Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо Камаз?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Защо Камаз?

    За да мине от някъде на камаза не са му необходими повече от 1500об. Със много гас не се преодолява препятствие. Става въпрос за 6x6.
    Последно редактирано от RODJER009; 31-01-13, 20:47.
    FREELANDER 2000 TDI 1999 г.

    Коментар


    • #32
      От: Защо Камаз?

      Еми проходимост ,според мен е да стигнеш от точка А до точка Б независимо по какъв терен ще минаваш,с път без път, простичко казано.А относно оборотите на двигатела по каталог го дават 2600 оборота,но това не е вярно.Колега ти си карал Камаз и Мерцедес,заслушай се в звукът на двата двигатела и ще направиш разликата. Камазовият мотор развива около 3000об, неискам да споря за тези неща ,но аз така виждам Камаза.Казваш че зависи от други неща.Защо мислиш така?Кои са тези неща кажи ги?Като Мерцедеса има почти същата трансмисия 6х4 ,даже и междуколесен блокаж на дефренциалите.Кажи кои са тези неща конкретно.Или само празни приказки в пространството.Едно е да караш дадена машина ,съвсем друго е да я познаваш!

      Коментар


      • #33
        От: Защо Камаз?

        Първоначално публикуван от иво хр Преглед на мнение
        този бързооборотен двигател!
        На този бързооборотен двигател, оборотите са му 2500 максимум. А оптималният диапазон е 1800-2200 оборота, та смятай колко е бързооборотен.
        Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

        Коментар


        • #34
          От: Защо Камаз?

          Това е от миналата година , тази не е много по различно!
          FREELANDER 2000 TDI 1999 г.

          Коментар


          • #35
            От: Защо Камаз?

            Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
            На този бързооборотен двигател, оборотите са му 2500 максимум. А оптималният диапазон е 1800-2200 оборота, та смятай колко е бързооборотен.
            Кразовия двигател ЯМЗ 238 е на 2200 максимални.Чуй звука на Камаза и Краза и направи извод.Няма да споря.

            Коментар


            • #36
              От: Защо Камаз?

              Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
              Поздрави и на теб, ама общо взето съм карал КамАЗ самосвал около година и мога да ти кажа че не си прав. По много причини. Проходимостта на този камион е съвкупност от много неща, но мотора точно не е от тях. И не, не е по-бързооборотен от мерцедесовия- разликата е около 100об/мин, единия е на 2500, другия на 2600об/мин(по памет). Това, че някъде единия минал, а другия не, не може да е показател за нищо.
              И друг път съм го писал тия машини имат "душа" не я ли намериш ще извади твоята Нашия Камаз мене много ме обича имам чувството че усеща кой му сменя маслата и лежи под него да го гресира и да му регулира спирачките При мен винаги е палил от първи път а има колеги които са го въртяли докато паднат акумолаторите и нищо . Преди време даже един се бъзикаше че от таблото му показал среден пръст Това е машина с характер и не е за всеки няма един куп екстри които свеждат шофирането до небрежно присъствие зад волана . Трябва един особен синхрон между машината и шофьора намериш ли го работата с него е песен . С нашия тръгвам по всяко време за на всякъде познаваме се добре и си знаем възможностите .
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • #37
                От: Защо Камаз?

                Първоначално публикуван от иво хр Преглед на мнение
                Кразовия двигател ЯМЗ 238 е на 2200 максимални.Чуй звука на Камаза и Краза и направи извод.Няма да споря.
                Защо според теб Руснаците не сложиха ЯМЗ 238 на времето?А разработиха нов двигател.Изфорсирай на място Камаз и Краз ако имаш възможност и виж дали има разлика.Кой ускорява по бързо!Няма смисъл да спорим. Поздрави!!!

                Коментар


                • #38
                  От: Защо Камаз?

                  Първоначално публикуван от иво хр Преглед на мнение
                  Защо според теб Руснаците не сложиха ЯМЗ 238 на времето?А разработиха нов двигател.Изфорсирай на място Камаз и Краз ако имаш възможност и виж дали има разлика.Кой ускорява по бързо!Няма смисъл да спорим. Поздрави!!!
                  двигатель КАМАЗ 740.1000400
                  Число тактов 4
                  Число цилиндров 8
                  Расположение цилиндров V-образное
                  Угол развала 90°
                  Порядок работы цилиндров 1-5-4-2-6-3-7-8
                  Диаметр цилиндра и ход поршня, мм 120/120
                  Рабочий объем, л 10,85
                  Номинальная мощность брутто, кВт (л.с.) 154 (210)
                  Максимальный крутящий момент, брутто, Нм (кгс.м) 667 (6
                  Частота вращения коленвала, мин:
                  номинальная 2600 (_50)
                  при максимальном крутящем моменте 1600-1800
                  на холостом ходу, не более:
                  минимальная 600 _50
                  максимальная 2930
                  Модель ТНВД 33-02
                  Модель форсунки 33-02
                  Минимальный удельный расход топлива (по внешней скоростной характеристике),
                  г/кВт.ч (г/л.с. .ч) 211 (155)

                  Коментар


                  • #39
                    От: Защо Камаз?

