха с течение на времето. И няма смисъл да се говори така на едро, това са абсурдни доказателства на абсурдни тези.
          Някога и правилата бяха други, мотивите за участие също, наливаните средства за гонене на победа също... Машините бяха по-близки до стандартните, играеха го по-сравнима реклама за серийните... Пазарите и клиентите, които се гонеха тогава се промениха.
          От доста време Даймлер Тръкс е собственик на акции в КамАЗ, а скоро дори си увеличиха дела. И това не са само цифри, реално си сътрудничат. От какъв зор да хвърлят пари Мерцедес да победят свой партньор в област, която не им е приоритет?!
          Горе съм го написал, за парите си руските камиони са супер за техните условия. За Европа обаче не е точно така, защото са доста важни по-различни качества. Европейците не могат лесно да направят изгоден камион за там, а КамАЗ трудно ще направят изгоден камион за Европа(макар да имат опити). На едните Дакар им е важен за реклама по техните си места, и за четкане на някакъв имидж, и национална гордост. За другите просто тая реклама не си струва.

        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Да ви кажа за дакарските камази-мостовете им са наши, произведени в Мадара АД. А самите мостове са по спецификации от Камаз. Които пък са пълно копие на Мерцедес. И те имат някакваи акции там...
          Или поне мостовете бяха наши, допреди да се развали достлука с руснаците.
          Комшията ми е голяма клечка в Мадара, та ми е разказвал доста неща.

      • #23
        Едно време когато "Дакар" беше до Дакар , поддържащия камион на Мерцедес беше Татра... Защо ли?
        Фиат Купе
        Опел Фронтера В
        Мицубиши Паджеро Пинин

        Коментар


        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Може би щото Мерцедес нямат в гамата си камион с възможностите на татра.
          Пак казвам-не,ч е не могат да си направят, ама им е много по-изгодно да вземат нещо готово което да им върши работа вместо да започнат да разработват неперспективни(от тяхна гледна точка) машини, което разработване струва маса пари.

        • sek.1
          sek.1 коментира
          Редактиране на коментар
          То Мерцедес са следващите при камионите с 5 победи . След тях са Перлини с 4 .

        • novatech
          novatech коментира
          Редактиране на коментар
          Според мен , защото трябва варем-а да е надежден.
          Нищо лично , просто Мерцедес не е моята марка, да се смята че се различавам от редовия българин.

      • #24
        Чудно ми е как се справят пътно потдържащите служби в Алпите, Скандинавия и т.н като си нямат Урал? С какво чистят снега, как дърпат закъсали камиони?

        Коментар


        • #25
          Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнение
          Чудно ми е как се справят пътно потдържащите служби в Алпите, Скандинавия и т.н като си нямат Урал? С какво чистят снега, как дърпат закъсали камиони?
          Шведите чистят с едни завъртяни гребла които изхвърлят снега и карат някъде 60-80 км/ч.
          което с Урал няма как да стане
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • rusev
            rusev коментира
            Редактиране на коментар
            Tъртей, не си бил на Витиня да видиш!

          • sek.1
            sek.1 коментира
            Редактиране на коментар
            Кольо ела да те кача на нашия пък ще видиш с колко може да върви .

          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Всъщност с 80 може да върви Урала, дори стандартен. Ама по равното. Лично съм вдигал към 110 по неговия скоростомер на бензинов Урал с фургон(празен). И да има грешка в показанията, все над 80 е било. Може би им е било в заданието максималната скорост, защото иначе предавките са излишно дълги.

        • #26
          Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнение
          Чудно ми е как се справят пътно потдържащите служби в Алпите, Скандинавия и т.н като си нямат Урал? С какво чистят снега, как дърпат закъсали камиони?
          То за чистене на сняг не ти трябва някаква свръх проходимост, важното е да имаш снежни гуми и може дори с 4х4.

          Коментар


          • petkov_bb
            petkov_bb коментира
            Редактиране на коментар
            С по голяма сцепна маса и по голяма мощност по лесно се чисти сняг.
            Пс.Макар че съм наблюдавал как за един час верижна машина с маса18т не може да изчисти 200м. от снега.

          • santaclash
            santaclash коментира
            Редактиране на коментар
            Има хиляди клипчета в тубата там точно как чистят. Ако е нормален сняг-с нормалните камиони за пътна поддръжка. Ако е нещо сериозно- с трактори и роторни снегорини.

