Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Покупка на Ифа л60

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Покупка на Ифа л60

    Първоначално публикуван от Gagoff Преглед на мнение
    Колеги, Ифата ще се използва за превоз на дърва от склад , а не на терени предназначени за коне със самар!
    Това чудо, като почнеш от комбинираните спичрачки, чупещата се скоростна кутия, и смешния лагер на ангренажа, който обича да "гърми" доста често( от което хвърляш целия мотор за отапдаци). Въпросния лагер е на разпределителния вал, който колега е имал такъв камион, ще знае за какво става на въпрос. Спирачките за комбинирани като на Урал, и са същтата жалка работа - ту спира, ту не спира. Скоростите имат навика да се чупят, бавните също. Блокажите са хубав плюс, но също дават ядове - обичат да остават в включено положение и от там греда. Не на последно място, не толкова здравото шаси, което поради незнайни причини не издържа и на половината от товара на един смешен Зил 131 в същия преесечен терен, където и двете машини са ежедневно и возят един и същи товар. Зила работи и ден днешене, Ифата най- вероятно вече е на някой винкел или профил. Скъса шасито, все едно е вестник. За тежки, пресечени горски терени стават само три камиона - Зил 131 ( с по умерен товар). Урал - било то бензин или дизел ( тука трябва малко да си поиграе човек с присаждане на зилови спирачки). Камаз 4320 - това вече е най скъпият и най правилният избор според мен. Един съвет - ако искаш да си тровиш нервите с Ифа, по добре вземи 4-рка. Някък си тая гад е доста по-здрава от по-голямата смехория, въпреки, че и 4-рката е супер непредвидима с внезапното губене на мощност, умирането на ГНП-то и любимото на Ифа - ей така да прегрява от нищото.

    Коментар


    • #17
      От: Покупка на Ифа л60

      Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
      Това чудо, като почнеш от комбинираните спичрачки, чупещата се скоростна кутия, и смешния лагер на ангренажа, който обича да "гърми" доста често( от което хвърляш целия мотор за отапдаци). Въпросния лагер е на разпределителния вал, който колега е имал такъв камион, ще знае за какво става на въпрос. Спирачките за комбинирани като на Урал, и са същтата жалка работа - ту спира, ту не спира. Скоростите имат навика да се чупят, бавните също. Блокажите са хубав плюс, но също дават ядове - обичат да остават в включено положение и от там греда. Не на последно място, не толкова здравото шаси, което поради незнайни причини не издържа и на половината от товара на един смешен Зил 131 в същия преесечен терен, където и двете машини са ежедневно и возят един и същи товар. Зила работи и ден днешене, Ифата най- вероятно вече е на някой винкел или профил. Скъса шасито, все едно е вестник. За тежки, пресечени горски терени стават само три камиона - Зил 131 ( с по умерен товар). Урал - било то бензин или дизел ( тука трябва малко да си поиграе човек с присаждане на зилови спирачки). Камаз 4320 - това вече е най скъпият и най правилният избор според мен. Един съвет - ако искаш да си тровиш нервите с Ифа, по добре вземи 4-рка. Някък си тая гад е доста по-здрава от по-голямата смехория, въпреки, че и 4-рката е супер непредвидима с внезапното губене на мощност, умирането на ГНП-то и любимото на Ифа - ей така да прегрява от нищото.
      -Ако всичко това е вярно ,то цената на тези машини ще е като на вторични суровини. Без да влизам в подробности и дебат, само още веднъж ще кажа на колегата пуснал темата ,че като комплексни качества IFA L60 е почти без конкуренция. Ако иска подробности за качествата и особеностите по експлоатацията може да се обади на лични.

      Коментар


      • #18
        От: Покупка на Ифа л60

        Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
        -Ако всичко това е вярно ,то цената на тези машини ще е като на вторични суровини.
        Аз също съм се чудил много над това нещо. Тукашният ни лифт и ски писти, има едно такова недоразомение. Три двигателя мени вече - работа, зимния сезон чисти сняг и през средата на лятото извозва около 40тона пилети за хижа Безбог на няколко транша. Така нека си е " комплексно" скъпо недоразомение това нещо

        Коментар


        • #19
          От: Покупка на Ифа л60

          А , на Зила кое му е разумното , ако я няма лебедката и с тези единични гуми с коита реже пътя??
          Лично по мои наблюдения Ифа л60 минава Зила по проходимост, ако той няма лебетка.

          Коментар


          • #20
            От: Покупка на Ифа л60

            Първоначално публикуван от Gagoff Преглед на мнение
            А , на Зила кое му е разумното , ако я няма лебедката и с тези единични гуми с коита реже пътя??
            Лично по мои наблюдения Ифа л60 минава Зила по проходимост, ако той няма лебетка.
            още несьм видел ифа да надмине по които и да е критерии/освен че е на дизел/ зил 131.незнам кои колко е ходил у гората,работил или само гледал.аз сьм цел живот у гората до ден днешен и такива купчини железа като ифа,прага сьм виждал само вьв бедствени положения.затова казвам че колегата които иска да копува ифа да си направи добре сметкатапреди да скача.смело мога да твьрдя че камионите които могат да раотят вьв готата са зил131 и урал,сьс остаалите мислиш че работиш а се оказва че боксуваш.
            Последно редактирано от zil131; 07-10-16, 19:39.

            Коментар


            • #21
              От: Покупка на Ифа л60

              Първоначално публикуван от zil131 Преглед на мнение
              още несьм видел ифа да надмине по които и да е критерии/освен че е на дизел/ зил 131.незнам кои колко е ходил у гората,работил или само гледал.аз сьм цел живот у гората до ден днешен и такива купчини железа като ифа,прага сьм виждал само вьв бедствени положения.затова казвам че колегата които иска да копува ифа да си направи добре сметкатапреди да скача.смело мога да твьрдя че камионите които могат да раотят вьв готата са зил131 и урал,сьс остаалите мислиш че работиш а се оказва че боксуваш.
              Аз напълно съм съгласен с колегата. Смешния Зил е дърпал доста пъти разни Ифи, из разни терени. Даже смея да кажа, че смешния Зил слага и Щаер 4х4 в малкия джоб за горски терен. Пък кой, какво иска да мисли за Ифа и другите съпроводни. Поздрави

              Коментар


              • #22
                От: Покупка на Ифа л60

                Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
                Аз напълно съм съгласен с колегата. Смешния Зил е дърпал доста пъти разни Ифи, из разни терени. Даже смея да кажа, че смешния Зил слага и Щаер 4х4 в малкия джоб за горски терен. Пък кой, какво иска да мисли за Ифа и другите съпроводни. Поздрави
                Потвърждавам! Ние имамхме два ЗиЛ-а 131... Няма да разказвам случки... Просто той, лично за мен е най - най.. пред ифа.
                Но както казва един стар шофЕр от ТКЗСТ-о...... всичко зависи от действията на зад кормилното устройство. +/-

                Коментар


                • #23
                  От: Покупка на Ифа л60

                  Първоначално публикуван от Gagoff Преглед на мнение
                  А , на Зила кое му е разумното , ако я няма лебедката и с тези единични гуми с коита реже пътя??
                  Лично по мои наблюдения Ифа л60 минава Зила по проходимост, ако той няма лебетка.
                  ЗиЛ и Урал са в съвсем друг клас като проходимост .
                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • #24
                    От: Покупка на Ифа л60

                    Аз да ползвам темата да запитам за тези Ифи.
                    По мои спомени от едно време като ги имаше повечето бяха килнати на една страна
                    Това някакъв проблем в окачването ли е или от неправилно разполагане на товара?
                    Land Rover Discovery II, V8 4.0
                    VW Golf VI variant
                    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                    Коментар


                    • #25
                      От: Покупка на Ифа л60

                      Аз до колкото разбрах, колегата търси камион за превоз на дървесина от временен склад, а не от сечището?

                      Коментар


                      • #26
                        От: Покупка на Ифа л60

                        От завода така ги изкарват.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Покупка на Ифа л60

                          Абе не е точно така На нормалната W50 по книжка и дават товароносимост 5 тона и в Германия всичките си бяха прави . Немците си возеха колкото дават на камиона а и в ГДР пътищата си бяха хубави . Тука редовно им святкаха по 10 и отгоре тона и ресорите не издържаха . Вариантите 4х4 са двойни ресори .
                          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                          Коментар


                          • #28
                            От: Покупка на Ифа л60

                            Като чета твърденията които се лансират стигам до извода ,че никой от пишещите не е работил на подвоз с ИФА Л60 ,не е извършвал обслужване и ремонти лично .
                            -Да, всяка техника вкарана в дърводобива е поставена при екстремни натоварвания и в комбинация с "високо интелигентния"водач може да аварира.
                            Масовото разпространение и познаване на "рекламираната"техника е резултат от ликвидирането на автомобилния парк на БА.
                            Тя и НИВАта и УАЗката са "голяма работа" защото са познати и прежалени. Няма как в България да са масови в дърводобива Мерцедес,ДАФ,МАН,ИФА Л60 и други подобни "недоразомения", защото са преди всичко "кисели"!!!
                            ИФА Л60 няма нищо общо с Л50 и са в различен клас. Къде сте видяли Л60 с омекнали ресьори? Знаете ли какъв товар "носи" в гората и по асфалта? Колко е средния "живот" на единичните гуми и на 9тките при подвоз ?Когато се чува стържене при смяна от бавни към бързи или обратно и "как се лекува"? В кои случаи може да се повреди блокажа на раздатката или на диференциала? Кога се къса коляновия вал на компресора ? На какво се дължат проблемите със спирачките ? Кога се повреждат енергоакумулаторите?Защо е по-добре да се замени фабричния позиционер на блокажите с три цк ключета. Колко е най малкият радиус на завой, които може Л60 без товар и т.н. .....
                            -По качествената техника изисква и по грамотни водачи ако няма сервизно обслужване.
                            И за да намаля напъните, ще споделя ,че имам необходимия стаж и опит и със ЗИЛ 157,131,Прага V3S, Камаз,КАЗ 4540 в подвоза на дървесина.
                            Познавам възможностите на Краза,Урала,Шкодата(мадарката), ГАЗ 66 и ИФА Л50.
                            -Всеки автомобил има "силни и слаби" страни и "задкормилното устойство" е от голямо значение .Добри водачи и с ГАЗ-53 правеха "чудеса".Пазя спомени от колеги в Галата , района на Кости и Градешките гаскажии.

                            ( За почитателите на 131 предлагам да направят тест за здравина на трансмисията -с 3.5- 4т. товар и включен преден мост, върху здрав горски терен с оргинални гуми да пробуксуват на задна скорост и ще "анализираме" здравина и конструктивни слабости)
                            Последно редактирано от petkov_bb; 09-10-16, 21:55.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Покупка на Ифа л60

                              Тука товарим по обем, не по товароносимост

                              Коментар


                              • #30
                                От: Покупка на Ифа л60

                                Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнение
                                Тука товарим по обем, не по товароносимост
                                Товарите обем (таван няма),но носите съответната гравитационна маса. Относителното тегло зависи от много фактори (вид дървесина,склон,сезон,....) , но пространствената дървесина е между 380-450кг. на кубик, плътната между 750-850 кг. за твърдата дървесина.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X