Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КРаЗ за Дакар

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: КРаЗ за Дакар

    Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
    и трето за независимото окачване вижте тук:
    Не отричам независимото окачване,Татра е със люлеещи полуоски но за TRUCK някак си не ми се връзва.За спортен автомобил може да е печеливша комбинация ,ще почакам две години да си правя изводите тогава
    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
    Дий Снайдер

    Коментар


    • #17
      До: КРаЗ за Дакар

      Това е военна тайна от времето , когато служех в ракетна бригада , но ще го споделя . Пусковите установки (виждали сте ги по парадите) са именно с такова окачване и повярвяйте ми ХИЧ не са леки ! Със ЗИЛ 131 не можех да ги настигна по асвалта , а в Гората направо летяха над всички ями и хендеци ... За 2 години служба не съм и чувал за повредено окачване , а ги караха едни старшини , дето не им връщаха газта хич ...
      А Чагин е отделна песен ...

      Коментар


      • #18
        До: КРаЗ за Дакар

        Мдаа ...
        Като видя това .... и ми прилошава...

        J1939 Databus Self-Diagnostics
        ABS - Traction Control
        Diagnostics FLAT Panel Display

        А после чакай .... надежност, и прочее благинки!
        Нали като мине под третия стълб с 110 KV и ще му светне таблото като коледна елха. По веселото е че и ще угасне.
        И се почва една ... фатмака вика дай диагностичния уред, да де ама той вървял само с Лап-Топ .... дето работи само с Уиндоус, на който пък регионалните настройки на текущия усер нещо са се бъгнали.
        Пък полковника иска да занесат пакетите с храна, че войската мре от глад ....
        Последно редактирано от CarTest™; 07-10-07, 12:00.
        Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

        Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

        Коментар


        • #19
          До: КРаЗ за Дакар

          По 2 литра на цилиндър, 740 коня - колко ще дойде?
          Литър на цилиндър е общо взето нормално за петтонна бегачка. Два за десеттонен не е баш нормално.
          Он независимо да независимо окачване има много хляб и желязо. Мислите си за пружинните ментета, затова се шашкате. Това няма нищо общо с онова.
          Пружинното окачване е като предното предаване. Единствената му далавера е относителната компактност. Всичко останало е менте което сваля себестойността без да сваля цената на колата, и веднага прави експлоатационните и свойства смешни даже в сравнение с ресорите. Не го бъркайте с надлъжните торсиони. Това не всеки път мините го откъсват.

          Коментар


          • #20
            До: КРаЗ за Дакар

            Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
            Мдаа ...
            ..
            Diagnostics FIAT Panel Display
            ...
            Мисля , че не е ФИАТ а ФЛАТ.
            Гледах го втори път - казват "флат" - плосък. Не ми се вярва да инсталират нещо от ФИАТ на такъв камион...
            Последно редактирано от Lazar; 07-10-07, 12:02. Причина: допълнение

            Коментар


            • #21
              До: КРаЗ за Дакар

              Благодаря колега !!
              Поправено.
              Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

              Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

              Коментар


              • #22
                До: КРаЗ за Дакар

                Първоначално публикуван от redair Преглед на мнение
                всички на Дакар карат с независимо окачване... камьонът в този случай се явява един голям състезателен автомобил. Незабравяй, че славата не Камаз-а е толкова голяма благодарение на Чагин... В случаят задкормилното устройство е много важен фактор.
                Всички без Чагин

                Коментар


                • #23
                  До: КРаЗ за Дакар

                  По-миналата година Камазовете бяха първи и втори, а реално трети, макар и извън класирането беше третия Камаз, сервизния. Май не ги е карал Чагин и трите.

                  Коментар


                  • #24
                    До: КРаЗ за Дакар

                    "Голямата тайна "на Камазите е в липсата на амортизация на шофьорската кабина и това им позволява по голяма скорост на преминаване през препятствията ,но и водителя вътре е като едно гюле което подскача заедно с камиона.Типично за руския
                    начин на мислене. БТР вози меко благодарение на четирите си моста и високите гуми а и скороста му е 50-60 максимум.
                    Колкото по лека е подресорната част от окачването толкова по леко се преминават препятствията.Затова танковете са със ролки с торсионно окачване.Това и една от причините да се използват джанти от леки материали.

                    Коментар


                    • #25
                      До: КРаЗ за Дакар

                      Мда. Няма-няма, па отнякъде се изправи някой специалист по Русия.
                      Регламента на състезанието забранява амортизатори на кабините. Пък него не са го писали руснаците. Така че всички карат с твърди кабини.
                      Смисълът на тая забрана е поне някак да се ограничи скоростта. Иначе всички ще почнат да вдигат по 200 и труповете ще станат много.
                      И стенанията за тунинга са смешни. Във всички камиони има и ЗетФ и Хино и Ман, и ... Всичко е еднакво. Въпросът е как всичката тая железария е балансирана, за да стане камионът каквото става. А то аз знам много хора, които вземат от всичко най-хубавото и най-скъпото, обаче от сборът не става най-хубавата кола а куп строшени скъпи части. Това вече само донякъде е въпрос на проектиране, и повечето - на инженерно изкуство. Останалото е вътре в кабината.

                      Коментар


                      • #26
                        До: КРаЗ за Дакар

                        Точно искуство си е не случайно конструкторите са малко, а инженерите са много.
                        Конструкторът дава идеята, а инженерът я смята.Но все пак не е едно и също да направиш 1-2 бр и да пуснеш производство.А руснаците са царе на идеите колко само неща са изобретени там но впоследствие са осъществени другаде.

                        Коментар


                        • #27
                          До: КРаЗ за Дакар

                          Пак по регламента на състезанието камионите не могат да са с централна компоновка, и трябва да са серийно производство. За одобрение се представят 15, от конвеера, а не три, както за всичко друго.
                          Така че няма никакъв проблем да се обадиш в Сей Хай във Варна, и да си купиш също такъв Камаз. Нов струва около 300 000, каран на Дакар - около 100 000 долара. На сайта на Камаз можеш да видиш номера на модела. 4312, или нещо такова. Не помня.
                          Откъде ще му намериш екипаж който да се мери с руснаците обаче не знам. Вярно, техните половината идват от УАЗовете, и половината са разни пишман татари, демек чисти българи, обаче аз не се наемам да се сборя с тях, и камионът да остане здрав повече от пет минути)) Еле па да го оправя после за 10 минути и да продължа))
                          Може да се спазариш с DHL за екстремално бързи доставки някъде. За стотина години може и да му избиеш парите

                          Коментар


                          • #28
                            До: КРаЗ за Дакар

                            Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                            Откъде ще му намериш екипаж който да се мери с руснаците обаче не знам. Вярно, техните половината идват от УАЗовете, и половината са разни пишман татари, демек чисти българи, обаче аз не се наемам да се сборя с тях, и камионът да остане здрав повече от пет минути
                            Аз бих се пробвал на състезателен КамАЗ но за навигатор май че идея си нямам кого мога да взема,писнало ми е да гледам в road book-а докато карам.
                            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                            Дий Снайдер

                            Коментар


                            • #29
                              До: КРаЗ за Дакар

                              Някой да вижда този проект по какво се различава от доказалите се сериозни играчи на Дакар Не че навремето не е пробвана и тази схема само дето вече е доказано че е много по сложна за каране по трошлива и ще натовари екипажа яко.При затъване в мекия пясък това също е кошмар за екипажа.

                              На Ханс Стейси камиона също е на цял мост като Камаза Горе долу 65% от камионите са с цял мост Погледнати отпред по трасето едните скачат а на другите им марширува окачването.На Де-Рой машините взимат много по прецизно бързите завои с препятствия и праговете Но при проблем се губи много време за ремонт. Това е и една от причините поради която тази година младия Де-Рой отпадна от надпредварата. В късна доба екипа още се бореше с предния мост а пилота помагаше с каквото може. Старта за камионите беше само след няколко часа а те още напъваха с един кран А-рамената тепърва да ги свалят. Не можеха да развият едни огромни болтове явно бяха криви Така изглеждаше отдалече щото ако видиш бесни омазани с грес Холандци държащи огромни щанги и чукове е кофти да ги питаш какво става.Без да знам и дума Холандски разбрах че си крещяха за майки и баби През това време механиците на Стеиси отдавна вече бяха мушнали нов преден мост.

                              Коментар


                              • #30
                                До: КРаЗ за Дакар

                                А бе Банджо, ти имаш ли барем категория Ц?)) Качи се веднъж в живота си в празна газка, вдигни 40 на асфалта. После иди на коларския път, набримчи я до 20 в час. Аз ще съм тука и след три дни. Като отвориш очи театрално и видиш белия таван ще те изслушам. Ти ще разказваш интересно как се държи камион с две ръце)
                                Това наистина е НЕЧОВЕШКИ труд.
                                Те скачат защото окачването ги изхвърля, а не защото снимката ще стане красива. След два такива скока уволняват по инвалидност аварийно кацналите пилоти, парашутистите, кашиците даже, настъпили мина.
                                А виж Близнака може и да не иска да ми се яви да го сритам, обаче е прав. Счупи ли се това окачване - сваляш картечниците, сандъчето гранати, прицелите, и дърпаш въженцето "Взрив". Нищо не можеш да му оправиш. Само в завода. Хубавото му е че се чупи трудно. Значи правилният шефиор урежда въпроса. Къде да намериш правилен е секретно.
                                Надлъжните торсиони са военна история. Те живеят феерично красиво. Но кратко. Освен ако водачът ти не е генетично изродена част от машината.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X