Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Авиа Преслав,завръщане на пътя.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

    За мое голямо щастие заигравката с инжектора е свършена,и с това надявам се няма да имам проблеми.Иначе днес ми подариха и една редова помпа,ще се помъча да събера всичко необходимо за преминаване към редова помпа и ако стане фал с роторната ще се сменя.Моля за съвет за най безпроблемно стартиране на двигателя,а той не е пипан минимум 2 год.

    Коментар


    • #17
      От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

      Мой приятел на времето имаше такава и съм я карал доста.Имаше си проблеми с лоста за скоростите-късаха се щангите.Спирачките бяха утопия.Парното,ако въртеше вентилатора-ставаше жега в кабинката.Акумулатора беше консуматив.Имаше в къщи две резервни помпи.Хубави бяха фаровете-от Шкода,но не и копчето за включването им.Ех спомени...
      Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
      Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
      0885 660 613

      Коментар


      • #18
        От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

        Първоначално публикуван от Чичко Фър Преглед на мнение
        Aбе ти хубаво му даваш акъл ама тая процедура току тъи лесно не става!! Първо трябва да намери помпа със авансаторно колело,да разглоби всички ангренажни колела, капака на които се захваща помпата също трябва да се смени или наи малко да се разпробият нови отвори за шпилки за захвата на помпата. Доколкото си спомням някои от отворите се полу препокриваха със съществуващите. също трябва да е строго позиционирана помпата за да се улучи центровката.Не си спомням дали не се разстъргваше и отвора на капака за помпата? Абе чанч сие ,които не се е захващал тои не знае! Башка нови тръбопроводи с клапан за обратна нафта , а и с тия умряли подкачващ помпи,хаиде и пресаждане на инжектор ,и накрая подигравка с техниката!!! Ама луд умора нема!! Успех младок!!
        На времето имаше серия перкинзи с чешка редова бутална помпа Моторпал . По какви критерии са ги слагали не знам но съм виждал такива на всички класове машини които се оборудваха с този двигател . Тази помпа е вечна и не създава ядове . За всичките ми години експлоатация на български мотокари повечето ядове са били свързани с това румънско недоразумение .
        Първоначално публикуван от divroker Преглед на мнение
        За мое голямо щастие заигравката с инжектора е свършена,и с това надявам се няма да имам проблеми.Иначе днес ми подариха и една редова помпа,ще се помъча да събера всичко необходимо за преминаване към редова помпа и ако стане фал с роторната ще се сменя.Моля за съвет за най безпроблемно стартиране на двигателя,а той не е пипан минимум 2 год.
        Това лято ми изтърсиха 5 български мотокара не палени от 3-4 години . За да запали по лесно тоя кютук трябва да си го обезвъздушил идеално и от двете болтчета на помпата . По някога не иска да избута въздуха от тръбите към дюзите та се налага да охлабиш поне една да изкара нафта . Обикновено е достатъчно само на първи цилиндър но съм имал случай докато не избута през холендрите въздуха и на четирите не искаше да запали . Приготви си як акумолатор .
        Последно редактирано от sek.1; 01-11-14, 05:26.
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • #19
          От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

          Първоначално публикуван от Петьо Джартов Преглед на мнение
          Да точно така си е и, само да добавя че,за да върви като хората е необходимо да се присади и един инжектор, понеже подкачващата помпа е безнадежна и при нагряване от колекторите спира да работи.
          Задължително перфектен акумулатор.
          Кажи Фъре,вярно ли е ???
          Аз па как карам 30 години с подкачващи помпи без никакви ядове

          А ядове съм брал със ежекторите шкодови
          К мирной жизни не пригоден.
          Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
          ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

