Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Tatra T813

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Tatra T813

    Тука взехме да сравняваме дини с грах . Ако си говорим за Татри аналога тогава е МЗКТ, най-различни вариации на 4,6,8,12 и т.н. осни шасита, носители на грунтовите мобилни балистични ракети. И да се придържаме към идеята, че няма по-по-най.
    Танки грязи не боятся!

    Коментар


    • #32
      До: Tatra T813

      червените татри,с плоска муцуна имат ли блокажи на дифовете и как се задействат,също така някой колега има ли инфо за компресора или те не ползват въздух.?

      Коментар


      • #33
        До: Tatra T813

        Търсете при военните-имат доста Татри и вероятно разпродават!Мисля,че видях няколко в Костинброд покрай пътя-пак от военните за продажба.
        0899 шест5313нула
        За всекиго по нещо

        Коментар


        • #34
          До: Tatra T813

          ето една снимка на баща ми на камиона
          блокажа не е пълен както на старата
          тук отзад което му е наи лесно върти то
          като включим блокажа задните 2 моста въртат сите гуми а на предния
          едната гума НЕ върти няма пълен блокаж
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #35
            До: Tatra T813

            На това попаднах и ми хареса доста /говорим за Татра/ :

            http://www.youtube.com/watch?v=uHaj5...eature=related

            Много корави машини, особено 8х8.
            .

            Коментар


            • #36
              До: Tatra T813

              Съседът ми има три Татри и съм виждал баси издевателствата...
              Преди тях имаше Краз, Зил131 и Камаз. Само Татрите устискват на тормоза, без чести повреди.
              Старата Татра (с муцуната) има блокаж и на предния мост. По-новата само на задните два.
              Горят около 30/100 и се карат доста приятно и лесно.
              Американците оборудват Татри, като машини за гасене на горски пожари.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #37
                До: Tatra T813

                в гората влизат ли татри или като уралите,стоят отстрани,защото пътя после нестава за другата техника/газки и зилове/?
                съединитела и скоростите имат ли усилватели или по принцип пуска въздух като тръгва от сфетофар?

                Коментар


                • #38
                  До: Tatra T813

                  влизат ама ако затънат трее да идва нещо големо да ги вади (хеликоптер)
                  нашия самосфал тежи 12 тона най висок разход на гориво 55 100
                  наи нисък 35 на 100 средно е около 38 40 зависи от терена
                  съединетиля на татрата е един диск с диаметър около 60 см
                  кара около 60 80 хил км
                  скоростите незнам несъм разглобявал до са
                  на старите татри (с муцуните)суединитела е с 2 феродови диска
                  ама по малки с диам около 30 40 см и кара около 30 40 хил км
                  скоростите неми се верва да са засилени
                  съединителите са им на въздух , дига 6 атмосфери и тръгва
                  ько няма въздух няма нито спирачки нито съединител
                  понаучел съм това онова от баща ми ако имате въпроси кажете и ще се опитам да отговора

                  Коментар


                  • #39
                    До: Tatra T813

                    а имаш ли снимки на компресора?спирачките блокирват ли като нема въздух?
                    отдолу може ли да снимаш,не съм се въргалял само под татра,но предполагам е железно и вечно.
                    скоростотите май са като на камаз,с един пишляк отгоре дето се движи напред назад и включва.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Tatra T813

                      когато имам възможност ще направа снимки да видиш
                      като нема въздух спирачките са блокирани
                      скоро ще направа неколко снимки отдолу и като е дигнат легена ще снимам и скоростите
                      компресора е под капаци и неможе да се види
                      от долу като караш по коловози е гадно че може да замажеш пропките
                      а в наи гадния случаи може да се покаже нещо мн твърдо като железо некоя арматура и такъв боклук и може да скъса маншона на моста и от там ни изтича част от маслото на деферинциала
                      наи млаза да сменявам маншон отвратително нещо
                      а скоростите незнам как са на камаза ама на татрата има една щанга от лявата страна дебела около 20 25 мм

                      Коментар


                      • #41
                        До: Tatra T813

                        на прагите дето са по балкана,под редуктора където е маншона има едни ламарини дето го пазят,може да помислите в добавянето им.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Tatra T813

                          на нас не ни се е случвало но нъм чувал за такива случаи
                          ето още една снимка
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                          • #43
                            До: Tatra T813

                            колеги,някои знае ли каква е кубатурата на двигатела на татрата ?
                            един приятел ми беше казвал че е 16 000 см3 но незнам
                            става въпрос за Т813 тази без муцуната
                            двигателя е 10 цилиндров
                            просто ми е много интересно да го чуя

                            Коментар


                            • #44
                              До: Tatra T813

                              Първоначално публикуван от divaneto99 Преглед на мнение
                              колеги,някои знае ли каква е кубатурата на двигатела на татрата ?
                              един приятел ми беше казвал че е 16 000 см3 но незнам
                              става въпрос за Т813 тази без муцуната
                              двигателя е 10 цилиндров
                              просто ми е много интересно да го чуя
                              Т 813 е 4 осната машина:


                              Този камион е с 12 цилиндров двигател с обем от 17 640сс.
                              Въртящ момент от 990Нм при 1300об/мин и 266кс при 2000 оборота
                              Диаметър на буталата от 120мм и ход от 130мм.
                              Моторът тежи 1035кг
                              Стандартен разход на гориво 44/100

                              За повече подробности просто вижте първия пост по темата

                              Коментар


                              • #45
                                От: Tatra T813

                                Дано не се повтаря клипа. Не е 813 а 815 и макар и силно профилирано мисля че си заслужава да се види. Небрежно сравнение с други "анонимни" марки а полигона на производителя не съм дорасъл да коментирам
                                http://www.youtube.com/watch?v=9VctX...eature=related
                                0888594828 angel_kik@abv.bg

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X