Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЗИЛ 131-невероятно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от haflinger Преглед на мнение
    Зацепване на ангренажа?
    Е това не съм го проверявал.Но мисля , че то си е добре, защото като регулирах клапаните не се видя нещо , което да не е нормално.

    Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
    На 6 годишен опит.От шес години съм всеки ден в гората.Мога веднага да ти обясня защо така си мисля.

    1.Газката гори много по малко.
    2 .Проходимоста е същата.
    3.Газката е много по повратлива и маневрира много по лесно. 4.Товароносимост малко по малка.
    5.Поддръжка и резервни части-Разлика голяма
    6.Гуми брой,цена
    Не искам да умаловажавам предимствата на триосната машина ЗИЛ-131,но в моя и предполагам и в вашия случай е по неподходяща.
    Ще съм съгласен с вас ако се исползва за транспорт на трупи и има монтиран кран,но за дърва от Газ 66 по добро до момента няма.
    Зилчето си стои на центъра в едно село, където ми е вилата.Събота, неделя или когато почивам се качвам/това е селото преди Кръстова гора/ и свършвам работа на някой "нуждаещ" се.Не карам трупи, не ми е постоянно занимание но ми е приятно да имам off-road преживявания. Чат -пат мога да издърпан някой труп с лебедката но много хвърлям въжета, защото не се нарежда правилно.Та затова искам да ми е стегнат и най-вече работещ, та да не се излагаме пред хората.

    Първоначално публикуван от vasil lazarov Преглед на мнение
    Колега имал съм 157,но тези разходи на газ които ги даваш за мен не са реални, явно си имал накакъв проблем.Моят беше с уредба ловато но повече от 65 на газ не е качвал никога, без значение каде го караш.
    В казармата съм карал 131 и като цяло съм по доволен от него, много по маневрен, по мощен, и не на последно място товари доста повече.
    Явно този който си придобил сега е експлоатиран доста.
    Ако всичко му е наред очаквай разход на бензин 50-60 на пътя и 90-100 в гората, като се има впредвид че е осмак, а 157 е шестак.
    Ако ти трябва нещо за него познавам един човек който има май всичко за тези модели ще ти дам телефон.
    За пример:
    6км. на долу асфалт
    6км на горе асфалт дърпам празна IFA/блокирали скорости/
    24.5л/газ
    Аз ли бъркам или камиончето?

    Първоначално публикуван от 5-ракиев Преглед на мнение
    Изчистили смукателната сонда, грубия филтър до резервоара,чашкоутаиника продухай горивопроводите огледай резервоара вътре да няма буклуци.

    с колко резервоара си и от двата ли прави така?
    Проблема вече е решен.
    Филтрите ги чистих и махах, но нямаше ефект.Оказа се, че на маркуча от сондата до грубия филтър не е сложена правелно скобата.Стягаше само маркуча , а не маркуча за тръбичката и така затваря неговия вътрешен отвор/дебит/.
    Но има нещо друго.Незнам защо вентилацията на картера се вкарва направо в смукателния колектор/след карбуратора/.Мисля, че така се нарушава горивния поток и неговото качество.По принцип тези газове се вкарват преди карбуратора във въздушния филтър.От карбуратора до цилиндъра не трябва да се засмуква въздух от никаде другаде.

    Ето в такива условия безпроблемно се вихреше старата ми 157-ца
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от alex_markov; 13-12-09, 10:33.

    Коментар


    • #17
      До: ЗИЛ 131-невероятно

      Tози разход е достоен за танк или друга бойна машина

      Коментар


      • #18
        До: ЗИЛ 131-невероятно

        И аз с усмивка се сещам ,че доста съм карал и двата модела в армията по около 2-3000 км,но със зил 130 изминах 90 000
        130 ми гореше 40 50 л на 100км
        131 ................60 70
        157.................50 60
        Налягането на бензина след помпата трябва да бъде 0,3 -0,4 атм или на 3-4 метра височина да достигне,а по време на натоварване на двигателя не трябва да пада .Ако имаш манометър до една атм с една тетка и проба ....
        Прикачени файлове
        Последно редактирано от blago4x4; 11-02-08, 22:26. Причина: за тунинг
        FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
        BJ42 04 1982
        FJ62 11 1983 skipe blago4x4
        LZ 2 BHB

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от BOBY131
          Ето в такива условия безпроблемно се вихреше старата ми 157-ца
          Браво колега колко му качиш на зад не,разхода не е от значение важно е,че винаги стига до точка б.Не жали бензина и само успех в атаките.

          Първоначално публикуван от blago4x4 Преглед на мнение
          И аз с усмивка се сещам ,че доста съм карал и двата модела в армията по около 2-3000 км,но със зил 130 изминах 90 000
          130 ми гореше 40 50 л на 100км
          131 ................60 70
          157.................50 60
          Налягането на бензина след помпата трябва да бъде 0,3 -0,4 атм или на 3-4 метра височина да достигне,а по време на натоварване на двигателя не трябва да пада .Ако имаш манометър до една атм с една тетка и проба ....
          Класика в жанра.
          Последно редактирано от alex_markov; 13-12-09, 10:34.

          Коментар


          • #20
            До: ЗИЛ 131-невероятно

            Не се занимавай с глупости има конструкторско бюро, което знае защто, по умни са от нас.

            Коментар


            • #21
              До: ЗИЛ 131-невероятно

              Първоначално публикуван от BOBY131 Преглед на мнение
              Е това не съм го проверявал.Но мисля , че то си е добре, защото като регулирах клапаните не се видя нещо , което да не е нормално.

              Така няма как да разбереш дали е зацепен правилно,тябва да се свали капака.
              Луд умора нема,само се поти!!!

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от blago4x4 Преглед на мнение
                И аз с усмивка се сещам ,че доста съм карал и двата модела в армията по около 2-3000 км,но със зил 130 изминах 90 000
                130 ми гореше 40 50 л на 100км
                131 ................60 70
                157.................50 60
                Налягането на бензина след помпата трябва да бъде 0,3 -0,4 атм или на 3-4 метра височина да достигне,а по време на натоварване на двигателя не трябва да пада .Ако имаш манометър до една атм с една тетка и проба ....
                Този разход на 131-то в какви условия си го засичал?
                Щото аз по-нагоре от 2-ра няма къде да мина.Не знам на газ колко ще гори при тези условия.

                Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                Така няма как да разбереш дали е зацепен правилно,тябва да се свали капака.
                Да така е.Но все пак е на 6хил.км.Не вярвам и там да е пипано.

                Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
                какво да му се случи ще си слои касета и ще си кара.То заради такива като тебе ,тези хора си бият главата сега.
                Колега p.dgartov ще може ли да видя фото на твоя звяр.Много ме кефят такива машини.Сега се навивам за АТС/нещо верижно/ ама много пари бе.Между другото в кой балкан се вихриш?

                Първоначално публикуван от valentin_606 Преглед на мнение
                Не се занимавай с глупости има конструкторско бюро, което знае защто, по умни са от нас.
                В повечето случаи е така,но има ли бутилка ВОДКА на масата някои неща трябва ние да си довършим да не кажа променим.То затова нямаше ЛАДА на която да не и виси маркуча под двигателя.
                Последно редактирано от alex_markov; 13-12-09, 10:35.

                Коментар


                • #23
                  До: ЗИЛ 131-невероятно

                  Колега,аз също имам 157 .С още един 131 вадим дърва от едни и същи обекти и няколко пъти се налагаше да го дърпам и един път да го бутам по един голям баир.Колегата му сложи двигател от ИФА четворка и сега съжалява.В момента имам проблем със спирачките,ако някой може да ми даде съвет,ще го приема.

                  Коментар


                  • #24
                    До: ЗИЛ 131-невероятно

                    Първоначално публикуван от vanu4a Преглед на мнение
                    Колега,аз също имам 157 .С още един 131 вадим дърва от едни и същи обекти и няколко пъти се налагаше да го дърпам и един път да го бутам по един голям баир.Колегата му сложи двигател от ИФА четворка и сега съжалява.В момента имам проблем със спирачките,ако някой може да ми даде съвет,ще го приема.
                    Какъв е проблема.Какво ти трябва?

                    Коментар


                    • #25
                      До: ЗИЛ 131-невероятно

                      какво имаш преднид под не мога да оправя свещите?Зацапват се или пробиват?Също и делкото?Има ЗИЛ 131 с електронно запалване.Може би на такъв трябваше да попаднеш.

                      Коментар


                      • #26
                        До: ЗИЛ 131-невероятно

                        Първоначално публикуван от AlehandroMendez Преглед на мнение
                        какво имаш преднид под не мога да оправя свещите?Зацапват се или пробиват?Също и делкото?Има ЗИЛ 131 с електронно запалване.Може би на такъв трябваше да попаднеш.
                        Винаги има поне 2 омаслени.Компресията е мерих под 8 нямаше.Запалването е електронно ТК200 с делко без чукче, но май нещо е объркано защото на високи обороти прекъсва и препуква.Неможе да се изфорсира.Наместо работи добре до около средните об.Тръгнеи и глъхне.157-та където вървеше на 3-та 131-то върви на 2-ра, а има два цилиндъра отгоре който пита.

                        Коментар


                        • #27
                          До: ЗИЛ 131-невероятно

                          А съединителят в какво състояние е?

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от BOBY131 Преглед на мнение
                            Винаги има поне 2 омаслени.Компресията е мерих под 8 нямаше.Запалването е електронно ТК200 с делко без чукче, но май нещо е объркано защото на високи обороти прекъсва и препуква.Неможе да се изфорсира.Наместо работи добре до около средните об.Тръгнеи и глъхне.157-та където вървеше на 3-та 131-то върви на 2-ра, а има два цилиндъра отгоре който пита.
                            Не съм поглеждал такъв камион, но както разказваш, изглежда да е сложена неподходящата бобина за този двигател. Така изглежда картинката, като сложиш бобина за запалване с чукчета на двигател с по-умно електронно запалване.

                            Първоначално публикуван от BOBY131
                            Незнам защо вентилацията на картера се вкарва направо в смукателния колектор/след карбуратора/.Мисля, че така се нарушава горивния поток и неговото качество.По принцип тези газове се вкарват преди карбуратора във въздушния филтър.От карбуратора до цилиндъра не трябва да се засмуква въздух от никаде другаде.
                            На повечето двигатели тези газове са вкарани и пред, и зад карбуратора. Само че, зад карбуратора се вкарват с тънък жигльор, а пред карбуратора - направо. Ако всичко е вкарано в смукателния колектор, неизбежно ще береш ядове.
                            Последно редактирано от alex_markov; 13-12-09, 10:36.

                            Коментар


                            • #29
                              До: ЗИЛ 131-невероятно

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              Не съм поглеждал такъв камион, но както разказваш, изглежда да е сложена неподходящата бобина за този двигател. Така изглежда картинката, като сложиш бобина за запалване с чукчета на двигател с по-умно електронно запалване.
                              На уаз-а с електронно няма никакъв проблем като си работи с обикновенна бубина.Не вярвам и тук проблема да е от това.

                              Разликата в бубините е по високия волтаж на тази за електронното мисля че около 30кV и от тук по силна и плътна искра,но пак повтарям ще работи и с обикновенна бобина.
                              Последно редактирано от Tsvetan; 04-04-08, 11:48.
                              Луд умора нема,само се поти!!!

                              Коментар


                              • #30
                                До: ЗИЛ 131-невероятно

                                Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                                На уаз-а с електронно няма никакъв проблем като си работи с обикновенна бубина.Не вярвам и тук проблема да е от това.

                                Разликата в бубините е по високия волтаж на тази за електронното мисля че около 30кV и от тук по силна и плътна искра,но пак повтарям ще работи и с обикновенна бубина.
                                Не споделям подобен оптимизъм. Разликата не е само в напрежението, но и в други параметри (съпротивление, индуктивност). Крайният резултат е, че на високи обороти бобината няма време да набере нужната енергия за следващата искра.

                                Не знам как е устроено електронното на УАЗ-а (какви са му времената за натрупване), но на лада например проблемът еднозначно се проявява.

                                п.с. бобина се пише с О. Гледай да не те надуши Симеон...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X