Боря се с една Шкода Европа, сменяхме гарнитура, но никъде в нета не откривам информация с какъв момент се затягат болтовете на главата. Питах разни специалисти, единият казва 31 нютона, друг чак 50, което според мен е твърде много. Хлабините на клапаните също ме интересуват, в руските форуми прочетох 0,3 и 0,4 хлабина. Благодаря предварително
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Момент на затягане
Свий
X
-
От: Момент на затягане
30кг. , но дупките на блока с резбата задължително почистване, подсушаване от вода, масло. В противен случай болтовете на главата трудно се навиват , или блока се пука. Луфта на клапаните 0,4мм. При Шкодите най голям проблем създава луфта на лагерите на паразитното колело в агренажа. С поздрав Борето
Коментар
-
От: Момент на затягане
Премерването на луфта е е много субективно . За един е хлабаво , за друг е стегнато. Ако мериш с индикаторен часовник луфта ще е 0,50- 0.60мм. При натегнати клапани двигателя работи по тихо, но малките обороти са по нестабилни. С поздрав Борето
Коментар
-
Да не пускам нова тема. Хванах се с една виетнамка да сменя сегменти, че от седене сегментите запекли. Не мога да намеря информация за стягането на биелите и главата. Жабата предполагам че се стяга без динамометричен ключ, понеже по нея има няколко планки, които само с гаечен ключ се стягат.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар