Гледах,рових из форума ,но има много малко информация за този камион.
Ифа-та е произведена в гемания/DDR/ и мисля,че последните бройки са пуснати в порядака на `90-`96година.
Има няколко модела :
W50
L60
multicar/ама той не влиза в тоя форум/
И вече разновидност на горните:
W50/L/
L50/преди няколко месеца го мернах в мобилето като торачка.
За тези които не са виждали камиона
W50-4х2-задно
L60-4х4 -само не разбрах дали предното се включва отделно.
Multicar/само снимка няма да се споменава по надолу./
ИФА W50 4х4 /военен вариант(и не само) ,пък и защо да пиша за 4х2 като форума е Офроуд
двигател-4цилиндров,редови главата е разделена на 2.
не успях да намеря точно инфо но двигателя е от порядъка на 4000см2. 100-10конски сили.Помпата е редова.двигателя тежи ~500кг.
задвижване-преден и заден диф не разбрах дали предното е постоянно по разбиращите да уточнят.,гражданския 4х4 е с двойни задни гуми.
имат 80% блокаж на задния мост.Предното ако може да се включва и спира е от кабината с копче ама дали е въздушен незнам.Има раздатъчна кутия за бързи/бавни скорости.сички модели се карат като лека кола имат /мисля/ 5синхронизирани скорости (без 1ва)ако сте на баира натискате два пъти съединителя ,че да включи...
спирачките са на въздух.При липсата му/камиона не се движи дълго време/ спирачките се блокират автоматично и имат лост за отблокиране вътре в кабината.
Някой по нови модели имат хидравлика другите -не
Двигателя е разположен под кабината.Вътре има място за шофьора+седалка от другата страна+N хора на капака на мотора.В ифата на баща ми сме се возили 5човека.
Отоплението е с парно ,някои модели имат вградена печка.Вътре в кабината при пусната печка и парно е 40градуса при -20навънка.Печката има отделен резеервоар които и стига за цял ден ~8часа.
Резервоара на камиона е около 100литра.До него за разположени двата 12волтови акумулатори за запалването.
Вече не се сещам друго ако съм пропуснал нещо добавете.
Ифа L60
тук ще добавя само нещата с които се различава от горния модел.
Двигателя е 6цилиндров,редови,6500см2.,150 и повече конски сили.
Граждански варианти са рядкост повече военни или с единични големи гуми.Някой май имат и самонапомпващо,както и привод за лебедка.
Кабината е малко по голяма от на 50-така.
Има печка.Резервоара му е цилиндричен срещу правоъгълен и обема му стига до 200литра.Пали също на 24волта.
Замсиляме се да купуваме ифа/от германия/ още не знаем каква но задължително 4х4 и с едининични гуми.
За сега толкова предполагам,че съм допуснал доста грешки ,ако има такива добавяйти и коригирайте.
Естествено ще допълвам темата със снимков материал и техн.инфо.
Ифа-та е произведена в гемания/DDR/ и мисля,че последните бройки са пуснати в порядака на `90-`96година.
Има няколко модела :
W50
L60
multicar/ама той не влиза в тоя форум/
И вече разновидност на горните:
W50/L/
L50/преди няколко месеца го мернах в мобилето като торачка.
За тези които не са виждали камиона
W50-4х2-задно
L60-4х4 -само не разбрах дали предното се включва отделно.
Multicar/само снимка няма да се споменава по надолу./
ИФА W50 4х4 /военен вариант(и не само) ,пък и защо да пиша за 4х2 като форума е Офроуд
двигател-4цилиндров,редови главата е разделена на 2.
не успях да намеря точно инфо но двигателя е от порядъка на 4000см2. 100-10конски сили.Помпата е редова.двигателя тежи ~500кг.
задвижване-преден и заден диф не разбрах дали предното е постоянно по разбиращите да уточнят.,гражданския 4х4 е с двойни задни гуми.
имат 80% блокаж на задния мост.Предното ако може да се включва и спира е от кабината с копче ама дали е въздушен незнам.Има раздатъчна кутия за бързи/бавни скорости.сички модели се карат като лека кола имат /мисля/ 5синхронизирани скорости (без 1ва)ако сте на баира натискате два пъти съединителя ,че да включи...
спирачките са на въздух.При липсата му/камиона не се движи дълго време/ спирачките се блокират автоматично и имат лост за отблокиране вътре в кабината.
Някой по нови модели имат хидравлика другите -не
Двигателя е разположен под кабината.Вътре има място за шофьора+седалка от другата страна+N хора на капака на мотора.В ифата на баща ми сме се возили 5човека.
Отоплението е с парно ,някои модели имат вградена печка.Вътре в кабината при пусната печка и парно е 40градуса при -20навънка.Печката има отделен резеервоар които и стига за цял ден ~8часа.
Резервоара на камиона е около 100литра.До него за разположени двата 12волтови акумулатори за запалването.
Вече не се сещам друго ако съм пропуснал нещо добавете.
Ифа L60
тук ще добавя само нещата с които се различава от горния модел.
Двигателя е 6цилиндров,редови,6500см2.,150 и повече конски сили.
Граждански варианти са рядкост повече военни или с единични големи гуми.Някой май имат и самонапомпващо,както и привод за лебедка.
Кабината е малко по голяма от на 50-така.
Има печка.Резервоара му е цилиндричен срещу правоъгълен и обема му стига до 200литра.Пали също на 24волта.
Замсиляме се да купуваме ифа/от германия/ още не знаем каква но задължително 4х4 и с едининични гуми.
За сега толкова предполагам,че съм допуснал доста грешки ,ако има такива добавяйти и коригирайте.
Естествено ще допълвам темата със снимков материал и техн.инфо.
Коментар