Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Влекач за международен транспорт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Влекач за международен транспорт

    Добър вечер! Колеги, искам да разширя малко бранша. Мисля да взимам влекач да ходи на "вънка", имам един съсед дето вече е с над 20 камиона и втасва ушким да има работа по Швеция, Норвегия и Финладния. Има и друг вариант за работа пак де. Въпроса ми е коя марка е що годе надеждна, и ще си върши работата, като хората и да дава по малко нерви. Спрял съм се на Скания, Волво, Мерцедес и Ивеко, като първоначални марки. Приемам и други предложения. Имам една стара FH12-ка, направо е Маз, само дето по изгниха некой работи тук -там, но до сега не е спирала. Нямам пряк опит с тези машини, ако има колеги които са се сблъсквали и работят този занаят да споделят. Имам слаба информация за марките и моделите, но ще изчакам вашите мнения. Благодаря предварително

  • #2
    От: Влекач за международен трамспорт

    За Ивеко съм чувал, че не им достига мощност. Що не питаш във форума на тираджиите?
    Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.

    0034 605 82 41 87, 0897 34 28 58

    Коментар


    • #3
      От: Влекач за международен трамспорт

      D A F
      088455338две
      "Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
      Джамбазов 2010г..

      Коментар


      • #4
        От: Влекач за международен трамспорт

        Актрос.

        Коментар


        • #5
          От: Влекач за международен трамспорт

          Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
          Актрос.
          Ти карал ли си ?
          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

          Коментар


          • #6
            От: Влекач за международен трамспорт

            Колега не съм карал такова нещо, но от трима приятели тираджии с над 20 години опит съм чувал,че са най доволни от Скания и Ман... Успех.
            0-

            Коментар


            • #7
              От: Влекач за международен трамспорт

              Затова се и допитвам. За Сканиите се знае, че имат проблеми с кардана и полуоските. От общатата информация, която прочетох и от ушким тираджии. Волвото, по думите пак на шофери, бил муден до 1200 оборота и от там идвал и по големия разход на гориво, защото се развъртал в високите. Има голям запас от мощност и добър въртящ момент, но иска обороти. Ман-а , страда от така нареченето "свличане" на ризите, въпреки, че много и различни мнения са дадени по този въпрос. Просто решава да го нарпави в един прекрасен момент. Даф е хубав камион, евтин за купуване, евтин за подръжка, но с много малък ресурс на мотора. Ман TGX, Ивеко и Аксор( също така и някой модели на Актрос) са все с малките мотор - 10 386 кубика и затова страдали от загуба на мощност по баирите. Това са общи неща, но не ги казвам от опит и прочие. Затова се допитвам до вас колеги, да оставите по едно мнение, ако се събере повече информация за повечето марки и модели, ще бъде добре. Поздрави

              Коментар


              • #8
                От: Влекач за международен трамспорт

                Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
                Добър вечер! .... Имам слаба информация за марките и моделите, но ще изчакам вашите мнения. Благодаря предварително...
                Болшинството от тукашни мнения са за джип в гората , та както един колега посъветва : по- добре в камионджийския форум .
                Обаче като човек дето е минал през тази работа ( и патил) не с 1 , а с 5 камиона ,първо да попитам :

                1. Нов камион ли ще купуваш или втора ръка ?
                2. Въпросния камион към лиценза на приятелчето с 20 камиона ли ще го включиш , или разчиташ да намираш работа покрай него ?
                2. Лично ти ли ще го караш или ще си наемеш шофьор ?
                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                Коментар


                • #9
                  От: Влекач за международен трамспорт

                  Втора употреба около 2010-2012 година. Собствен лиценз, като ушким ще бачкаме към него. Най-вероятно ще го кара брат ми (има некоя година опит в международния. Работил е към Димов някакъв)

                  Коментар


                  • #10
                    От: Влекач за международен трамспорт

                    Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
                    .... Собствен лиценз, като ушким ще бачкаме към него....
                    Това е най- коварния и най несигурния вариант , ама ти си знаеш .

                    Иначе нищо не предлагам като марка , но ако трябваше аз да купувам и да го кара брата , на този етап - определено
                    Волво FH D13C , поне 460 коня и задължително с автоматични скорости .
                    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Влекач за международен трамспорт

                      Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                      Това е най- коварния и най несигурния вариант , ама ти си знаеш .

                      Иначе нищо не предлагам като марка , но ако трябваше аз да купувам и да го кара брата , на този етап - определено
                      Волво FH D13C , поне 460 коня и задължително с автоматични скорости .
                      Аз също оглеждам въпросният модел. Имал някъква детска болест с компресора, но ушким Волво го отстранявали за тяхна сметка. Разглеждах 3-4 екземпляра в Литва, все по 2012-2013 година, показват по 500 000 - 700 000 км, но колко са реални не знам. Цена 35 0000 евро.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Влекач за международен трамспорт

                        Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
                        Аз също оглеждам въпросният модел. Имал някъква детска болест с компресора, но ушким Волво го отстранявали за тяхна сметка. Разглеждах 3-4 екземпляра в Литва, все по 2012-2013 година, показват по 500 000 - 700 000 км, но колко са реални не знам. Цена 35 0000 евро.
                        2013 та са на практика на края на модела и май проблеми нямат. Гледай да има пълна сервизна история във Волво. Автомата е по-добрият избор. За конете, не си мислете/подлъгвайте, че има голяма разлика във вървенето от 420 до 460. А за бизнеса, ти си знаеш, но трябва да си много убеден, че искаш с това да се занимаваш... Потърси още някого и поговори, не само с комшията. Успех!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Влекач за международен трамспорт

                          Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
                          Аз също оглеждам въпросният модел. Имал някъква детска болест с компресора, но ушким Волво го отстранявали за тяхна сметка. Разглеждах 3-4 екземпляра в Литва, все по 2012-2013 година, показват по 500 000 - 700 000 км, но колко са реални не знам. Цена 35 0000 евро.
                          Пробега е нормален ама цената май не еееее ..... Ако брат ти е карал или е работил би трябвало да е наясно . За мен решението е възможно на най-малко километри за цената която може да се позволи . Иначе да се избира по това кой най-малко има вероятност да се строши или счупи никога не е най -правилното решение за мен . Още повече че и най-държеливият в моите ръце няма гаранция колко ще издържи в ръцете на някой дивак ...........
                          По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Влекач за международен трамспорт

                            Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                            Ти карал ли си ?
                            Да миналата година си взех отпуската и карах в Италия при едно момче на което съм кум.Той кара към Феркам .

                            Коментар


                            • #15
                              От: Влекач за международен трамспорт

                              колега аз работя в ест.фирма имаме гараж в Свиленград.До скоро продаваха старите влекачи МБ Актрос 1844 2013г на по 200-250000км.Кам 37-38000евр.П.Ангелов купи няколко незнам дали има останали ако си сериозен да питам.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X