Здравейте колеги. Пращам ви няколко снимки и ,ако има някой желание можем да коментираме и обсъдим някои предимства и недостатъци.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Газ 63 хибрид
Свий
X
-
До: Газ 63 хибрид
Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнениеДай малко данни за машината.
Коментар
-
До: Газ 63 хибрид
Както се вижда това е Газ 63 (молотовка). Двигателя е перкинс , мостовете и гумите са от Газ 66 . Това кафявото нещо отгоре на тавана е резервоара , т.е. на самотек е което прави лесно обезвъздушаването , както и решава проблема с честото разваляне на помпата.
Коментар
-
До: Газ 63 хибрид
Колеги дали може на молотовката да се монтира лебедка? Ако да от какво и от къде се взима движение.
Относно блокажа , четах преди малко из др. теми той само на задния мост ли е , защото от колеги съм чувал че на кал и 4 колела стават се едно цяло?
Междудругото какви са предавателните на преден и заден мост?
Коментар
-
До: Газ 63 хибрид
Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнениеТова се продаваше преди.Я кажи колко му искаш. И също така и цена без двигатела понеже нещо ми се види малолитражка
Коментар
-
До: Газ 63 хибрид
А относно подкачващата помпа,смени я с инжектор.Имах ГАЗ 53 с перкинс,махнах подкачващата помпа и на нейно място сложих "инжектор" от МАЗ ,с който проблема беше решен10 години никакви проблеми.Успех
Последно редактирано от Станислав_; 18-01-09, 19:38.0887632135-Краси
Коментар
-
До: Газ 63 хибрид
Тука не виждам никакъв хибрид.
Просто газка с перкинз мотор.
В кал умира ниска скорост и от там замазване на грайфера.Няма оборот на двигателя.Резервоара го смъква първия клон в гората.
90коня без турбина.
Лебедката се хваща на скоростната кутия.има си капаче на нея.
При пъвия студ нафтата където е сложена замръзва .
Коментар
-
До: Газ 63 хибрид
Първоначално публикуван от газ 63 Преглед на мнениеКолега ще ме извиняваш , но 'малолитражка'? Двигателя е много подходящ за камиона и противно на всички други перкинси, за които съм чел на -10 ли ще е или -15 не се пали нито с факли нито с др. такива средства - просто въртиш и палиш. За това ,че може би е слаб , не си спомням някой път да ми е липсвала мощност. Закъсвал съм само когато се окопае . Противно на тезата че бенз. мотори са по-добри , колега имай предвид дизела при какви обороти работи , което за камион и то за гората мисля е най-подходящия вариант. За разхода ,ако само извозвам от гората на ден 7-10 л. му стигат. Междудругото бенз. мотор сащо е при мен.
Затова решението е осмак от 53 ка.
Все пак говорим за машина с концепция от втората световна.
Гледам си с перката с четери лопати металната.
Смени я.сложи пластмасова с повече лопата.може и от нива.или джип с пласмасови лопати поне 6.
Коментар
-
До: Газ 63 хибрид
Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнениеДа бензиновия мотор също е слаб.
Смени я.сложи пластмасова с повече лопата.може и от нива.или джип с пласмасови лопати поне 6.
Коментар
-
До: Газ 63 хибрид
Първоначално публикуван от газ 63 Преглед на мнениеТо си е с 6 лопатки. Пък и ако не му сложа картон пред радиатора неможе да вдигне 80 градуса.Gaz69.Suzuki SAMURAI 0887006977
Коментар
-
До: Газ 63 хибрид
Първоначално публикуван от газ 63 Преглед на мнениеТо си е с 6 лопатки. Пък и ако не му сложа картон пред радиатора неможе да вдигне 80 градуса.Ако си сложил перка от бензинова Газ 53 не го чакай да загрее аз съм с такава и съм много доволен.Колкото до подкачващата помпа аз от 89г. карам и съм сменил 5-6тина броя ама те са евтини.С тия мостове по стабилна ли е и не опират ли гумите при завой?И запомни карай двигателя само с хубаво масло никакво българско в никакъв случай .За пример при мене първия двигател изкара с български масла(тогава нямаше вносни)85000.Втория с хубаво масло изкара над 200000 говориме за Перкинс.Поздрави пиши в кой район си ако си близо да мина да се видиме да обменим мисли
К мирной жизни не пригоден.
Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157
Коментар
-
До: Газ 63 хибрид
Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнениеПоздрави колега машината ти е супер щом ти върши работаАко си сложил перка от бензинова Газ 53 не го чакай да загрее аз съм с такава и съм много доволен.Колкото до подкачващата помпа аз от 89г. карам и съм сменил 5-6тина броя ама те са евтини.С тия мостове по стабилна ли е и не опират ли гумите при завой?И запомни карай двигателя само с хубаво масло никакво българско в никакъв случай .За пример при мене първия двигател изкара с български масла(тогава нямаше вносни)85000.Втория с хубаво масло изкара над 200000 говориме за Перкинс.Поздрави пиши в кой район си ако си близо да мина да се видиме да обменим мисли
От двг. съм много доволен-палене, мощност , обслужване, най-вече разход. Напоследък взе много да ми гори маслото(направо го хвърля като масло през ауспуха), днеска сменихме гумичките на клапаните(старите бяха заминали) , умувам все още на колко да настроя клапаните(0,25 или 0,30). От серв. ми казаха 0,30 , но намене ми се струва много, пък и това е сигурно когато нормално си кара на 80гр. Аз повече си мисля за 0,25 , но утре ще реша и ще видя резултата, предполагам вс. ще е ок. Ако може все пак малко инфо ти с какво масло кара твоя перкинс? Това че не ми загрява до 80 гр. няма ли да износи по-бързо двг-то.
Искам да му монтирам хидравлика. Ходих в магазина от където копувам части за перкинса , но от там ми казаха едни цени където...и за сега ще карам така.
Аз съм от Старазагорско.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар