Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Експедиционен Урал

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Експедиционен Урал

    Как лекичко от тема за Урал започна спора , Уаз и G го(я) вади по-голям(а) {устойчивост на преобръщана}.Идеята ми беше породена от култа който битува във форума към великата и непреходна руска техника,в часност Урал-а,а въпросната машина (която е още по-униклна) седи вече 3-4 година и няма кой да я купи.
    Та скромното ми и НЕАНГАЖИРАЩО мнени е , че всичката "ефтина,дуракоустойчива,ремонтопригодна(?????)"е крайно време да бъде претопена. Разбирасе неколко стотин бройки да ги пуснем в "n" на брой произволни тресавища,за да могат наследници ни да ги вадят,да цъкат с език колко са запазени и да се дивят какви чудеса е творил човека.
    ПП: Ще съм благодарен ако някой ми разтълкува какво значи "Ремонтопригоден".Такава дума в тълковния речник няма, а аз го тълкувам така:
    След премеждията в локвата предприех интензивна реанимация на новата си придобивка. Започнах с "Ръководство и експлоатация на УАЗ" където пишеше:"Когато се саморазвият(или скъсат) и паднат болтовете на някоя от предните главини,ги заменете с болтове от основата на предните седалки.Размера и резбата са същите"."КОГАТО" ,а не " АКО"...
    Цитатът е взет от тhttp://www.offroad-bulgaria.com/show...t=%F3%E0%E7%E0

    ППП: Не се заяждам , просто обръщам внимание на начина на разсъждение на производителите на гореописаната техника...
    Последно редактирано от Shtaiga; 21-08-10, 21:02. Причина: ППП..
    "The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why."
    Mark Twain
    СтоЕнчA

    Коментар


    • От: Експедиционен Урал

      Първоначално публикуван от Shtaiga Преглед на мнение
      Та скромното ми и НЕАНГАЖИРАЩО мнени е ....
      А сега споделете скромно и неангажиращо,кое е богоугодно да харесваме.Зер искам да съм в крак с изискванията на инквизицията.

      Коментар


      • От: Експедиционен Урал

        Първоначално публикуван от ЛЕНИН Преглед на мнение
        А сега споделете скромно и неангажиращо,кое е богоугодно да харесваме.Зер искам да съм в крак с изискванията на инквизицията.
        ХАХАХАХ НЕ не не , въобще не искам да казвам на някой какво да харесва.Въпроса е можеш(м) ли да си позволим да ги харесваме.Да си го купи човек с колекционерска цел,да си гледа,да му се радва, да го припали от време на време за да "бръмне" до гората(минимум 30 литра бензин) , да се почувства част от осторията,да разбере как са се чувствали героите от войната е ОК.Но да повериш изхранването на семейството си в ...хм.."ръцете" на това...."нещо" е доста .....смело.
        "The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why."
        Mark Twain
        СтоЕнчA

        Коментар


        • От: Експедиционен Урал

          Първоначално публикуван от Shtaiga Преглед на мнение
          ХАХАХАХ НЕ не не , въобще не искам да казвам на някой какво да харесва.Въпроса е можеш(м) ли да си позволим да ги харесваме.Да си го купи човек с колекционерска цел,да си гледа,да му се радва, да го припали от време на време за да "бръмне" до гората(минимум 30 литра бензин) , да се почувства част от осторията,да разбере как са се чувствали героите от войната е ОК.Но да повериш изхранването на семейството си в ...хм.."ръцете" на това...."нещо" е доста .....смело.
          Ако наистина си си направил труда да прочетеш темата нямаше да напишеш толкова глупости наведнъж. Кой говори и мисли да си изхранва семейството с тази машина??- освен търговеца. Тя и реално няма приложение освен в армията, и не е 30 л. бензин защото е дизел. Ако не си я разглеждал вземи отиди и виж за какво иде реч. Темата тръгна от съвсем технологична, и по-специално от начина на задвижването на всички мостове. Не знам защо влезнаха вътре тъпите сравнения с Г-ета и УАЗ-ки, те в случая нямат нищо общо с темата. А можем да си позволим да харесваме и скандинавки и негърки, въпросът по-скоро е дали можем да ги имаме. А наистина машината е уникална от конструкторска гледна точка.
          Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
          Селска фурна аспух нема. Пак същият.
          В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

          Коментар


          • От: Експедиционен Урал

            Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
            Ако наистина си си направил труда да прочетеш...
            Да прочетох цялата тема от от начало до край.




