Здравейте колеги. Пращам ви няколко снимки и ,ако има някой желание можем да коментираме и обсъдим някои предимства и недостатъци.
		
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Газ 63 хибрид
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Газ 63 хибрид
 
 Както се вижда това е газ 63. Монтиран му е двигател перкинз , което го прави изкл. икономичен. Мостовете и гумите са от Газ 66. Кафявото нещо което се вижда на покрива е резервоара , т.е. нафтата е на самотек , което позволява лесно обезвъзушаване , и решава проблема с честата повреда на помпата.Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнениеДай малко данни за машината.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Газ 63 хибрид
 
 Както се вижда това е Газ 63 (молотовка). Двигателя е перкинс , мостовете и гумите са от Газ 66 . Това кафявото нещо отгоре на тавана е резервоара , т.е. на самотек е което прави лесно обезвъздушаването , както и решава проблема с честото разваляне на помпата.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Газ 63 хибрид
 
 Колеги дали може на молотовката да се монтира лебедка? Ако да от какво и от къде се взима движение.
 Относно блокажа , четах преди малко из др. теми той само на задния мост ли е , защото от колеги съм чувал че на кал и 4 колела стават се едно цяло?
 Междудругото какви са предавателните на преден и заден мост?
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Газ 63 хибрид
 
 Колега ще ме извиняваш , но 'малолитражка'? Двигателя е много подходящ за камиона и противно на всички други перкинси, за които съм чел на -10 ли ще е или -15 не се пали нито с факли нито с др. такива средства - просто въртиш и палиш. За това ,че може би е слаб , не си спомням някой път да ми е липсвала мощност. Закъсвал съм само когато се окопае . Противно на тезата че бенз. мотори са по-добри , колега имай предвид дизела при какви обороти работи , което за камион и то за гората мисля е най-подходящия вариант. За разхода ,ако само извозвам от гората на ден 7-10 л. му стигат. Междудругото бенз. мотор сащо е при мен.Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнениеТова се продаваше преди.Я кажи колко му искаш. И също така и цена без двигатела понеже нещо ми се види малолитражка 
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Газ 63 хибрид
 
 А относно подкачващата помпа,смени я с инжектор.Имах ГАЗ 53 с перкинс,махнах подкачващата помпа и на нейно място сложих "инжектор" от МАЗ ,с който проблема беше решен 10 години никакви проблеми.Успех 10 години никакви проблеми.Успех Последно редактирано от Станислав_; 18-01-09, 20:38.0887632135-Краси Последно редактирано от Станислав_; 18-01-09, 20:38.0887632135-Краси
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Газ 63 хибрид
 
 Тука не виждам никакъв хибрид.
 Просто газка с перкинз мотор.
 В кал умира ниска скорост и от там замазване на грайфера.Няма оборот на двигателя.Резервоара го смъква първия клон в гората.
 90коня без турбина.
 Лебедката се хваща на скоростната кутия.има си капаче на нея.
 При пъвия студ нафтата където е сложена замръзва .
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Газ 63 хибрид
 
 Да бензиновия мотор също е слаб.Първоначално публикуван от газ 63 Преглед на мнениеКолега ще ме извиняваш , но 'малолитражка'? Двигателя е много подходящ за камиона и противно на всички други перкинси, за които съм чел на -10 ли ще е или -15 не се пали нито с факли нито с др. такива средства - просто въртиш и палиш. За това ,че може би е слаб , не си спомням някой път да ми е липсвала мощност. Закъсвал съм само когато се окопае . Противно на тезата че бенз. мотори са по-добри , колега имай предвид дизела при какви обороти работи , което за камион и то за гората мисля е най-подходящия вариант. За разхода ,ако само извозвам от гората на ден 7-10 л. му стигат. Междудругото бенз. мотор сащо е при мен.
 Затова решението е осмак от 53 ка.
 Все пак говорим за машина с концепция от втората световна.
 Гледам си с перката с четери лопати металната.
 Смени я.сложи пластмасова с повече лопата.може и от нива.или джип с пласмасови лопати поне 6.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Газ 63 хибрид
 
 То си е с 6 лопатки. Пък и ако не му сложа картон пред радиатора неможе да вдигне 80 градуса.Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнениеДа бензиновия мотор също е слаб.
 