          Коментар


          • #20
            От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

            Здравейте,вчера не можах да пиша,прибрах се късно,цял де се мъчихме да палим авиата и без успех.Мъчихме се как ли не и с какво ли не и дори и не припука,написахме втори том на речника с псувните и така до късно.Днес от сутринта се захванах пак,пак свалях гнп и дюзи,пак при помпаджия всичко наред,но междувременно налях газ в цилиндрите,защото ми направи впечатление че няма компресия.Честно казано се бях отчаял,а за да направя ремонт ще мине време а сега ми е ценно.Днес отново монтирах помпата,завъртях да изхвърли газта от цилиндрите,сложих дюзите обезвъздуших и на третото въртене с подаване на факла запали гадината.Забравих да кажа,че вчера стопих и един стартер,но не е беда имам 4 и един с зилов включвател който се справи добре.Сега като върти се усеща че има компресия,а вчера нямах това усещане.Стигнах до извод че газта оправи нещата и от седене са спекли сегментите и без компресия няма как да запали.
            Сега работи добре да видим сутринта как ще е.Предстои да сменям маслото,КОЛКО масло събира Преслава? Намерих газков радиатор,защото моя липсва,но идва голям,от какво може да пасне евентуално?
            Хубаво е да има хепи енд след всичко!!

            Коментар


            • #21
              От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

              Аз моя перкинс го карам с радиатор от уаз и до сега не ми е загрявал.Имай на предвид че когато не се впръсква нафта в цилиндрите, двигателя се усеща все едно няма кой знае каква компресия.

              Коментар


              • #22
                От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

                Радиатор най добре ще ти пасне от агрегат,тия зелените с перкенсови двигатели! Нямам спомен дали и оригиналния не е бил такъв!!
                Най-добре е да имаш богати приятели!!!
                Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!

                Коментар


                • #23
                  От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

                  Радиатор си намерих днес от камион Рено,пасва си идеално,но няма гърловина,а е с разширителен съд.Взех разширителен съд от Опел Кадеш но там капачката е с клапан и работи на определено налягане,и се чудя дали няма да му завира чайника и да си хвърля водата.
                  Каква е оригиналната подкачаща помпа на тази гад,моя е с инжектор от трактор,но не ми харесва.Свалих от Реното подкачащата помпа,но не идва нещо и си мисля да и правя фланец,но пък времето ми е кът,и май ще затапя картера и ще сложа резервоара на високо и на самотек да си тече.
                  Утре ще се боря със спирачките и помпите на съединителя да видим там какъв жокер ще излезе.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

                    Първоначално публикуван от divroker Преглед на мнение
                    капачката е с клапан и работи на определено налягане,и се чудя дали няма да му завира чайника и да си хвърля водата.
                    Предназначението на този клапан е точно да не "завира чайника" при 95-100 градуса, а на малко повече в зависимост от налягането.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

                      Недостатъка на оригиналните подкачващи помпи е че като се скъса платното пълнят картера с нафта . Миналата седмиза единя кар ми направи тоя номер .
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар


                      • #26
                        От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

                        Ясно ми е предназначението на клапана,но на оригиналния радиатор на 90 процента тапата не държи и пак не ври и не кипи,та ме притеснява че с този разширител ще е 100 процента затворена системата.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

                          Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                          Недостатъка на оригиналните подкачващи помпи е че като се скъса платното пълнят картера с нафта . Миналата седмиза единя кар ми направи тоя номер .
                          А каква е оригиналната,защото ми бяха казали че е жигулска,а няма нищо обшо.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

                            вземи си сложи една електрическа помпа от кола бензинова дето седи отдолу на купето, и си решаваш проблема.по моргите ще я вземеш за 10-15лв.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

                              Здравейте,да съживя малко темата,днес направих първата обиколка с Авията.Завърших с каросерията и водната система,двигателя вече пали от четвърт и поправих инжектора да не смуче въздух.Утре ще пусна нова инсталация,набавих си всички ключета...за светлини,мигачи,човешко бушонно табло с нормални предпазители и турбинка за парното.Дано да няма жокери като я подкарам да работя с нея,че на пътя повредите трудно се отстраняват.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Авиа Преслав,завръщане на пътя.

                                Първоначално публикуван от divroker Преглед на мнение
                                .Дано да няма жокери като я подкарам да работя с нея,че на пътя повредите трудно се отстраняват.
                                Мечти
                                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X