Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Авиа Преслав,завръщане на пътя.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

    Първоначално публикуван от plamenlori Преглед на мнение
    Един синхронизатор, за 3-та и 4-та. Това за ГАЗ-ката.
    За ЗИЛ-а съм съгласен.
    Точно трета и четвърта са синхронизирани и пак не е някакво чудо на техниката. Но си е по-добре от старите. Карал съм и от двата вида.
    Разликата с газката е че е с бензинов двигател. Газифициран е по-икономичен и по-добър от перкинса. На снимките се вижда че е с един серво усилвател. Ако искаш да имаш спирачки сложи втори и ще спира по-лесно.

    Коментар


    • #47
      От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

      С един серво усилвател и 4 нови цилиндърчета и помпи спира много добре.А що се отнася до двигателя в моя случай е по добър вариант дизела,иначе трябва да правя едни безсмислени 40 километрови преходи да зареждам газ,или да прехвърлям бутилки в гората.....Авиата ми дава разход само по черно с двойно около 14-15 битова нафта,което е около 20лв на сто км което на газ няма как да стане...иначе говорех за газка с перкинс плюсове и минуси с Преслав.

      Коментар


      • #48
        От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

        На първо четене няма двойно предаване и е доста по тежка от преслава .
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • #49
          От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

          Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
          На първо четене няма двойно предаване и е доста по тежка от преслава .
          Ще се изненадаш , ама този кютук тежи точно колкото Газ-ката
          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

          Коментар


          • #50
            От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

            Първоначално публикуван от divroker Преглед на мнение
            С един серво усилвател и 4 нови цилиндърчета и помпи спира много добре.А що се отнася до двигателя в моя случай е по добър вариант дизела,иначе трябва да правя едни безсмислени 40 километрови преходи да зареждам газ,или да прехвърлям бутилки в гората.....Авиата ми дава разход само по черно с двойно около 14-15 битова нафта,което е около 20лв на сто км което на газ няма как да стане...иначе говорех за газка с перкинс плюсове и минуси с Преслав.
            Ако покараш малко газка и ще се изненадаш каква е разликата. Преслава ресьорите му са слабички и повече от 2т му идват много. Това е около 4-5 кубика акация. Аз с газката в сухо време съм товарил по 12 кубика и не съм имал проблеми с бензиновия, даже на бензин съм я карал. Имахме и с перкинс, но беше мъка. От кудето с бензинката излизах с 12 кубика, с перкинса 8 идваха много. На равно и асвалт бензинката я бримчих с 80км/ч, перкинса празен едвам развива 50км/ч. Ако е толкова кално е по-добрия вариант Виетнамка. Ще се изненадаш че дава приличен разход.
            Разход съм засичал само на по-дълго и перкинса ми е давал 12-15л/100км с товар 3-4тона. Бензина ми е давл 22-25л, а на газ 25-30л. Но дядо ми е качвал на бензинката 12т желязо и ги е карал над 100км. Карал съм тухли единички 2000бр около 6 тона за вилата.
            Първата газка ни беше с един сервоусилвател и натоварена спираше на магия. Другите с по 2 спираха без грижи.

            Коментар


            • #51
              От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

              Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
              .... Аз с газката в сухо време съм товарил по 12 кубика и не съм имал проблеми с бензиновия, даже на бензин съм я карал. ....На равно и асвалт бензинката я бримчих с 80км/ч....
              12 кубика дърва с 80 км./ч.

              А па аз един път фанАх ей такъв голем шаран ! Само че нема как да снимам как съм си разперил ръцете .
              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

              Коментар


              • #52
                От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

                Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                12 кубика дърва с 80 км./ч.
                Ще да е била с надстройка!

                Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                А па аз един път фанАх ей такъв голем шаран ! Само че нема как да снимам как съм си разперил ръцете .
                При такъв случай,обясняваш за комбито,на което не се затваря петата врата и опашката на шарана се бие по хасвалто...
                Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                Коментар


                • #53
                  От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

                  Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                  12 кубика дърва с 80 км./ч.

                  А па аз един път фанАх ей такъв голем шаран ! Само че нема как да снимам как съм си разперил ръцете .
                  С 12 кубика дърва не съм карал с 80, ама с 3-4тона си върви по равното с 80км/ч.
                  12 кубика се събират спокойно на бордова газка на 1,5м височина. Товаренето много зависи от терена.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

                    Аз на Авиата товаря по 6 кубика гледичия и си пее по кално,жалко че нямам условия да снимам през какви калища се движа.
                    ПП преди дни случайно теглихме колко тежи кубик гледич,и излезе 650 кг..............повече няма какво да желая от машината.
                    Имам колега,който мина по този път от Уаз през Авиа,Виетнамка,и приключи с Ифа 4х4 ,там приключи с затъването докато товарят,чупенето на поразия и другите проблеми с предходните тумори.По негови думи Виетнамката е по непродуктивна и от Авиата,а частите са скъпи.При леко узорване чупи полуоски,не товари по много,неудобно е на газ.

