Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Двигател за КАМАЗ.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Двигател за КАМАЗ.

    Какъв двигател може да се монтира на КАМАЗ

  • #2
    От: Двигател за КАМАЗ.

    Краткият отговор е, че всякакъв. За дългия отговор трябва да кажеш какво не ти харесва в камазовия двигател и защо трябва да поставиш друг.

    Коментар


    • #3
      От: Двигател за КАМАЗ.

      Виждал съм с ЯМЗ 238.Добър камион се получава след трансфера.

      Коментар


      • #4
        От: Двигател за КАМАЗ.

        ЯМЗ-238
        only 4 x 4,sim AWD

        Коментар


        • #5
          От: Двигател за КАМАЗ.

          Виждал съм от шкода европа със скоростите. Голям мъртвец стана и след това хвърлиха целия камион.

          Коментар


          • #6
            От: Двигател за КАМАЗ.

            а виждал ли си колко харчат тези двигатели?

            Коментар


            • #7
              От: Двигател за КАМАЗ.

              Ако не научите шофьора да го кара нито ще върви а пък разхода ще е като на танк 50-60-70 л/100км.А двигател какъвто и да Му сложиш все ще е зле.Ще попитате защо?
              Двигателя на КАМАЗ е уникален и неповторим няма друг такъв 11 литров мотор.Тоя мотор работи нормално и е най-икономичен между 2100-2400 об/мин.(много "тираджий"не го знаят и го карат на 1400-1500 об/мин и там той е мъртвец влачещ се с 40-50 км/ч изкарващ бутилирана нафта през ауспуха)на 2600 прави пълна мощност от 212к.с.на 2700-2800 изключва подаването на гориво при падане на 1800-1900 об/мин се сваля предавка надолу.С тоя двигател и тия обороти е съобразено предавателното отношение на трансмисията.Всеки един друг нормален двигател изключва при 1900-2100 максимум 2300 об/мин и експлоатацията при максимални обороти го износва и разрушава много бързо.
              За това смяната на двигател и запазването на нормални ходови качества с прилична скорост от 70-80 км/ч трябва да е съпроводена от най-малко смяна на диферинциали с доста по-бързоходни.Доколкото имам спомен на КАМАЗ-а най-бързия диф. беше някъде 7.8:1 предавателно число.На Шкода-та най-бавния е 6.89:1 и едва се влачи с 65-70км/ч на границата на пръсване на мотора.Така че по-ефективно поне за Мен е едно турбиниране което води до около 50к.с. повече или от 212 к.с. става 260 к.с. и малко по-добър вървеж в байрите.
              Другия вариант е продажба на КАМАЗ-а и закупуване на КАМИОН.
              Последно редактирано от dino412; 16-03-16, 14:25.
              0887284106-Митко
              http://www.youtube.com/watch?v=6Fdg05yHhKk&NR=1
              http://www.youtube.com/watch?v=wnMy5yek-ks&feature=more_related

              Коментар


              • #8
                От: Двигател за КАМАЗ.

                Абсолютно съм съгласен с горното, само няколко допълнения.
                Ако камиона е за в гората и не му трябва висока скорост и бавно оборотен мотор става. Освен това, по-старите западно европейски дизели развиват също над 2000об/мин.
                Оригиналния мотор, е разправия да му се сложат турбините допълнително, по-добре цял с тях. Но и с тях си е слабоват и си иска обороти. Добре че оригиналните скорости с бързи и бавни са добре сметнати, че без тях (на самосвалите) е много зле.
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • #9
                  От: Двигател за КАМАЗ.

                  Цецо в дапа имахме няколко самосвала със скорости от влекач /защото имали извод за хидравлика/, и ауспух прекаран през легена и се справяха много добре машините.
                  За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
                  0878 79 20 61 Борис

                  Коментар


                  • #10
                    От: Двигател за КАМАЗ.

                    То и аз такъв съм карал - беше правен целия от влекач.
                    Иначе оригинално самосвала е с малките скорости, след някоя година почват да го произвеждат и него с голямата кутия(някъде когато пускат новия леген с капак отзад). Помпа може да се сложи и на двете кутии, те са различни само в предната си част.
                    Моя вървеше до 120км/ч, и това по заверен надеждно тахограф(само за проба не продължително). Но обороти не знам, не работеше оборотомера. Карал съм за седмица и такъв с малката кутия - мъка голяма, бях пред напускане но ми оправиха документите на другия и ми го върнаха та не напуснах. За този с бързи бавни, трябваше тахограф и скоростоограничител по някое време, а другия имаше протокол от технотест, че не развива конструктивно над 80км/ч, та не се изискваше. Шефавете не им се даваха пари за тахограф, а и без това единия трябваше да се продаде.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • #11
                      От: Двигател за КАМАЗ.

