Добър вечер! Колеги, искам да разширя малко бранша. Мисля да взимам влекач да ходи на "вънка", имам един съсед дето вече е с над 20 камиона и втасва ушким да има работа по Швеция, Норвегия и Финладния. Има и друг вариант за работа пак де. Въпроса ми е коя марка е що годе надеждна, и ще си върши работата, като хората и да дава по малко нерви. Спрял съм се на Скания, Волво, Мерцедес и Ивеко, като първоначални марки. Приемам и други предложения. Имам една стара FH12-ка, направо е Маз, само дето по изгниха некой работи тук -там, но до сега не е спирала. Нямам пряк опит с тези машини, ако има колеги които са се сблъсквали и работят този занаят да споделят. Имам слаба информация за марките и моделите, но ще изчакам вашите мнения. Благодаря предварително
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Влекач за международен транспорт
Свий
X
-
От: Влекач за международен трамспорт
Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнениеАктрос.Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
От: Влекач за международен трамспорт
Затова се и допитвам. За Сканиите се знае, че имат проблеми с кардана и полуоските. От общатата информация, която прочетох и от ушким тираджии. Волвото, по думите пак на шофери, бил муден до 1200 оборота и от там идвал и по големия разход на гориво, защото се развъртал в високите. Има голям запас от мощност и добър въртящ момент, но иска обороти. Ман-а , страда от така нареченето "свличане" на ризите, въпреки, че много и различни мнения са дадени по този въпрос. Просто решава да го нарпави в един прекрасен момент. Даф е хубав камион, евтин за купуване, евтин за подръжка, но с много малък ресурс на мотора. Ман TGX, Ивеко и Аксор( също така и някой модели на Актрос) са все с малките мотор - 10 386 кубика и затова страдали от загуба на мощност по баирите. Това са общи неща, но не ги казвам от опит и прочие. Затова се допитвам до вас колеги, да оставите по едно мнение, ако се събере повече информация за повечето марки и модели, ще бъде добре. Поздрави
Коментар
-
От: Влекач за международен трамспорт
Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнениеДобър вечер! .... Имам слаба информация за марките и моделите, но ще изчакам вашите мнения. Благодаря предварително...
Обаче като човек дето е минал през тази работа ( и патил) не с 1 , а с 5 камиона ,първо да попитам :
1. Нов камион ли ще купуваш или втора ръка ?
2. Въпросния камион към лиценза на приятелчето с 20 камиона ли ще го включиш , или разчиташ да намираш работа покрай него ?
2. Лично ти ли ще го караш или ще си наемеш шофьор ?Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
От: Влекач за международен трамспорт
Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение.... Собствен лиценз, като ушким ще бачкаме към него....
Иначе нищо не предлагам като марка , но ако трябваше аз да купувам и да го кара брата , на този етап - определено
Волво FH D13C , поне 460 коня и задължително с автоматични скорости .Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
От: Влекач за международен трамспорт
Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнениеТова е най- коварния и най несигурния вариант , ама ти си знаеш .
Иначе нищо не предлагам като марка , но ако трябваше аз да купувам и да го кара брата , на този етап - определено
Волво FH D13C , поне 460 коня и задължително с автоматични скорости .
Коментар
-
От: Влекач за международен трамспорт
Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнениеАз също оглеждам въпросният модел. Имал някъква детска болест с компресора, но ушким Волво го отстранявали за тяхна сметка. Разглеждах 3-4 екземпляра в Литва, все по 2012-2013 година, показват по 500 000 - 700 000 км, но колко са реални не знам. Цена 35 0000 евро.
Коментар
-
От: Влекач за международен трамспорт
Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнениеАз също оглеждам въпросният модел. Имал някъква детска болест с компресора, но ушким Волво го отстранявали за тяхна сметка. Разглеждах 3-4 екземпляра в Литва, все по 2012-2013 година, показват по 500 000 - 700 000 км, но колко са реални не знам. Цена 35 0000 евро.По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.
Коментар
-
От: Влекач за международен трамспорт
Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнениеТи карал ли си ?
Коментар
-
От: Влекач за международен трамспорт
колега аз работя в ест.фирма имаме гараж в Свиленград.До скоро продаваха старите влекачи МБ Актрос 1844 2013г на по 200-250000км.Кам 37-38000евр.П.Ангелов купи няколко незнам дали има останали ако си сериозен да питам.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар