От: Покупка на Ифа л60
Това чудо, като почнеш от комбинираните спичрачки, чупещата се скоростна кутия, и смешния лагер на ангренажа, който обича да "гърми" доста често( от което хвърляш целия мотор за отапдаци). Въпросния лагер е на разпределителния вал, който колега е имал такъв камион, ще знае за какво става на въпрос. Спирачките за комбинирани като на Урал, и са същтата жалка работа - ту спира, ту не спира. Скоростите имат навика да се чупят, бавните също. Блокажите са хубав плюс, но също дават ядове - обичат да остават в включено положение и от там греда. Не на последно място, не толкова здравото шаси, което поради незнайни причини не издържа и на половината от товара на един смешен Зил 131 в същия преесечен терен, където и двете машини са ежедневно и возят един и същи товар. Зила работи и ден днешене, Ифата най- вероятно вече е на някой винкел или профил. Скъса шасито, все едно е вестник. За тежки, пресечени горски терени стават само три камиона - Зил 131 ( с по умерен товар). Урал - било то бензин или дизел ( тука трябва малко да си поиграе човек с присаждане на зилови спирачки). Камаз 4320 - това вече е най скъпият и най правилният избор според мен. Един съвет - ако искаш да си тровиш нервите с Ифа, по добре вземи 4-рка. Някък си тая гад е доста по-здрава от по-голямата смехория, въпреки, че и 4-рката е супер непредвидима с внезапното губене на мощност, умирането на ГНП-то и любимото на Ифа - ей така да прегрява от нищото.
Първоначално публикуван от Gagoff
Преглед на мнение
Коментар