                    За акацията на Жука съм товарил 5 кубика....имам и бордови WV LT на него съм качвал по 7 кубика гледич,и всички се чудиха,но се оказа пагубно това издевателство.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

                      Когато колега тия 7.2 това по най консервативна оценка нещо ми се струванад МНОГО,
                      !
                      За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
                      0878 79 20 61 Борис

                      Коментар


                      • #56
                        От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

                        Първоначално публикуван от divroker Преглед на мнение
                        Аз на Авиата товаря по 6 кубика гледичия и си пее по кално,жалко че нямам условия да снимам през какви калища се движа.
                        ПП преди дни случайно теглихме колко тежи кубик гледич,и излезе 650 кг..............повече няма какво да желая от машината.
                        Имам колега,който мина по този път от Уаз през Авиа,Виетнамка,и приключи с Ифа 4х4 ,там приключи с затъването докато товарят,чупенето на поразия и другите проблеми с предходните тумори.По негови думи Виетнамката е по непродуктивна и от Авиата,а частите са скъпи.При леко узорване чупи полуоски,не товари по много,неудобно е на газ.

                        За акацията на Жука съм товарил 5 кубика....имам и бордови WV LT на него съм качвал по 7 кубика гледич,и всички се чудиха,но се оказа пагубно това издевателство.
                        Не знам на кое казвате гледичия (предполагам че е на рошков). Обаче тези 6 кубика на авията са все едно е уазка. Ако виетнамката чупи полуоски при малко натоварване не знам за авията какво щее. Виетнамката и газ 53 са с еднакви полуоски. Проблема на виетнамката е в диференциал, понеже е с повишено триене за да се блокира. Заменят го с такъв от газ 53. На Газ 53 съм карал доста години товари около 5т, а понякога и 7-8т. Никакви проблеми с ходовата част. Дядо ми ги е карал доста преди аз да започна и при него не са имали проблеми. Единствено което сме правили е двигатели. На времето е вземал 5-6 двигателя и бяхме направили няколко. Като спре единия се сменяше двигателя за около ден и пак б действие. Перкинса слабо място му беше съединителя. Много бързо го късаше. От трактор универсал мисля че сложи дядо ми диск и забравихме за него.
                        Миналата година един познат взема от едната наша газка задните ресьори и ги сложи на виетнамка. Каза че е много доволен от товаренето и проходимостта. При нас са сравнително удобни сечищата с добри подходи. Единствените проблеми са по пътищата дълбоки коловози издълбани от водата. По 2 дни сме събаряли пръст в коловозите за да можем да вървим нормално. Дърва аз съм вадил предимно март и април, а есента ако позволява да не е кално. В кал не съм влизал и няма да вляза никога. Преди месец вадих две Ивекота композиции захвърлени на една поляна. Потънали до мостовете. Няма и свестен шофьор, който да знае как да дърпа. С голяма мъка ги извадих. След това пазача искаше пак да ги натикам през поляната че да не строша един бетонен капак. Е не се натиках, викам му че не влизам в калта и скочих с едното колело върху капака и се спука.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

                          Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
                          Газковите са два модела и са на външев вид идентични, но има разлика в самите оси. Едните са синхронизирани, а старите са несинхронизирани. Не знам на преслава каква е, но може да измериш вала и да го сравниш със старата.
                          Газковите са 4 модела...руските са със синхрони ....като лека кола превключваш....българските са без синхрони по хамалски включваш и всьо...кутията е една и съща на свите
                          К мирной жизни не пригоден.
                          Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
                          ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

                          Коментар


                          • #58
                            От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

                            Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                            Ще се изненадаш , ама този кютук тежи точно колкото Газ-ката
                            Не знам ГАЗ 53 бордовата по спомени беше 3.5 тона . Стария няма начин да не я е мерил неговата някога на кантар .
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар


                            • #59
                              От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

                              Нямат 3,5т тара. Ние имахме предимно самосвали и последните години баща ми взема една бордова за дърва. Самосвала е 3,3 тона с надстройка. Старата с руския леген беше 3,550 тона но беше доста здрав коша. Дават и да кара 4т товар и да тегли 4т ремарке. Дядо ми е карал от кремиковци до Русе началото на 90-те с колесар по 10-15т желязо с газката.
                              За около 20 години сме експлоатирали 6 газки, като две от тях почети през целите 20 години. Не помня да сме правили ремонти на заден мост и диференциал. Късал съм кардан, Баща ми е късал болтовете на кардана към скоростната кутия и от тогава всичките кутии ги преработихме като на зила да излизат болтове от барабана на ръчната и с гайки да се стяга. Със самосвал съм карал дърва, повече от 8 кубика не могат да се натоварят, но пък не се налага разтоварване. То и повече от 8 кубика ако не е равно по черно не могат да се карат с газката.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

                                Здравейте,не съм писал отдавна,за сега се работи здраво с машината,и да чукам на дърво*държи*все още.Относно кутиите може да са взаимно заменяеми и съвместими,но имат разлика!Моята Авиа беше със скоростна кутия със синхронизатори,и с оригиналните кардани,и всичко си пасваше.Като взех новата кутия нямаше как да я надяна,защото беше със скоростния лост-газкова си е кутията и капаците за различни,...Та извадих капака и така видях че няма синхронизатори,и има разлика във вилките.Монтирах кутията и нов съединител,но кутията не прилепна както трябва,останаха едни 5мм дето не искаха да се оберат,така и я стегнах и така карам,че ми писна от ремонти.След кутията смених каретата на карданите че бяха вече без иглички и взех да слагам карданите.Като слагах кардана към кутията не стигаха около 2 см за да го прихвана към опашката,напънах го с болтовете,нещо изпука и си легна.После видях че е излязла гайката на снадката и шлица се вижда.Измерих на бързо с рулетката корпусите и се оказа че тази кутия без синхронизатори е с 3 см по къса от другата...може и да има разлики в амбреажната ос, не споря.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X