Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КРаЗ за Дакар

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: КРаЗ за Дакар

    Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
    Някой да вижда този проект по какво се различава от доказалите се сериозни играчи на Дакар Не че навремето не е пробвана и тази схема само дето вече е доказано че е много по сложна за каране по трошлива и ще натовари екипажа яко.При затъване в мекия пясък това също е кошмар за екипажа.
    Стефане това горното не е за окачването ти виждаш ли къде ще е проблема при камиона на снимката КАКВА Е РАЗЛИКАТА С КАМАЗА

    Коментар


    • #32
      До: КРаЗ за Дакар

      Картинката и казаното от кантората са в тежък агрегатен конфликт. За мене, не е речено че съм прав. Смятането иска време, аз сега съм далече от това. И по-горе писах - това едва ли ще е рекорден камион.

      Коментар


      • #33
        До: КРаЗ за Дакар

        Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
        А бе Банджо, ти имаш ли барем категория Ц?)) Качи се веднъж в живота си в празна газка, вдигни 40 на асфалта. После иди на коларския път, набримчи я до 20 в час. Аз ще съм тука и след три дни. Като отвориш очи театрално и видиш белия таван ще те изслушам. Ти ще разказваш интересно как се държи камион с две ръце)
        Това наистина е НЕЧОВЕШКИ труд.
        Те скачат защото окачването ги изхвърля, а не защото снимката ще стане красива. След два такива скока уволняват по инвалидност аварийно кацналите пилоти, парашутистите, кашиците даже, настъпили мина.
        Не ме познаваш достатъчно добре,в шофьорската си книжка имам цялата азбука и не само си ги имам категориите но и се занимавам професионално с това.
        За шофирането на камион по коларски път явно не ти се е случвало понеже щеше да знаеш че заради дългата база много по добре убира дупките особенно ГАЗ-ката понеже тя е създадена за такива терени.Ако някой се надява че камиона трябва да се управлява леко като автомобил то наистина ще остане разочарован но "който го е страх от мечки не ходи в гората".
        За шофирането на военни,служебни и др.от рода автомобили не ми се отваря дума защото не му е мястото в тая тема,но ще кажа само че шофьори които некарат собствени автомобили не мислят много дори и за живота си защото не познават достатъчно добре автомобилите на които се качват.
        Чагин по мое мнение участва в разработването на КамАЗ-а и затова постига добри показатели,защото знае къде са границите на възможностите на автомобила.
        Друге примери:
        М.Шумахер-участва в разработването на Ферари и е световен шампион няколко години
        В.Вушев-много добре си познава автомобила и с УАЗ направо изкърти конкуренцията.
        Стефане ,вярно не те познавам лично но освен във форума защо нищо не съм чувал за теб в офф-роуд средите.Може да се обидиш но ще ти кажа че много ти е бъбрива устата(клавиатурата).
        Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
        Дий Снайдер

        Коментар


        • #34
          До: КРаЗ за Дакар

          Камионите са правени да се карат натоварени. Тогава гълтат дупките. А тия са празни. И колкото и да им омекнеш окачването, пак не можеш да го направиш много меко, главно заради пробоя. Ей ти ги проблемите.
          Ами ела да ми помогнеш да доправя камиончето - ще чуеш. С две ръце на тротуара и без пари - толкова. Не съм железен, ей го кво е времето.

          Коментар


          • #35
            До: КРаЗ за Дакар

            Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
            Двигателя с тея 3000Нм е добре но нещо марката не ме радва.Италианците не правят издържливи двигатели.
            Deutz се прави в Германия, мисля, поне на моя трактор Италия никъде не е спомената. А и са доста добри двигатели.

            Коментар


            • #36
              До: КРаЗ за Дакар

              С такива камиони (не Краз) а Magirus-Deutz беше построена БАМ, щот нищо друго не издържаше на условията, така че първо четете после приказвайте
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #37
                До: КРаЗ за Дакар

                Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                С такива камиони (не Краз) а Magirus-Deutz беше построена БАМ, щот нищо друго не издържаше на условията, така че първо четете после приказвайте
                Аз вярвам на очите си.Много ми е интересно коя година почват производството на Magirus-Deutz камиона с въздушно охлаждане че годините на построяване на БАМ нещо не ми се връзват.И кои точно модел на Magirus-Deutz са ползвали http://de.wikipedia.org/wiki/Magirus-Deutz
                Прикачени файлове
                Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                Дий Снайдер

                Коментар


                • #38
                  До: КРаЗ за Дакар

                  Не знам кой точно модел е ползван на БАМ /и надали е само един/, но точно тогава те правеха изключително двигатели с въздушно охлаждане. А и не е германски /дойц/, нито италиански, а е австрийски, известно време беше собственост на МАН, но пак си се произвеждаше в Австрия. Такива двигатели се монтират в много от моделите на Ивеко, може би затова се създава впечатление за "италиански", но то и самото Ивеко е една доста широка кооперация. С такива двигатели /Дойц със въздушно охлаждане/ са и много строителни машини вкл. ЖП-строителни машини, например: Матиса /швейцарски/ и Пласер и Тьорер /австрийски/.
                  Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                  Коментар


                  • #39
                    До: КРаЗ за Дакар

                    [quote=quadra;226042]С такива камиони (не Краз) а Magirus-Deutz беше построена БАМ,
                    ================================================
                    и ТАТРА
                    не убивайтесь так,дамочка! вы так не убьётесь!

                    Коментар


                    • #40
                      До: КРаЗ за Дакар

                      Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                      Аз вярвам на очите си.Много ми е интересно коя година почват производството на Magirus-Deutz камиона с въздушно охлаждане че годините на построяване на БАМ нещо не ми се връзват.И кои точно модел на Magirus-Deutz са ползвали http://de.wikipedia.org/wiki/Magirus-Deutz
                      Ето просвещавай се:
                      http://www.autoreview.ru/cargo/num_12/67paral4.htm

                      Первопроходцами стали знаменитые германские самосвалы Magirus-Deutz:
                      2 октября 1974 года было подписано историческое соглашение о поставке в Советский Союз десяти тысяч таких машин. "На плечах" выносливых Магирусов был построен БАМ; о них вспоминают с любовью: "...не то, что нынешнее племя. Богатыри, не вы!" При этом некоторые машины из той партии до сих пор (почти четверть века спустя!) работают в Сибири.
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #41
                        До: КРаЗ за Дакар

                        Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
                        ...къде ще е проблема при камиона на снимката КАКВА Е РАЗЛИКАТА С КАМАЗА
                        Кабината?? На всички други моторът е под нея... абе няма го торпедото отпред? Не се смей - толкова разбирам от състезателни камиони

                        Коментар


                        • #42
                          До: КРаЗ за Дакар

                          Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                          Кабината?? На всички други моторът е под нея... абе няма го торпедото отпред? Не се смей - толкова разбирам от състезателни камиони
                          БРАВО няма да се смея щото отговорът е напълно верен.Гледайте сега отново клипа с Чагин и си представете че тръка е с торпедо. Такива човки ще бие че ще се саморазруши.Да не говорим за тесните Португалски и Испански етапи където предната боня минава на една педя от дървета и огради.Дори малките Унимог заради една къса мутра браха ядове там. Камионите също като колите влизат понякога на дрифт и торпедото определено ще им пречи за по добър контрол.
                          Ех... да можех да пускам клипове щяхте да се изкефите

                          Коментар


                          • #43
                            До: КРаЗ за Дакар

                            Близнак, и тия не са толко прости. Все едно не им трябва дължина на товарната платформа. Като избутат екипажа назад, по-близо до средата на камиона и точката около която се люлее, веднага вдигат с много средната скорост, щото рязко свалят вертикалните претоварвания върху хората. А те и шумът са главните фактори за умората. Освен това ги свалят ниско, не ги държат чак над главите, така намаляват и хоризонталните претоварвания. При всяко положение са заложили на много висока средна скорост. И правилно.
                            Муцуната ще я оправят с тренировки. Даже да губят от нея секунди в някои завои, после лесно ще ги наваксат.

                            Коментар


                            • #44
                              До: КРаЗ за Дакар

                              а видимостта към препятствията

                              Коментар


                              • #45
                                До: КРаЗ за Дакар

                                Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                                Близнак, и тия не са толко прости. Все едно не им трябва дължина на товарната платформа. Като избутат екипажа назад, по-близо до средата на камиона и точката около която се люлее, веднага вдигат с много средната скорост, щото рязко свалят вертикалните претоварвания върху хората. А те и шумът са главните фактори за умората. Освен това ги свалят ниско, не ги държат чак над главите, така намаляват и хоризонталните претоварвания. При всяко положение са заложили на много висока средна скорост. И правилно.
                                Муцуната ще я оправят с тренировки. Даже да губят от нея секунди в някои завои, после лесно ще ги наваксат.

                                Първо не ми казвай че там някои мисли за хората

                                Ако си карал бус на Фолксваген модел Транспортер ще знаеш колко бързо маневрена е тая конфигурация. Давам го за пример щото не съм карал спортен камион а те определено не са като тези по строителните обекти. Стига си говорил все едно сме в някаква лабораторна среда. А ти дюна виждал ли си ама не на картинка. Та на ръба тея с камионите спират да огледат на къде е по добре да продължат и въобще какво има отдолу. Чудно ми е с тая муцуна как ще става това упражнение. При спортно проектиране вертикалните претоварвания се свалят чрез качествени байпас шокове а не чрез разходки на екипажа. Въпреки че Камаза е страшно висок пак бута с бронята по препятствията и без мутра. Кажи сега какво ще стане като се наслои прахоляк и пясък върху торпедото.До челното стъкло си става една мини пясъчна буря. Нещо като заснежения преден капак в движение за да се сетиш
                                Освен това се увеличава времето и информацията при каране по зрителна памет при прекарване на предните колела Съчетано с висока скорост по 800км на ден е това вече е натоварване на екипажа

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X