Добър ден, казусът е такъв че ми трябва сравнително евтин, високо проходим камион 4x4.Поради ограничения бюджет (около 3000-3500) съм се спрял на Газ, или по конкретно на горе изброените убавци...Всеки от тях си има добра и лоша черта, и ми е трудно да взема конкретно решение, за това се надявам да ги дискутираме тук, пък дано намеря отговора кой е моя камион.Техниката ще се ползва за дърводобив в сравнително лоши условия, всечки гори са по дерета .Особеното е че няма да претоварвам на друг камион, тоест влизам, товаря, и карам директно на клиента.
Газ 63-Моята слабост.Много ми е на сърце молотовката, праисторически но вечен.Единствения и плюс пред останалите е че е най-евтин.И може би това че и се отваря предния прозорец .Минуса и е че е с много слаб двигател, незнам колко ще издържи ако я натоваря с 5-6 кубика дъб и я опъна право на горе 1 километър стръмен слон за да изляза от сечището.
Газ 66 Виетнамката ми се вижда най-целесъобразна от трите.Плюсове-има хидравлика, а това за мене е наистина от значение, и има опция за лебедка.Минусите са и идиотския и ск.лост, или по-точно мястото му, супер неудобен ми е.Още нещо което е от важност е че при нея при евентуален удър в дърво стоиш на 40-50 сантиметра от удъра, докато при другите има цяла предница да се мачка докато стигне до шофьора .
Газ 53.Трети вариянт, вземам обикновенна газка, и я правя с преден мост от виетнамка, даже напоследък има такива готови се продават.Плюсовете са че мога да си намеря с перкинс двигател, а той според мен с едно монтиране на турбо и помпа от турбо-перкинс е по-добър вариянт за моите цели от бензиновия.Втори плюс е че мога да намеря самосвал, а когато е 2 метра сняг и не може да се работи в гората все ще изпадне работа за самосвал.Минуса на тази концепция са двоините задни гуми, които са крайно неподходящи за гората.
Кой от трите бихте избрали и защо?Знамэче аз ще го карам и би трябвало аз да си взема сам за себеси това решение но дилемата е голяма.
Газ 63-Моята слабост.Много ми е на сърце молотовката, праисторически но вечен.Единствения и плюс пред останалите е че е най-евтин.И може би това че и се отваря предния прозорец .Минуса и е че е с много слаб двигател, незнам колко ще издържи ако я натоваря с 5-6 кубика дъб и я опъна право на горе 1 километър стръмен слон за да изляза от сечището.
Газ 66 Виетнамката ми се вижда най-целесъобразна от трите.Плюсове-има хидравлика, а това за мене е наистина от значение, и има опция за лебедка.Минусите са и идиотския и ск.лост, или по-точно мястото му, супер неудобен ми е.Още нещо което е от важност е че при нея при евентуален удър в дърво стоиш на 40-50 сантиметра от удъра, докато при другите има цяла предница да се мачка докато стигне до шофьора .
Газ 53.Трети вариянт, вземам обикновенна газка, и я правя с преден мост от виетнамка, даже напоследък има такива готови се продават.Плюсовете са че мога да си намеря с перкинс двигател, а той според мен с едно монтиране на турбо и помпа от турбо-перкинс е по-добър вариянт за моите цели от бензиновия.Втори плюс е че мога да намеря самосвал, а когато е 2 метра сняг и не може да се работи в гората все ще изпадне работа за самосвал.Минуса на тази концепция са двоините задни гуми, които са крайно неподходящи за гората.
Кой от трите бихте избрали и защо?Знамэче аз ще го карам и би трябвало аз да си взема сам за себеси това решение но дилемата е голяма.
Коментар