            Кой говори и мисли да си изхранва семейството с тази машина??.... и не е 30 л. бензин защото е дизел.
            Нямах в предвит точно тази машина,а поскоро като обобщение,И знам че този е с камазов мотор

            Темата тръгна от съвсем технологична, и по-специално от начина на задвижването на всички мостове.
            Което не е чака такъв инжинерен връх-дълъг кардан,две 90 градусови чупки и (наистина интересното) захващане към раздатката
            Не знам защо влезнаха вътре тъпите сравнения с Г-ета и УАЗ-ки, те в случая нямат нищо общо с темата.
            И аз незнам...
            .
            А наистина машината е уникална от конструкторска гледна точка.
            Че е уникална съм съгласен,но че е уникална от конструкторска гледна точка-не съвсем.Ето това е уникално от конструкторска гледна точка
            "The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why."
            Mark Twain
            СтоЕнчA

            Коментар


            • От: Експедиционен Урал

              Не са само двете чупки. Разгледай по-подробно. Мен ме впечатлява всяко нестандартно решение независимо дали е западно или източно. А кое му е уникалното на Архимедовият винт?!? Този вид задвижване има приложение от древноста та до днес. С така задвижвана машина хамериканците се разхождаха преди години зад полярният кръг а руснаците ги ползват пак там от началото на миналият век, май. Според и едните и другите са със силно ограничено приложение и има защо. Не е трудно да се досети човек.
              Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
              Селска фурна аспух нема. Пак същият.
              В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

              Коментар


              • От: Експедиционен Урал

                Първоначално публикуван от Shtaiga Преглед на мнение
                скромното ми и НЕАНГАЖИРАЩО мнени е , че всичката "ефтина,дуракоустойчива,ремонтопригодна(?????)"е крайно време да бъде претопена...
                Моето не съвсем скромно мнение е, че всеки може да иска претопяването само на това, което законно е купил. За всичко останало решават други хора. И не случайно.

                Извън това, моля, придържайте се към техническата страна на темата. Вкарването на УАЗ и Г, ако и безсмислено, беше някак обичайно, но шнековото задвижване дойде определено в повече. Моля, не предизвиквайте интензивно триене.

                Коментар


                • От: Експедиционен Урал

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:rusek2[1].jpg
Прегледи:1
Размер:155.3 КБ
ID:5204003ето го и 2-рия от 3-те. Е все пак братушките си поддържат техниката, независимо от годинките й

                  Коментар


                  • От: Експедиционен Урал

                    Този УРАЛ е руски но не е в русия
                    0885 297985,мтел-Радо
                    0876 556870,виваком като домашен

                    Коментар


                    • От: Експедиционен Урал

                      Исамо да спомена че блукажната касета от БТР за УАЗ дето ги слагаме ако едната гума е във въздуха и няма никакво сцепление не сработва
                      0885 297985,мтел-Радо
                      0876 556870,виваком като домашен

                      Коментар


                      • От: Експедиционен Урал

                        Урал все още прави камиони и опитни образци, както и другите заводи в Русия.
                        Прикачени файлове
                        диф сеуянин със самоует - www.rif4x4.bg

                        Коментар


                        • От: Експедиционен Урал

                          Първоначално публикуван от godech Преглед на мнение
                          Исамо да спомена че блукажната касета от БТР за УАЗ дето ги слагаме ако едната гума е във въздуха и няма никакво сцепление не сработва
                          Не би трябвало да е така колега все пак не си с торсен.
                          Странно.

                          Коментар


                          • От: Експедиционен Урал

                            Прав е Ради,блокажните касети от БТР са процентови(около 80%) не е пълен блокаж,а и освен това са палцови и им трябва развъртане да сработят.

                            Коментар


                            • От: Експедиционен Урал

                              Да, но ако са в добро състояние ще сработят при вдигнато колело.

                              Коментар


                              • От: Експедиционен Урал

                                Първоначално публикуван от bobsen Преглед на мнение
                                Да, но ако са в добро състояние ще сработят при вдигнато колело.
                                Сложил съм над 20 блокажа за две години и нито един не е работил при вдигнато колело.
                                ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                                Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X