        • #27

          yuriy ivanov коментира
          Вчера, 20:42
          ".....аз не съм служил в казармата но съм виждал какво може Урал в калта..."

          - и къде си виждал какво може Урал ? Някъде лично , в калта или на клипчета в ю- туб ?
          ... и понеже не си служил в казарма : първо се поинтересувай какви задачи и как са се изпълнявали от ЛС и колко общо имат с офроуд - кефа в днешни дни . ... (а и що за "личен състав " бяха "водачите на МПС" . Това пак за казармата и срочнослужещите "бойци" )
          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

          Коментар


          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            При военните(особено руските) е важно изпълнението на дадената заповед. Как ще се стигне до изпълнението и-въпрос на виждане на управниците.
            Американците са имали кафе машини в танковете през втората световна...

          • Vlado_Ts
            Vlado_Ts коментира
            Редактиране на коментар
            Коле , ти на строеви автомобил ли си служил ?

          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            Танковете не ги деляха на строеви, учебен, боен...

            Иначе със строеви ни караха насам-натам, знам много добре какво е.

        • #28
          Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
          Темата е "весела" и няма как да има коректно сравнение на несъпоставими техники.
          Май и тази година на Дакар при камионите доминиращи са старите руски муцуни (и "братовчедите им"),а автомобилите им са "сбирщина" от възли на европейски производители....Толкова ли не можаха да извадят за 20г. една конкурентна машина производители като МАН,Мерцедес,Волво,Скания и т.н..
          - аз пък все се питам : толкова ли не можаха русняците да извадят за 20 г. един конкурентен Иж , да вземе да бие при мотоциклетите ...
          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

          Коментар


          • Vlado_Ts
            Vlado_Ts коментира
            Редактиране на коментар
            Искаш да кажеш дека Великата съвецка индустрия , която е създала колоси като Урал , КрАз и КамАз - не може да създаде и един също толкова велик матациклет ?!
            Боже !
            Последно редактирано от Vlado_Ts; 16-01-21, 18:35.

          • petkov_bb
            petkov_bb коментира
            Редактиране на коментар
            Колкото и да се бъзикаме с руснаците,хората си гонят целите и интересите - взаимстват и кооперират с водещи фирми своите производства. Ако преди изоставаха с 30-40 и повече години в автоиндустрията,сега разликата определено се стопява. А за северните терени вече си имат и Артика 6х6 и 8х8.https://www.youtube.com/watch?v=Jsemj1Tuy2w

          • santaclash
            santaclash коментира
            Редактиране на коментар
            При тях между "мога" и "искам"...стоят континенти.

        • #29
          Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение

          - аз пък все се питам : толкова ли не можаха русняците да извадят за 20 г. един конкурентен Иж , да вземе да бие при мотоциклетите ...
          Тази година при моторите има нов победител , за първи път от много години , години в които побеждаваше само КТМ. Та да те питам , ти знаеш ли кой направи КТМ световна сила при моторите.
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • #30
            Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнение
            Чудно ми е как се справят пътно потдържащите служби в Алпите, Скандинавия и т.н като си нямат Урал? С какво чистят снега, как дърпат закъсали камиони?
            Такива и подобни ама струват по над 1 милион долара . Това при нашите тарифи и внуците ти ще го изплащат Натиснете снимката за да я уголемите

Име:25288.jpg
Прегледи:282
Размер:168.9 КБ
ID:6696188
            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

            Коментар


            • sek.1
              sek.1 коментира
              Редактиране на коментар
              Така ги вади че после само за скрап стават .

            • Kozzzec
              Kozzzec коментира
              Редактиране на коментар
              Тва струва над 1 000 000 долара на кукуво лято. Може ли линк към сайт за продажби на такива? Или поне от къде ти е тази информация...

            • sek.1
              sek.1 коментира
              Редактиране на коментар
              Информацията ни е от щатите . Когато почнаха да дават фимчето магистрала през ада с колегата много си бяхме харесали ротатора на Джейми Дейвис . Понеже той има някакъв братовчед там с който поддържат връзка та провери какви са цените . На вторичния пазар на практика такива камиони няма . Базата (влекача) се произвежда от една фирма оборудването от други десетина фирми асемблирането на всичко се прави от друга фирма и накрая зависи какво искаш да има влекача може и повече от милион да излезе . Всичко това с поръчка и поне 6 месеца чакане .

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X