 Смени я.сложи пластмасова с повече лопата.може и от нива.или джип с пласмасови лопати поне 6.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Газ 63 хибрид
 
 С перкинса може би не загрява ,но с оригиналния бензинов мотор си вдига най добре температурка.Особенно при продължително каране на бавни с повечко товар.Първоначално публикуван от газ 63 Преглед на мнениеТо си е с 6 лопатки. Пък и ако не му сложа картон пред радиатора неможе да вдигне 80 градуса.Gaz69.Suzuki SAMURAI 0887006977
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Газ 63 хибрид
 
 Поздрави колега машината ти е супер щом ти върши работаПървоначално публикуван от газ 63 Преглед на мнениеТо си е с 6 лопатки. Пък и ако не му сложа картон пред радиатора неможе да вдигне 80 градуса.  Ако си сложил перка от бензинова Газ 53 не го чакай да загрее аз съм с такава и съм много доволен.Колкото до подкачващата помпа аз от 89г. карам и съм сменил 5-6тина броя ама те са евтини.С тия мостове по стабилна ли е и не опират ли гумите при завой?И запомни карай двигателя само с хубаво масло никакво българско в никакъв случай .За пример при мене първия двигател изкара с български масла(тогава нямаше вносни)85000.Втория с хубаво масло изкара над 200000 говориме за Перкинс.Поздрави пиши в кой район си ако си близо да мина да се видиме да обменим мисли Ако си сложил перка от бензинова Газ 53 не го чакай да загрее аз съм с такава и съм много доволен.Колкото до подкачващата помпа аз от 89г. карам и съм сменил 5-6тина броя ама те са евтини.С тия мостове по стабилна ли е и не опират ли гумите при завой?И запомни карай двигателя само с хубаво масло никакво българско в никакъв случай .За пример при мене първия двигател изкара с български масла(тогава нямаше вносни)85000.Втория с хубаво масло изкара над 200000 говориме за Перкинс.Поздрави пиши в кой район си ако си близо да мина да се видиме да обменим мисли К мирной жизни не пригоден. К мирной жизни не пригоден.
 Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
 ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Газ 63 хибрид
 
 Здр. Относно мостовете, за по стабилна немога точно да преценя,,но като цяло проходимостта му е по-добра - по-голям клиренс и блокировка, по- добри гуми, по-здрави мостове. Междудругото наистина калниците са много близко до гумите , но не опират , малко вече са поизкривени , но това е от условията в гората.Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнениеПоздрави колега машината ти е супер щом ти върши работа  Ако си сложил перка от бензинова Газ 53 не го чакай да загрее аз съм с такава и съм много доволен.Колкото до подкачващата помпа аз от 89г. карам и съм сменил 5-6тина броя ама те са евтини.С тия мостове по стабилна ли е и не опират ли гумите при завой?И запомни карай двигателя само с хубаво масло никакво българско в никакъв случай .За пример при мене първия двигател изкара с български масла(тогава нямаше вносни)85000.Втория с хубаво масло изкара над 200000 говориме за Перкинс.Поздрави пиши в кой район си ако си близо да мина да се видиме да обменим мисли Ако си сложил перка от бензинова Газ 53 не го чакай да загрее аз съм с такава и съм много доволен.Колкото до подкачващата помпа аз от 89г. карам и съм сменил 5-6тина броя ама те са евтини.С тия мостове по стабилна ли е и не опират ли гумите при завой?И запомни карай двигателя само с хубаво масло никакво българско в никакъв случай .За пример при мене първия двигател изкара с български масла(тогава нямаше вносни)85000.Втория с хубаво масло изкара над 200000 говориме за Перкинс.Поздрави пиши в кой район си ако си близо да мина да се видиме да обменим мисли 
 От двг. съм много доволен-палене, мощност , обслужване, най-вече разход. Напоследък взе много да ми гори маслото(направо го хвърля като масло през ауспуха), днеска сменихме гумичките на клапаните(старите бяха заминали) , умувам все още на колко да настроя клапаните(0,25 или 0,30). От серв. ми казаха 0,30 , но намене ми се струва много, пък и това е сигурно когато нормално си кара на 80гр. Аз повече си мисля за 0,25 , но утре ще реша и ще видя резултата, предполагам вс. ще е ок. Ако може все пак малко инфо ти с какво масло кара твоя перкинс? Това че не ми загрява до 80 гр. няма ли да износи по-бързо двг-то.
 Искам да му монтирам хидравлика. Ходих в магазина от където копувам части за перкинса , но от там ми казаха едни цени където...и за сега ще карам така.
 Аз съм от Старазагорско.
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.





 
							
						



Коментар