Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Авиа Преслав,завръщане на пътя.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

    Първоначално публикуван от divroker Преглед на мнение
    .....
    Каква е оригиналната подкачаща помпа на тази гад,моя е с инжектор от трактор,но не ми харесва.....
    С изключение на Стария , всички останали които сме си имали вземане-даване с тази гад , сме на мнение , че оригиналната подкачваща помпа е пълен боклук . Стегни си инжектора и си карай с него
    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

    Коментар


    • #32
      От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

      Цялото МПС е пълен боклук, но така или иначе човекът е решил да го ексхумира. Аз бих сменил нацяло Перкинса, барабар с трансмисията.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #33
        От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
        Цялото МПС е пълен боклук, но така или иначе човекът е решил да го ексхумира. Аз бих сменил нацяло Перкинса, барабар с трансмисията.
        +1 Един 300д от мерцедес ще си легне идеално.
        0 8 76 36 8 542

        Коментар


        • #34
          От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

          Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
          С изключение на Стария , всички останали които сме си имали вземане-даване с тази гад , сме на мнение , че оригиналната подкачваща помпа е пълен боклук . Стегни си инжектора и си карай с него
          Аз на единя кар реших проблема още преди десетина години . Качих му един резервоар на високо и маркуча директно във филтъра . Сега и за другия съм му приготвил такъв ремонтен комплект и само го чакам да ми направи проблем . Имам няколко такива 3.5 тонни на поддръжка ама е трудно да обясниш на клиента че за да няма ядове трябва да му извадя резервоар отгоре .
          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
          Цялото МПС е пълен боклук, но така или иначе човекът е решил да го ексхумира. Аз бих сменил нацяло Перкинса, барабар с трансмисията.
          Перкинса въобще не е лош двигател . Стига да не очакваш чудеса в динамиката с него ядове няма . От едни 20 години експлоатирам и поддържам поне десетина такива двигатели на кари и агрегати и освен ядове с горивната система други съществени проблеми нямат . А сложиш ли редова бутална помпа и те изчезват .
          Последно редактирано от sek.1; 14-11-14, 05:36.
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • #35
            От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

            Здравейте,и аз минах през ядовете с горивопровода,налапа ли въздух край,час минимум и два акумулатора трябват за да запали.Угася ли двигателя и веднага започва да дърпа въздух от инжектора,сега смених всички о-пръстени и клапанчета и уж е добре,ама да видим.За двигателя от мерцедес,не е лоша идея,особенно заради калпавата кутия,първа и задна са голям проблем,а и сутрешното палене с индианси мотиви с палене на огин не ми се нрави.Иначе като изключим всички недостатъци е доста проходим,и с 6 кубика гледич си пее в калта и гази из тракторските коловози, дори и без ниски излиза като паткан.

            Коментар


            • #36
              От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

              Хубави са перкинс ,но тези на Авиата са били ИЗперкинси.Човека ме кефи с мерака си.Браво от мен и КЪСМЕТ!!!
              Grand Vitra ddis 2008
              SEAT Althea XL tsi 2010
              Mitsubishi Canter

              Коментар


              • #37
                От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

                Не знам кое е хубавото освен хидравликата и двойното.Принципно всичко в този камион е инженерна недомислица,дори и малкото екстри които бях решил да правя бяха невъзможни.Купих две пасатови седалки,да е по комфортно,че оригиналната беше за мъчения създадена,монтирах шофьорската,пътническата дори и не се събра в *просторната *кабина,волана минава на два пръста от стъклото на вратата.......и други ред простотии.
                Ако изкара сезона благополучно лятото мисля да сменя двигателя и кутията,че направо не се трае.Всеки път имам чувството че кутията ще се строши,първа и задна изключват,и има адски шумове.Сменил съм всичко що е помпа и цилиндърчета,оправих сервото,и пак спирачките са магия,и помпя като хамав съединителя.Най големия яд е че купих тоя жмел посред кампания,4 години минимум не беше бутан,около 10 дни плътно работих по него,и дадох много повече от колкото ще мога да изкарам тази година от него,и пак го карам с мисълта че ще ме предаде.За капак на всичко вчера римляните които товарят дърва за мен запалиха съединителя на другия ми бус,който ми е най надеждния и сигурен транспорт,и филма е голям.
                Ето и няколко снимки на Преслава в суров вид,скоро ще пусна и сега като работещ лесовоз.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0309.jpg
Прегледи:1
Размер:106.2 КБ
ID:5624167Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0305.jpg
Прегледи:1
Размер:129.6 КБ
ID:5624168Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0306.jpg
Прегледи:1
Размер:126.5 КБ
ID:5624169

