Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Експедиционен Урал

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Най-добрия експедиционен джип

    Мъжки,колко струват гумите?

    Лелееее,колко са много...Дали да не си взема за КИА-та един комплект?

    Ще помисля...

    Севдо пък да не види нещо

    Интересен магазин...[/quote]

    Коментар


    • #62
      До: Експедиционен Урал

      А къде точно се намира това място?

      Коментар


      • #63
        До: Експедиционен Урал

        Първоначално публикуван от Румбата Преглед на мнение
        А къде точно се намира това място?
        Като тръгнеш от София посока Костинброд се намира на около километър преди града от дясно на пътя не можеш го збърка.

        Коментар


        • #64
          До: Експедиционен Урал

          Преди година, може и повече, видях един Джуган със същата схема - активен полуприцеп.
          Правеха му основен ремонт на двигателя направо насред една нива около Гурмазово.
          Само че прицепът не беше с фургон, а по- скоро приличаше на тръбовоз. (ракетовоз?)
          Пичовете си го ползвали за дърва. Така казаха.

          Коментар


          • #65
            До: Експедиционен Урал

            здр,
            урала с 20/13 гуми ли е?
            да ли ше станат за моето 131?
            на каква цена са?
            има ли запазени, с джамтите ли са?

            Коментар


            • #66
              До: Експедиционен Урал

              Благодаря на колегата за корекцията ще внимавам да не сбъркам пак.

              Коментар


              • #67
                До: Експедиционен Урал

                Първоначално публикуван от bobsen Преглед на мнение
                Като тръгнеш от София посока Костинброд се намира на около километър преди града от дясно на пътя не можеш го збърка.

                Благодаря много.

                Коментар


                • #68
                  До: Експедиционен Урал

                  Първоначално публикуван от RW* Преглед на мнение
                  разглеждам галерията и зациклих на една снимка още в началото...ето тази-немога да откъсна очи от нея вече 10 минути...ами ако на някои му се намира такава емблема и реши да я продава -насреща съм .
                  емблемата наистина е много яка.чувал съм че и американците много са я харесвали ето още две снимки на тази великолепна емблема
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • #69
                    До: Експедиционен Урал

                    Привет на всички
                    Появявам се с малко закъснение но сега ще ви разкажа една историйка за този урал
                    Урала който всички виждате беше зачислен на служба в секретно поделение в бистрица !!! Камиона е само един единствен както спомена някой из коментарите и не е лъжа !Аз служех в това поделение и имам опит даже в карането му което бе само няколко десетки метра !При едно от сезонните обслужвания !Камиона има предистория ..има същия модел щабна машина за управление на радио и телефонните връзки но на базата на зил 131 имаше го и него в поделението но не с задвижване а мостовете и на прицепа .Камиона беше за времето си твърде секретен защото и до сега си е уникален а за времето си съвсем ,но това бе причина да не се и кара и ползва по учения ! Имам много за разказване за този камион даже и видео имам някъде от годините му в поделението !Беше забавно когато му се спука маркуча на хидравликата на волана но истории покрай него много .дано намеря време пак да ви напиша някой и друг ред по подробно .

                    Коментар


                    • #70
                      До: Експедиционен Урал

                      Първоначално публикуван от boris Преглед на мнение
                      Привет на всички
                      Появявам се с малко закъснение но сега ще ви разкажа една историйка за този урал
                      Урала който всички виждате беше зачислен на служба в секретно поделение в бистрица !!! Камиона е само един единствен както спомена някой из коментарите и не е лъжа !Аз служех в това поделение и имам опит даже в карането му което бе само няколко десетки метра !При едно от сезонните обслужвания !Камиона има предистория ..има същия модел щабна машина за управление на радио и телефонните връзки но на базата на зил 131 имаше го и него в поделението но не с задвижване а мостовете и на прицепа .Камиона беше за времето си твърде секретен защото и до сега си е уникален а за времето си съвсем ,но това бе причина да не се и кара и ползва по учения ! Имам много за разказване за този камион даже и видео имам някъде от годините му в поделението !Беше забавно когато му се спука маркуча на хидравликата на волана но истории покрай него много .дано намеря време пак да ви напиша някой и друг ред по подробно .
                      Ще има да вземаш лично съм управлявал и влизал в такъв и в още едно поделение от БА . Няма нищо секретно или тайно в него . Жалко че не проявих по голямо любопитство но мой колега и съвипусник бе началник на такава КЩМ . Вярно че не се използваше и причината е че нямаше достатъчно компетентни хора да го ползват . Говоря за периода 1988 - 1990 г . Иначе като замисъл е велико ама не аз да му пълня резервоара . Иначе двг е камаз . Аз бях стопанин на два Урал 375 със среден разход 85 -90 л/100 км А-93 . Бяха две хубави години по поляни и занятия . И безплатен оффроуд с тежки машини за които май няма препятствия в БГ . http://voiski.start.bg/article.php?aid=4050 За това говоря .
                      По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                      Коментар


                      • #71
                        От: Експедиционен Урал

                        Още една такава машина :http://www.expeditionportal.com/foru...d.php?p=469529
                        По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Експедиционен Урал

                          Темата е от 2007 година , а Урал си седи още.Май тези ЦИФРИ (пък и в евро) няма кой да ги даде..
                          "The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why."
                          Mark Twain
                          СтоЕнчA

                          Коментар


                          • #73
                            От: Експедиционен Урал

                            Първоначално публикуван от Shtaiga Преглед на мнение
                            Темата е от 2007 година , а Урал си седи още.Май тези ЦИФРИ (пък и в евро) няма кой да ги даде..
                            Нека му седи на СтрахилКато е толкова лаком за пареХодих да питам за Зиловете работилници каза ми едни ценимислех да го пипна по челото да няма температура човека
                            К мирной жизни не пригоден.
                            Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
                            ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

                            Коментар


                            • #74
                              От: Експедиционен Урал

                              Ами то основното предимство на руската техника освен здравината са ниската начална цена при закупуване втора употреба и сравнително ефтини резервни части когато вече не са налице тези две условия закупуването на такава техника се обесмисля. Особено ако я купуваш не за да ти седи паметник за няколко курса в годината а да работиш интензивно с нея.
                              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                              Коментар


                              • #75
                                От: Експедиционен Урал

                                Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                                Ами то основното предимство на руската техника освен здравината са ниската начална цена при закупуване втора употреба и сравнително ефтини резервни части когато вече не са налице тези две условия закупуването на такава техника се обесмисля. Особено ако я купуваш не за да ти седи паметник за няколко курса в годината а да работиш интензивно с нея.
                                Да работиш с тази техника Това освен за някой богат колекционер надали може за друго...То май и продавача го знае, та такава и цената. Точно за паметник си е.
                                Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                                Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                                В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X