От: Експедиционен Урал
Това съм го казвал и друг път, но ще си позволя да го повторя:
- Руската техника изобщо не е евтина, сравнявана на равна база, с която ида е. Евтини са тези камиони, джипки и пр, които в момента са в оборот, купувани след бракуване на цената (или около) на скрап. Не е и здрава, даже съвсем напротив, но поддръжката и се извършва с части демонтирани от съвсем окончателно престанали да функционират екземпляри и това прави непрекъснатите ремонти да изглеждат евтини на пръв поглед. Като се вземе предвид труда и времето за ремонти става ясно, че наистина е само на пръв поглед.
А конкретно този камион, наистина е за музей. Навремето, погоре в темата се говореше, че такива били съвсем единични бройки (не в България, а изобщо излезли от завода). Даже си мисля, че той би бил интересен дори за заводския музей на Урал.
Първоначално публикуван от sek.1
Преглед на мнение
Това съм го казвал и друг път, но ще си позволя да го повторя:
- Руската техника изобщо не е евтина, сравнявана на равна база, с която ида е. Евтини са тези камиони, джипки и пр, които в момента са в оборот, купувани след бракуване на цената (или около) на скрап. Не е и здрава, даже съвсем напротив, но поддръжката и се извършва с части демонтирани от съвсем окончателно престанали да функционират екземпляри и това прави непрекъснатите ремонти да изглеждат евтини на пръв поглед. Като се вземе предвид труда и времето за ремонти става ясно, че наистина е само на пръв поглед.
А конкретно този камион, наистина е за музей. Навремето, погоре в темата се говореше, че такива били съвсем единични бройки (не в България, а изобщо излезли от завода). Даже си мисля, че той би бил интересен дори за заводския музей на Урал.
Коментар