                    Завчера, на 16 февруари, минало 36 години откакто първи КАМАЗ напусна заводския конвейнер.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Защо Камаз?

                      За всички карали и не карали Камаз.Отворете ръководството за експлоатация на Камаз и прочетете.Там пише че най-добрата горивна икономичност и теглителна сила на двигателя на Камаз е между 2100-2400об/мин.Карал съм такова чудо на Руската инжинерна мисъл с битурбо мотор и страшните 260кс.Падне ли в байр под 2000об/мин спасението е само сваляне на предавки надолу иначе мотора умира като застрелян в сърцето.За проходимост и издръжливост на претоварване няма да говоря.Само ще кажа че зимата във виелиците и преспите ако се наложи на Камаз да му се слагат вериги та да мине от някъде то тогава освем друг Камаз или танк неможе да мине.
                      0887284106-Митко
                      http://www.youtube.com/watch?v=6Fdg05yHhKk&NR=1
                      http://www.youtube.com/watch?v=wnMy5yek-ks&feature=more_related

                      Коментар


                      • #41
                        От: Защо Камаз?

                        Мисля че руснаците са спечелили доста призове и като е имало нужда са доказали че могат да сътворят и управляват уникални техники като т34 газ69 АК7.62 и т.н. камаза е един от първите съветцки камиони с по тиха и топла кабина блокиращи камери и доста добра возия двигателя е достатъчно силен да се движи нормално като е натоварен с 9т-10т движи се идеално по черни пътища и преодолява неравностити и дупки без проблем двигателя леко върти и пали през зимата е има си и недостатаци текат им главите и ако го истървеш без вода започват да му падат втулките на главите хубаво е на100 000км да мо се сменят лагерите на вала Състезателния със сигурност е различен Щом братушките могат да правят ракети и летят в космоса значи могат да правят икамиони и да печелят състезания

                        Коментар


                        • #42
                          От: Защо Камаз?

                          Първоначално публикуван от danak Преглед на мнение
                          доста добра возия
                          Абе возията му не е много добра и за руски камион . Върна ме назад в едни спомени с тая возия дето направо си я няма . Работех в Сердика на суровото мляко соло Камаз 8 тона цистерна и 8 тона ремарке . От време на време возехме лаборантките по районите да изследват на място параметрите на млякото и да вземат проби от всеки пункт . Та на един район из врачанско ми се пада да возя най цицестата. Път между селата разбит колкото искаш дупки всякакви аз си бях свикнал държиш се за волана и си подскачаш на седалката ама на тая и се разгони фамилията . Виждам я в лабораторията след няколко дни и ми вика ей пич повече на Камаз не можеш ме качи по никакъв начин три дена как съм слязла а циците ми още подскачат
                          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                          Коментар


                          • #43
                            От: Защо Камаз?

                            Аз навремето като слязох от мадарката и се качих на Камаз,имах чувството че все едно съм се качил на S класа
                            Ето нещо и за новия Камаз http://www.trucksplanet.com/catalog/model.php?id=1446
                            Последно редактирано от Гена; 05-03-13, 20:40.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Защо Камаз?

                              Първоначално публикуван от Гена Преглед на мнение
                              Аз навремето като слязох от мадарката и се качих на Камаз,имах чувството че все едно съм се качил на S класа
                              Ето нещо и за новия Камаз http://www.trucksplanet.com/catalog/model.php?id=1446
                              Незнам за Теб но Аз предпочитам возията на Мадарката пред Камаза.
                              0887284106-Митко
                              http://www.youtube.com/watch?v=6Fdg05yHhKk&NR=1
                              http://www.youtube.com/watch?v=wnMy5yek-ks&feature=more_related

                              Коментар


                              • #45
                                От: Защо Камаз?

                                Първоначално публикуван от dino412 Преглед на мнение
                                Незнам за Теб но Аз предпочитам возията на Мадарката пред Камаза.
                                Мадарата особено бордовата има по добра возия от камаза . Кабината е по голяма и отзад се събира цяла пружина креват . По икономична е и до тук . Камаза е с пъти по проходим въобще в тази част е от съвсем друг клас . По демаражен е и много по леко набира натоварен .
                                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X