                      Първоначално публикуван от галин2 Преглед на мнение
                      Какъв двигател може да се монтира на КАМАЗ
                      Руснаци съм чувал по тираджийските паркинги из Съюза да си говорятНай добър бил Камазчик с двигател Кразчик а пачему так

                      Там съм виждал Мадарка с Мазов двигател
                      К мирной жизни не пригоден.
                      Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
                      ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

                      Коментар


                      • #12
                        От: Двигател за КАМАЗ.

                        Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнение
                        Руснаци съм чувал по тираджийските паркинги из Съюза да си говорятНай добър бил Камазчик с двигател Кразчик
                        Те и за "Дакарския Камаз" преди години преработиха ЯМЗ-238.
                        -"Правилният отговор" на така зададения въпрос е 740.10 ,7403,740.11, 740.13 ,740.50 ,740.51 и т.н......освен, ако не кажете какъв е "проблема".

                        Коментар


                        • #13
                          От: Двигател за КАМАЗ.

                          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                          Абсолютно съм съгласен с горното, само няколко допълнения.
                          Ако камиона е за в гората и не му трябва висока скорост и бавно оборотен мотор става. Освен това, по-старите западно европейски дизели развиват също над 2000об/мин.
                          Оригиналния мотор, е разправия да му се сложат турбините допълнително, по-добре цял с тях. Но и с тях си е слабоват и си иска обороти. Добре че оригиналните скорости с бързи и бавни са добре сметнати, че без тях (на самосвалите) е много зле.
                          Няма КАМАЗ (освем новите поколения със западни или ЯМЗ мотори) който да тегли и потдържа нормално скорост под 1800-1900 об/мин.А за западни мотори по 10-11-12 и повече литра и обороти над 2200 не Съм чувал.Даже повечето са с номинална мощност при 1800-1900 об/мин.и максимален въртящ момент при 1200 до 1600 об/мин.Те и за това изкарват над мильон километра.Може би само Лейланд и Перкинс да са с малко по-високи обороти но не повече от 2200 об/мин.Но трансмисийте са изчислени с предавателни отношения за скорост 80-90 км/ч при 1300-1500 об/мин.При тия обороти и КАМАЗ-ова трансмисия скороста на камиона ще е максимум колкото на новите ЮМЗ-та.
                          С едно Съм съгласен с Цецо че ако е за в гората става всякакъв мотор.Там скорост не се гони а трябва тяга.Един Краз турбо ще изправя КАМАЗ-а на задвите гуми от старт.А вече има и доста евтини Мерцедес-сови мотори със и без турбо по 280-300-320 к.с.
                          0887284106-Митко
                          http://www.youtube.com/watch?v=6Fdg05yHhKk&NR=1
                          http://www.youtube.com/watch?v=wnMy5yek-ks&feature=more_related

                          Коментар


                          • #14
                            От: Двигател за КАМАЗ.

                            Дакарския камаз никога не е бил с ЯМЗ-238.
                            Там двигателя е ЯМЗ-7Э846. Къде с ЯМЗ-238 на Дакар.
                            Не знам КраЗ с двигател 238Д дали не ходи на Дакар.
                            Не съм се ровил но мисля че тази година бяха с Cummins Камаз.
                            ЯМЗ-238М2 е най балансирания руски дизел. Но аз съм пристрастен.
                            only 4 x 4,sim AWD

                            Коментар


                            • #15
                              От: Двигател за КАМАЗ.

                              При големия пожар 93год. в КАМАЗ, когато изгаря завода за двигатели /100000 бр. год. капацитет и по сведения на руснаците последствията са компенсирани чак около 2000г./, в спешен порядък някои модели от автомобилното производство са адаптирани за монтаж на ЯМЗ 238 и Къминс някой си. Даже с Къминс мисля че направиха и съвместно производство, но не знам докъде стигнаха. Не знам в Бг дали е имало официален внос на такива машини, по-скоро - не. По руските източници общо взето отзивите за тия конфигурации са предимно положителни. Даже казват, присадката може да се направи и в незаводски условия, но препоръчват да е грамотно...

                              П.п. Ауспуха в легена е за подгрев на товара

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X