Обява

Свий
Няма добавени обяви.

закупуване на зил 131,помощ за оглед

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • закупуване на зил 131,помощ за оглед

    Здравейте търся някой който е от Бургас и разбира от стари руски камиони и най-вече Зил, и има желание да дойде с мен на оглед.Да си каже мнението дали си заслужава да го купя, защото аз не разбирам чак толкова.Камионите са няколко и не са карани няколко години

  • #2
    От: закупуване на зил 131,помощ за оглед

    предполагам че са от военните,затова гледаш кои е наи запазен.палиш го слушаш мотора и ако ти хареше го копуваш.зила е дурако устоичив нема да се плашиш.

    Коментар


    • #3
      От: закупуване на зил 131,помощ за оглед

      колко ампера акумулатор трябва да намеря защото няма акумулатор?

      Коментар


      • #4
        От: закупуване на зил 131,помощ за оглед

        Първоначално публикуван от Motopsihopat Преглед на мнение
        колко ампера акумулатор трябва да намеря защото няма акумулатор?
        Стойката му е за 90-100А,моя си пали със 55А,ако всичко му е нолмално,почти не чуваш стартера.
        Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

        Коментар


        • #5
          От: закупуване на зил 131,помощ за оглед

          ЗИЛ-а има няколко слаби места - кантарната ос между двата моста се разбива много бързо , хидравликата / прасето и помпата / също бързо си заминава , карбуратора е много капризен , ако е каран много уплътненията на жабата се втвърдяват , "краде" въздух оттам и почва да работи без няколко цилиндъра .
          Малко ми е далеч иначе щях да дойда да го погледна .
          VEREYA MOTORSPORT TEAM

          Коментар


          • #6
            От: закупуване на зил 131,помощ за оглед

            Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
            ЗИЛ-а има няколко слаби места - кантарната ос между двата моста се разбива много бързо , хидравликата / прасето и помпата / също бързо си заминава , карбуратора е много капризен , ако е каран много уплътненията на жабата се втвърдяват , "краде" въздух оттам и почва да работи без няколко цилиндъра .
            Малко ми е далеч иначе щях да дойда да го погледна .
            Моят е 130,водоноска,поради вдървени гарнитури на жабата пълнеше картера със вода(щеката на маслото беше цялата във ръжда),първоначално палеше на 4-5 цилиндъра докато изчисти,оказа се че и двете глави имат издухани гарнитури от прегряване(запецнал термостат и задръстен радиятор бяха във дъното на проблема,нищо че е на 30 и някакви хиляди)чукана на волана си тече,доливам редовно масло,карбуратора засега държи,не ми е създавал ядове,но и рядко го използвам,годишно му стига един резервоар бензин.
            Последно редактирано от petroffbg; 25-05-14, 10:53.
            Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

            Коментар


            • #7
              От: закупуване на зил 131,помощ за оглед

              Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
              ЗИЛ-а има няколко слаби места - кантарната ос между двата моста се разбива много бързо , хидравликата / прасето и помпата / също бързо си заминава , карбуратора е много капризен , ако е каран много уплътненията на жабата се втвърдяват , "краде" въздух оттам и почва да работи без няколко цилиндъра .
              Малко ми е далеч иначе щях да дойда да го погледна .
              еми камионите са на 2-3000 км двигателите светят.Не са карани дълго време гумите са на джанта и явно ще са напукани.Само един не е със спаднали гуми но пък той няма карбуратор,освен да взема тоя без карбуратора ако го дадат на цена близо до тая колкото струва за старо желязо поне ако му има нещо да не загубя много.Защото май няма да дадат да прехвърляш части от един на друг

              Коментар


              • #8
                От: закупуване на зил 131,помощ за оглед

                На мен и за това ми трябва човек който разбира да дойде с мен,защото ако бяха по държани и карани добре,палиш,правиш едно кръгче и решаваш.Ама друго си е да го огледа някой с опит да види да не липсват някои по дребни части и така и изобщо да каже дали си струва.В сряда ще ходя на по подробен оглед и ако има някой от нашия край да иска да дойде с мен да пише

                Коментар


                • #9
                  От: закупуване на зил 131,помощ за оглед

                  Колега, подозирам че Зила струва поне четирицифрена сума, защо не предложиш на някой 40-50 лева масраф и да му платиш пътя, някак си по-коректно звучи.

                  И още нещо, много важно - който и да дойде ГАРАНЦИЯ НЯМА НИКАКВА, че каквото купиш ще е читаво, казвам ти го като патил няколко пъти...

                  Успех и се разберете да ти помогнат поне на външен вид, щото после вътрешните скрити ядове само Бана Ванга може да ти каже предварително, казвам ти да не се сърдиш на помагача после.
                  Бъдете живи и здрави!

                  Коментар


                  • #10
                    От: закупуване на зил 131,помощ за оглед

                    Външен вид за този тип техника изобщо не го гледай, подразбира се за какво ще се ползва и там бързо ще стане като сритана тенекия от сирене. Това са строеви камиони, който най вероятно никога не са виждали асфалт и само са препалвани от време на време от някой си злощастно зачислен към тези машини войник. Възможни проблеми - абсолютно всички водни съединения и маркучи, ще са в окаяно състояние, което няма да ти позволи да го придвижиш на ход. Почти на 100% съм сигурен, че от дългото висене и никаквото движение, съединителя ще е "залепил" и ще има първоначални проблеми - свали капака, дето е на кожуха и раздвижи карантийте на съединителя. С годините като е стояла тая машина, първоначално ще ти вият скорости, раздатъчна кутия и диференциали, като е стояло маслото в най долно положение и не се са смазвали горните детайли на изброените агрегати, поради незнайна руска прична, навлиза влага и несмазваните детайли, ей така от нищото ръждясват. Няма да се притесняваш относно този проблем, той се отстранява с доста каране и всичко ще "олегне" и страшния вой и страдание по някое време ще сре. Резервоара е мъртъв, заедно с бензиновия филтър, който е непоследствено след самия резервоар. Горивопровода, поне на моя е от медна тръба и там проблеми няма да имаш. Бензиновата помпа, също ще е пречислена към вечните ловни полета. Общо взето, де що има гума, всичко е тотал щета от времето. Препоръчвам при евентуално закупуване - смяна на кекавото делко с ново електрнно + кабели и свещи от нормелен тип, не тези странно сглобени, подбни на елементи от конструктор лего. Задължително претягане на ресори, скоби и шенкели, че ей така си отдват лабави. Накрая, колегите са прави - ревизия на мотора. Аз моя му намалих главите с 4мм и съм страшно доволен. За спаравка с намелени глави - товарим с камаз самосвал от едно и също место, камаза гори 70-80лв нафта - товар около 10-11кубика бял бор. Зила, гори 30-35лв газ - товар 10кубика бял бор. Поздрави

                    Коментар


                    • #11
                      От: закупуване на зил 131,помощ за оглед

                      Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
                      Външен вид за този тип техника изобщо не го гледай, подразбира се за какво ще се ползва и там бързо ще стане като сритана тенекия от сирене. Това са строеви камиони, който най вероятно никога не са виждали асфалт и само са препалвани от време на време от някой си злощастно зачислен към тези машини войник. Възможни проблеми - абсолютно всички водни съединения и маркучи, ще са в окаяно състояние, което няма да ти позволи да го придвижиш на ход. Почти на 100% съм сигурен, че от дългото висене и никаквото движение, съединителя ще е "залепил" и ще има първоначални проблеми - свали капака, дето е на кожуха и раздвижи карантийте на съединителя. С годините като е стояла тая машина, първоначално ще ти вият скорости, раздатъчна кутия и диференциали, като е стояло маслото в най долно положение и не се са смазвали горните детайли на изброените агрегати, поради незнайна руска прична, навлиза влага и несмазваните детайли, ей така от нищото ръждясват. Няма да се притесняваш относно този проблем, той се отстранява с доста каране и всичко ще "олегне" и страшния вой и страдание по някое време ще сре. Резервоара е мъртъв, заедно с бензиновия филтър, който е непоследствено след самия резервоар. Горивопровода, поне на моя е от медна тръба и там проблеми няма да имаш. Бензиновата помпа, също ще е пречислена към вечните ловни полета. Общо взето, де що има гума, всичко е тотал щета от времето. Препоръчвам при евентуално закупуване - смяна на кекавото делко с ново електрнно + кабели и свещи от нормелен тип, не тези странно сглобени, подбни на елементи от конструктор лего. Задължително претягане на ресори, скоби и шенкели, че ей така си отдват лабави. Накрая, колегите са прави - ревизия на мотора. Аз моя му намалих главите с 4мм и съм страшно доволен. За спаравка с намелени глави - товарим с камаз самосвал от едно и също место, камаза гори 70-80лв нафта - товар около 10-11кубика бял бор. Зила, гори 30-35лв газ - товар 10кубика бял бор. Поздрави
                      Полезно,благодаря ще имам всичко в предвид

                      Коментар


                      • #12
                        От: закупуване на зил 131,помощ за оглед

                        Някой да знае от къде мога да си изтегля ръководство по експлоатация и ремонт на този камион на български?

                        Коментар


                        • #13
                          От: закупуване на зил 131,помощ за оглед

                          Въпросния камион го купих преди няколко седмици.Запали веднага без проблем мотора работи идеално,потегли на ход веднага нищо не чука и не вие по него.Карах го няколко минути и след като го паркирах установих,че е вкарал вода в картера,маслото беше побеляло и много над максимума на щеката.Освен вероятно издухана гарнитура/ри може ли причината да е спукан блок и ако да може ли да се разбере в кое е проблема, или няма как да се види преди да се свалят главите?

                          Коментар


                          • #14
                            От: закупуване на зил 131,помощ за оглед

                            Благодарение на колегата от форума Бакалов разбирам че блока е спукан като наливам вода в радиатора тя отива директно в картера и като гледам времето и количеството което отива дупката няма да е хич малка ей сега си е..а м...та.Някой ако има блок за продаване или знае някой който продава ще съм благодарен за помощта.

                            Коментар


                            • #15
                              От: закупуване на зил 131,помощ за оглед

                              Проблемът е във скапани гумени уплътнения на жабата и от там пълни картера.Сменят се за ден със пиенето на бира на почивки.
                              Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X