Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ман срещу Мерцедес

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Ман срещу Мерцедес

    Първоначално публикуван от Shtaiga Преглед на мнение
    Темата така и така си е у кофата ,та нали знаете че МАН имат специално инженерно подразделение само със специални кадри от ЗиЛ.Тези хора неуморно мислят,смятат и творят-как да го направят този камион ДА НЕ ЗАВИВА!!!
    Според кого е тази теория?Щото е толкова плоска....,като БМВ и Москвича...

    Коментар


    • #17
      От: Ман срещу Мерцедес

      Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
      Според кого е тази теория?Щото е толкова плоска....
      Естествено , че Щайгата говори иронично , ама го разбирам . Ти МАН карАл ли си ? Щот аз кога за пръв път се качих на един бордови , първото ми псуване беше точно по горната причина .
      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

      Коментар


      • #18
        От: Ман срещу Мерцедес

        Москвича поне с едно бие със сигурност- завива повече от БМВто.
        А тези простотии се правят от името на всички ни.
        Даника
        Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

        Коментар


        • #19
          От: Ман срещу Мерцедес

          Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
          Естествено , че Щайгата говори иронично , ама го разбирам . Ти МАН карАл ли си ? Щот аз кога за пръв път се качих на един бордови , първото ми псуване беше точно по горната причина .
          Приемам дадения аргумент, но всеки 6х6 страда от недозавиване. Нема западен, нема руски или проруски. Като цяло, това е идеята на тоя преден мост, да ти помага да завиваш, особено на кален склон при изкачване.

          Коментар


          • #20
            От: Ман срещу Мерцедес

            Има МАН и Мерцедес с еднакви мостове, обща разработка. И не са само мостовете, двигателите също са мислени заедно, но не ги правят еднакви.
            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

            Коментар


            • #21
              От: Ман срещу Мерцедес

              При Камаз 6х4 е абсолютно същото . На сухо и като е натоварен не се усеща толкова но на мокро празен почти съм изправял завой . При формула 6х6 и включен преден мост тоя ефект почти го няма защото и предния мост тегли . При машините с три моста обикновено междуосието идва малко късо и при пълен ляв/десен диферинциала на средния мост не успява да компенсира и гумите се въртят и се влачат . От там съответно по голямото износване на гумите на средния мост .
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • #22
                От: Ман срещу Мерцедес

                Проблема с недозавиването идва от факта че точката на завъртане се получава между двата моста. Така средния мост се стреми да се измести на страната на завой, а последния мост на обратната страна. Гумите имат странично приплъзване. Никакъв диференциал не може да го компенсира това. И ремаркетата тип люлка по същия начин приплъзват. При прицепа се вижда най-добре, там въртенето на пета съсипва гумите и ги къса. За това слагат завиваща ос. Богето като е пуснато на камиона увеличава радиуса на завой.

                Коментар


                • #23
                  От: Ман срещу Мерцедес

                  На 6х6 му завиват по-малко предните колела, заради каретата.
                  Иначе на 6х4 с къса база -повечето самосвали - недозавиването е най-силно натоварен и при изкачване на стръмен баир..
                  Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                  Коментар


                  • #24
                    От: Ман срещу Мерцедес

                    Не мога да повярвам ,че това се случва във Форума, и какво участие само............
                    Приемам, че уважаваните от мен съфорумци са се включили от скука -за спорта а не, че са с илюзии за "дилемата"!!!
                    - И за спорта предлагам, като проходимо и подходящо за трнспортиране на дървесината от трудни терени-"К-32Т"-с 6 плътни и 10 пространствени кубика-"излиза" без притеснение от подстилащата повърхнина.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X