Колесна формула 4х4 . Под кабината класически манов шестак 360 конски сили . Кран Ефер 18 600  с 12 метра стрела и 4 хидравлични опори . Назад тристранен самосвал . Над него опори за превоз на 2 дълги греди . От страни изводи от хидравликата за работа с допълнителни изпълнителни устройства и резервоар за почти кубик вода . За първи път попадам на толкова функционален камион . Има всичко което ти трябва и може да ти потрябва . Камиона мечта ! Работил е във френското енерго да поставя стълбове на трудно достъпни места . Това лято като го видях се влюбих в него от пръв поглед 
 Камиона е на приятел ама ако някой ми купи такъв дълго ще го обичам 
 Като се качиш в кабината в главата ти нахлуват 300 дяволи и ти идва да мачкаш наред разни кисели гъзари с пернишки голфове и БМВта 
 Тежък е но е уникално проходим.




		
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Перфектния МАН
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Перфектния МАН
Тоя МАН няма нищо общо с твоя МАН . Ясене чуден е за кемпер . Отиваш на мястото сваляш къщата с крана и си движиш с камиона
 Все ще изпадне неща като подвоз на дръвца 
 То в коша на тоя се събират 2-3 цели савиема като твоя 
							
						Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Перфектния МАН
Камиона е добър, но не става за стълбове(като има отгоре стълбове как ще изправи стрелата за да ги разтовари или изправи) Камиона е използван за инертни материали- самосвал е, за палетни товари - може да се разтовари. Според мен най удобен е за превоз и монтаж на малки трансформатори - това се търси и тук в БГ. С този камион трудно се печели(печели се от бизнеса на ЕНЕРГОТО) С поздрав Борето
Водача трябва да има книжка за автокранист, крановата уредба - ревизионна книга. Последната измишльотина при крановете - искат лабораторен анализ на хидравличното масло на крана.Голямата риба изяжда по малката.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Перфектния МАН
Колега, продаваш ли го или само реклама му правиш?
Щото това е допотопен камион,а за проходимост да не говорим...........и уникалния му мотор, често им се показват буталата между 5и6 цилиндър а турбините им ич ги нема, ама иччч
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Перфектния МАН
Но това не е само кран, едва ли ще искат документи за него ако не те хванат когато го ползваш.
Камиончето е добро, стига да има приложение. Примерно може да го играе и оффроад "паяк", стига крана да е достатъчно як (не се вижда добре на снимките табелката му).
Мотора като реална сила е нещо като два камазови(идентичен с 420-коньовия). Скорости ZF16(най-вероятно) има и с полуавтомат на Фулер(12 степенен). Задължително има и демултипликатор в раздатката, както и блокажи на мостовете (които са стандартни от HL-серията обща за Мерцедес и МАН).Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Перфектния МАН
На тази вода каква и е функцията?Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение...и резервоар за почти кубик вода...Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Перфектния МАН
Точно това му е най-ценното!Първоначално публикуван от Nik0la Преглед на мнениеЩото това е допотопен камион
Опитвал ли си се да махнеш НЯКОЯ от главите на двигателя на съвременен МАН?
Разглобява се почти всичко, за да има достъп. По едно време очаквах даже и стоповете да се наложи да сваляме за да стигнем до главите.
Ако аз си купувам камион ще е именно като този-прост, ремонтопригоден, с лесен достъп до всички агрегати и механизми.
Ама по-добре Мерцедес, това е марката която е с най-лесен ремонт, и с най-евтини части. И ги има.Има ли желание-има и начин!
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Перфектния МАН
Качваш стълбовете и стрелата я законтряш на опората по средата между двата стълба не сгъваш крана . Средната опора е за това . Това му е хубавото има си тресчотки за стягане на стълбовете и всичко останало . Всичко по камиона е правено във Франция и Германия там това е работил . Практически самостоятелно без друга помощна машина си е вършел перфектно работата . За тая дивотия с маслото нямах идея ще питам днес нашите от катедра повдигателни съоръжения за какво става въпрос .Първоначално публикуван от boreto2 Преглед на мнениеКамиона е добър, но не става за стълбове(като има отгоре стълбове как ще изправи стрелата за да ги разтовари или изправи) Камиона е използван за инертни материали- самосвал е, за палетни товари - може да се разтовари. Според мен най удобен е за превоз и монтаж на малки трансформатори - това се търси и тук в БГ. С този камион трудно се печели(печели се от бизнеса на ЕНЕРГОТО) С поздрав Борето
Водача трябва да има книжка за автокранист, крановата уредба - ревизионна книга. Последната измишльотина при крановете - искат лабораторен анализ на хидравличното масло на крана.Голямата риба изяжда по малката.От страни на изводите на хидравликата и на крана се закача малка сондажна установка да си извърти дупките за стълбовете а в този процес обикновено за всичко трябва и вода .Първоначално публикуван от davc Преглед на мнениеНа тази вода каква и е функцията?Колега 5 такива двигателя само че на автобуси ми бяха пред очите десетина години . Единя поне без да го отварят подмина 2 милиона километра а тоя е на 300 000 реални . Ако си около София - Пазарджик или Велинград питай за Къркъма от Велинград как с неговия МАН през ноща отсвири радара на Траянови врата с над 180 километра в часПървоначално публикуван от Nik0la;3:mrgreen:062377Колега, продаваш ли го или само реклама му правиш?
Щото това е допотопен камион,а за проходимост да не говорим...........и уникалния му мотор, често им се показват буталата между 5и6 цилиндър а турбините им ич ги нема, ама иччч
 и какъв стрес им беше докарал на куките които успели с чисто нова Опел Астра да го стигнат чак като влезнал в Пазарджик 
 щото все пак град та се наложило на понамали 
Не всичко си е оригинално от Германия/Франция по камиона . Така тяхното ЧЕЗ си ги е поръчвало на МАН .Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеУдължаван е у нас, нали?За тази серия в Нелас имат всичко и е поне 20 - 30 % по евтино от Мерцедес .Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение.
Ама по-добре Мерцедес, това е марката която е с най-лесен ремонт, и с най-евтини части. И ги има.Последно редактирано от sek.1; 01-12-16, 06:54.Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Перфектния МАН
То от тия времена повечето части са стандартни. Възлите са на големите доставчици Вабко, Бош, Кнор, ZF и пр. И не се различаваха за различните модели толкова колкото сега.
В този мотор, дори блока се прави в кооперация с Мерцедес. Но Мерцедес ползват такива редови в автобусите си, в камионите са V-образния му вариант (серията OM 400). При МАН 2 (като тоя от темата), слагат само един V10 с 500к.с.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Перфектния МАН
Те там са все многоженци та не е ясно кой на кого е по братПървоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнениеБрат, брат, ама май полубрат. Това оранжевото няма ли повече общо с Volkswagen LT, отколкото с Мерцедес ..?
 Особено от как счетоводителите са водещи при конструирането . На белия хубавото му е че е конструиран и произведен преди тая ера .
							
						Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Перфектния МАН
Само кабината е от LT. Останалото е МАН.Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнениеБрат, брат, ама май полубрат. Това оранжевото няма ли повече общо с Volkswagen LT, отколкото с Мерцедес ..?
Те МАН и VAG са стара дружинка, в Южна Америка Фолксваген правят и камиони...
Преди няколко години MAN се опитаха да купят Скания, но не получиха разрешение за сделката от антимонополната комисия към ЕС. Тогава Фолксваген купиха Скания, та стана не по врат, а по шия.Последно редактирано от cecoa1; 01-12-16, 10:39.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар