Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Експедиционен Урал

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Експедиционен Урал

    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    Младежи, сори, ма много добре знаете, че преодоляването на дадено препятствие зависи 80% от задкормилното устройство.
    Та това, че някъде нещо минало, а друго не нищо не показва.
    Колега сигурен съм,че няма тук във Форума човек,който да не знае,че УАЗ-ката-/469/ е много по-устойчива на страничен наклон от Мерцедес-G.Това е факт неуспорим и затова не се учудвам въобще от станалото.Другия проблем на "G-то" освен високия център на тежестта е и високото тегло на машината.Иначе разбира се е достатъчно надеждна и проходима-/най-вече заради блокировките на мостовете/,но според мен редукторния УАЗ е по-проходим от нея,особено в много дълбока кал и камионни коловози.За надеждността на G-то смятам,че е номер 1.
    Последно редактирано от Янко Желязков; 14-08-10, 13:09.

    Коментар


    • #92
      От: Експедиционен Урал

      Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
      Колега сигурен съм,че няма тук във Форума човек,който да не знае,че УАЗ-ката-/469/ е много по-устойчива на страничен наклон от Мерцедес-G.Това е факт неуспорим и затова не се учудвам въобще от станалото.Другия проблем на "G-то" освен високия център на тежестта е и високото тегло на машината.Иначе разбира се е достатъчно надеждна и проходима-/най-вече заради блокировките на мостовете/,но според мен редукторния УАЗ е по-проходим от нея,особено в много дълбока кал и камионни коловози.За надеждността на G-то смятам,че е номер 1.
      Кое Г? Щото например 461 няма метален покрив и прозорците на вратите са от найлон
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #93
        От: Експедиционен Урал

        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
        Кое Г? Щото например 461 няма метален покрив и прозорците на вратите са от найлон
        Смятам,че даже и модела 461 е по-нестабилен на страничен наклон от УАЗ-469.Просто двигателя и ск.кутия на Мерцедеса стоят по-нависоко,а ширината на двете машини е почти съпоставима.П.П.Това е мое мнение...може и да съм в грешка.

        Коментар


        • #94
          От: Експедиционен Урал

          Ми, май си в грешка, защото двигателите на двете машини са разположени практически равностойно. РК на УАЗ-ката, обаче е в един блок със СК - т.е. по-високо и по-напред, докато РК на "Г"клас е отделен агрегат, разположен по-ниско и по-назад(значи "тегли" ЦТ към геометричния център на автомобила).
          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

          Коментар


          • #95
            От: Експедиционен Урал

            Каса бира, три кила кебапчета и желание. Ако не стане по-рано може да измислим нещо на събора. Аз мога да докарам Г 460 късо. Останалото е празни приказки. Особено за страничните наклони, защото фабричните данни за статичен всъщност нищо не казват. Важен е динамичния а той няма как да се измери.
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #96
              От: Експедиционен Урал

              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
              Каса бира, три кила кебапчета и желание. Ако не стане по-рано може да измислим нещо на събора. Аз мога да докарам Г 460 късо. Останалото е празни приказки. Особено за страничните наклони, защото фабричните данни за статичен всъщност нищо не казват. Важен е динамичния а той няма как да се измери.
              Колега моите уважения към Мерцедес,но ако Г-ето ти е фабрично-/без разни фланци и т.н./ почти съм сигурен,че ще загубиш баса от също фабричен УАЗ-469.Говорим за преодоляване на странични наклони.Просто УАЗ-а в това упражнение е по-добър-/жалко,че не притежавам такъв-иначе с най-голямо удоволствие щяхме да се запознаем и съпоставим машините/.П.П.Ако искаш пусни една тема в раздела-"Сравнения и тестове между марки...."Смятам,че там все някой колега с УАЗ ще е готов за тест,а и ще се получи добра дискусия.И честно казано,ако съм на твоето място не бих си намачкал Г-класата.Всеки е наясно,че ако става дума за преодоляване на стр.наклони от напълно стандартни-/в заводски вид машини 4х4/ Саморая и Г-ето са най-слаби в тази дисциплина.В контраст с казаното едни от най-добрите са Вранглер,Чероки,ГАЗ-69,Н.Патрол,О.Фронтера,УАЗ-469-пак повтарям...говоря за напълно стандартни машини,защото винаги ако някоя от тях се подобри достатъчно може да стане по-добра от останалите.
              Последно редактирано от Янко Желязков; 14-08-10, 21:51.

              Коментар


              • #97
                От: Експедиционен Урал

                Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
                Колега моите уважения към Мерцедес,но ако Г-ето ти е фабрично-/без разни фланци и т.н./ почти съм сигурен,че ще загубиш баса от също фабричен УАЗ-469.Говорим за преодоляване на странични наклони.Просто УАЗ-а в това упражнение е по-добър-/жалко,че не притежавам такъв-иначе с най-голямо удоволствие щяхме да се запознаем и съпоставим машините/.П.П.Ако искаш пусни една тема в раздела-"Сравнения и тестове между марки...."Смятам,че там все някой колега с УАЗ ще е готов за тест,а и ще се получи добра дискусия.И честно казано,ако съм на твоето място не бих си намачкал Г-класата.Всеки е наясно,че ако става дума за преодоляване на стр.наклони от напълно стандартни-/в заводски вид машини 4х4/ Саморая и Г-ето са най-слаби в тази дисциплина.В контраст с казаното едни от най-добрите са Вранглер,Чероки,ГАЗ-69,Н.Патрол,О.Фронтера,УАЗ-469-пак повтарям...говоря за напълно стандартни машини,защото винаги ако някоя от тях се подобри достатъчно може да стане по-добра от останалите.
                Както каза колегата Търтей има значение кой кара, и колко добре си познава машината.
                30% кола , 30% задкормилно,30% гуми и 10% късмет .
                Николай Георгиев 0+
                тел.0887357722

                Коментар


                • #98
                  От: Експедиционен Урал


                  Ако някое " Г " направи ето това
                  без да навири петалата ще целувам ръка на шофера му както не са я целували и на владиката
                  Иначе сте прави с доработки от всичко може да се направи "най-джипа",ама във сток вариант баш обсъждания нъц,не ми го хвалете,ако и да е целия от найлон.
                  Последно редактирано от BulAf; 15-08-10, 02:05.

                  Коментар


                  • #99
                    От: Експедиционен Урал

                    Първоначално публикуван от ЛЕНИН Преглед на мнение

                    Ако някое " Г " направи ето това
                    без да навири петалата ще целувам ръка на шофера му както не са я целували и на владиката
                    Иначе сте прави с доработки от всичко може да се направи "най-джипа",ама във сток вариант баш обсъждания нъц,не ми го хвалете,ако и да е целия от найлон.
                    Не успорвам постиженията на руската техника не съм фен и на Г то , но ми се вижда че Уаза има блокажчета които не са стокови като на Г то което ще рече че в стоков вариянт Уаза не би трябвало да може да нине от там, а и бая висок ми се вижда. И евала на шофьора с лекота преудолява препятствието.
                    Николай Георгиев 0+
                    тел.0887357722

                    Коментар


                    • От: Експедиционен Урал

                      За блокажите сте прав-наистина най-вероятно да са поставени шпер касети (БТР-ски или оригиналните за УАЗ),макар че в случая и да ги има не вършат никаква работа-ако едната гума е във въздуха те не работят принципно.Просто предния мост през цялото време има контакт с терена и извади джипа.Както и да е,всъщност блокажите нямат нищо общо със страничната устойчивост на преобръщане.Проблема на гегите за това е пределно прост-артикулация на окачването като на лагерница,заради тъпашките носачи и рамата с качества на релса.В добавка и супер тежкото купе отгоре и търкала е сигурен.Това е положението братя .
                      ПП: Така като го гледам по окачването не му е пипната и една бурма.Пък ако и да е вдигнат това говори още в негова полза (колкото едно нещо е по-високо,толкова по-лесно ляга по гръб нали).

                      Коментар


                      • От: Експедиционен Урал

                        Ти колко гейки си карал по различни терени?
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • От: Експедиционен Урал

                          Първоначално публикуван от Николай Георгиев (turbo d) Преглед на мнение
                          Не успорвам постиженията на руската техника не съм фен и на Г то , но ми се вижда че Уаза има блокажчета които не са стокови като на Г то което ще рече че в стоков вариянт Уаза не би трябвало да може да нине от там, а и бая висок ми се вижда. И евала на шофьора с лекота преудолява препятствието.
                          Според мен колегата ЛЕНИН,пусна това клипче,да покаже,че не се преобърна на 23-тата секунда!
                          0осем9осем7шест0осем7едно
                          Миро

                          Коментар


                          • От: Експедиционен Урал

                            Не искам и да се возя даже в такава,освен ако не е по асфалта . Е излъгах малко-задължават ме понякога и ща не ща бера страх. (това за гегите де)

                            Коментар


                            • От: Експедиционен Урал

                              Първоначално публикуван от bochkata Преглед на мнение
                              Според мен колегата ЛЕНИН,пусна това клипче,да покаже,че не се преобърна на 23-тата секунда!
                              Така е моята идея е че Уаза няма да премине препядствието без блокажите , иначе съм съгласен с колегата Ленин че гегата е безумно тежка но за сметка на това с малки ходове.
                              Николай Георгиев 0+
                              тел.0887357722

                              Коментар


                              • От: Експедиционен Урал

                                ВИЖТЕ ТЕМАТА МИСЛЯ ЧЕ СЕ ОТКЛОНИХТЕ МНОГО.
                                Притежавам УАЗ, но не отричам качествата на другите марки за сметка на цената, било то Г, LR/служебен автомобил/ или друга марка.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X