                Коментар


                • #38
                  От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

                  Здравейте,вчера дефектира скоростната кутия на Преслава.Намерих веднага чисто нова газкова кутия,но се оказа проблем монтажа.Смених съединителя,и монтирах кутията,но не прилепва добре към фланеца.Остават едни 5 мм които няма как да обера,моля някой ако е имал подобен проблем да пише,че филма е голям.Предположенията са ми че или амбреажната ос е по дълга или там където трябва да влезе оста в лагерчето на маховика е покрито с смазка(консервираща-като боя е твърда)и не влиза напълно.Ако някой е правил тези упражнения да сподели и по точно дали амбреажната ос е по дълга при газката.
                  Благодаря предварително!!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

                    Газковите са два модела и са на външев вид идентични, но има разлика в самите оси. Едните са синхронизирани, а старите са несинхронизирани. Не знам на преслава каква е, но може да измериш вала и да го сравниш със старата.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

                      Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
                      Едните са синхронизирани, а старите са несинхронизирани. Не знам на преслава каква е, но може да измериш вала и да го сравниш със старата.
                      За пръв път чувам за синхронизирана газкова кутия!?Зиловата е така,без първа и задна.
                      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                      Коментар


                      • #41
                        От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

                        Оригиналната имаше синхронизатори,а тази газковата няма.Какви са по точно разликите??

                        Коментар


                        • #42
                          От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

                          Първоначално публикуван от divroker Преглед на мнение
                          Оригиналната имаше синхронизатори,а тази газковата няма.Какви са по точно разликите??
                          Не синхронизираната кутия е "малко" своенравна,не включва(хърка) докато не се изравнят скоростите на двата вала на съответната предавка.При превключване във възходящ ред е горе долу лесно,но обратно си трябва двойно амбриране с междинна газ,инак няма включване,ще и свикнеш.
                          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                          Коментар


                          • #43
                            От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

                            Колега, извинявай че се включвам, ама като гледам какъв железор има по снимките, па и с частите нямаш проблем, що не си вземеш една Газка или па нещо друго, че да си вършиш работата? Това камионче е хубаво и похвално че се мъчиш да го стегнеш, ама да речем само ако искаш да го пазиш за поколенията... Иначе за вършене на работа, и то на къра... де да знам... В нашия град до преди няколко години работеше една чешка Авиа самосвал, ама си замина. Па такива като твоята отдавна няма.

                            П.п. Едно време курса съм го карал на Газка, възходящ ред задължително с двойно амбриране, низходящ с двойно с междинна газ, сега не знам как се учат тез работи ,хаха.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

                              Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                              За пръв път чувам за синхронизирана газкова кутия!?Зиловата е така,без първа и задна.
                              Един синхронизатор, за 3-та и 4-та. Това за ГАЗ-ката.
                              За ЗИЛ-а съм съгласен.
                              E = mc2 / Прави си сметката! И умната!

                              Коментар


                              • #45
                                От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

                                С това за газката се бия с акъл и не мога да схвана кое е по добро в гасока?Двигателя е същия като на газката(перкинса),скоростната кутия газка,спирачни помпи до една газкови,раздатката газ66,с кое е по различно,едни мостове дето не са от газ,но с тях не знам какви проблеми могат да създадат.Единствената разлика и то добра е че има двойно и хидравлика,а минуса е че е по ниска от газката,но това е плюс,че по лесно се товари от братята римляни.

                                ПП скоростната кутия без синхронизатори е с 3 см по къса от тази със.....пак съм във филма кардана идва къс.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X