Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЗиЛ-157....Невероятен...

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: ЗиЛ-157....Невероятен...

    Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
    и то на чисто новия ми Камаз не посмях да спадна защото има вероятност гумите да превъртят в джантите да скъсаш винтилите и там да си останеш .
    Напразно си се притеснявал В джантата има вграден, както ние казваме "двоен бедлок", който предотвратява превъртането на гумата спрямо джантата. Проблемът е, че дърварите масово ги изхвърлят и слагат в джантата обикновен гумен пояс. (аз между другото търся 4бр. такива).
    Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

    Коментар


    • #62
      От: ЗиЛ-157....Невероятен...

      Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
      Напразно си се притеснявал В джантата има вграден, както ние казваме "двоен бедлок", който предотвратява превъртането на гумата спрямо джантата. Проблемът е, че дърварите масово ги изхвърлят и слагат в джантата обикновен гумен пояс. (аз между другото търся 4бр. такива).
      Спокойно виждал съм го как става . Понеже тия гуми не са размонтирани много години и вътрешната залепва за външната и пояса . По инструкция там трябва да се ръси талк ама в армията откъде такива екстри . Гумата е еластична до толкова че се смачква до някъде после прави един особен ъгъл който я отлепва от джантата външната която пък е залепнала за вътрешна превърта спрямо джантата и къса вентила . При нормалните камиони има някакъв шанс вентила да се прибере но при тези със самонапомпващо няма никакъв защото за вентила с гайка тип холендрова и гумичка е стегнат бронирания маркуч на самонапомпването . Всичко това като се заплеска и обилно с кал става фантазия . При нас имаше нещо като неписана заповед повече от 1 атмосфера да не се спадат гумите .
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • #63
        От: ЗиЛ-157....Невероятен...

        Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
        Спокойно виждал съм го как става . Понеже тия гуми не са размонтирани много години и вътрешната залепва за външната и пояса . По инструкция там трябва да се ръси талк ама в армията откъде такива екстри . Гумата е еластична до толкова че се смачква до някъде после прави един особен ъгъл който я отлепва от джантата външната която пък е залепнала за вътрешна превърта спрямо джантата и къса вентила . При нормалните камиони има някакъв шанс вентила да се прибере но при тези със самонапомпващо няма никакъв защото за вентила с гайка тип холендрова и гумичка е стегнат бронирания маркуч на самонапомпването . Всичко това като се заплеска и обилно с кал става фантазия . При нас имаше нещо като неписана заповед повече от 1 атмосфера да не се спадат гумите .
        Да и при нас беше така до 1атм.

        Коментар


        • #64
          От: ЗиЛ-157....Невероятен...

          То до самонапомпващото най вече прибягваха свръзките . Техните камиони нямаха лебедки и реално бяха двойно претоварени фургоните с радиостанцията тежаха 7 - 8 тона . Самонапомпването е малко нож с две остриета ако си се усетил преди да преджапаш да спуснеш гумите добре ама вече след като си затънал и си опрял на мостовете няма никакъв смисъл . Тези които имахме лебедки направо се връзвахме за някое по дебело дърво и излизаш въобще не спускаш гуми . Лошото беше по занятията че в гората по един път минавахме примерно за един ден 50 - 60 и повече камиона ако е сухо проблеми няма ама ако е мокро стават едни коловози колко ли са ни псували местните . Със 131то един път съм се окопавал така че ми се наложи да разтягам въжето и то от самоувереност ако бях пуснал малко гумите и бях включил бавните си минавах . После на инат на бавни и с 2 атмосфери в гумите минах без проблеми и в двете посоки . С камаза никъде не съм затъвал той минаваше от всякъде и през всичко . Хубавото на коловозите беше че през тях УАЗ не можеше да мине и съответно не можеше да ни изненадат с някоя проверка .
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • #65
            От: ЗиЛ-157....Невероятен...

            Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
            Аз много добре знам че е спорен въпросът но пък представи си как само звучи това че двг-то на 34-ката е хамериканско в ушите на фобите на руската техника Вероятно като Годишните времена на Вивалди Сега за да не почнат да пускат балончета и да се почувстват обидени да си кажа че не съм нито фен нито фоб на руската и ничия друга техника. Имал съм и руска, имал съм и друга техника и всяка си има предимства и недостатъци, важното е да избереш тази която ти върши работа.
            И аз не съм нито русофил нито русофоб просто трябва да гледаме обективно на нещата особено що се касае до техниката . За мой "късмет" доста време поддържах съветска автотехника а сега някои екземпляри на тяхното машиностроене в сферата на металообработването та я познавам много добре . Нито германците нито който и да било от съюзниците през войната не успяват да създадат откраднат прекопират компактен дизелов двигател който поне малко да се доближава до В 2 и да може да задвижва танк . Някой някъде из темите писа че В 2 бил немски двигател използван в дирижаблите и в последствие доразвит от руснаците . Ако това е така защо германците не са го развили поне до руското ниво ? Не са кадърни ли ? Танковете им включително и немския Тигър е с бензинов двигател .А американските шърмани екипажите са ги кръстили зипо. Някой спомена окачването Кристи това е като делко ; клаксон ; гедоре и тнт . Системата е разработил някой а после го ползват в цял свят .
            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

            Коментар


            • #66
              От: ЗиЛ-157....Невероятен...

              Еее ти сега разби всичко детско в русофобските души нещо като да вкараш траш метъл при Вивалди Има неща които уважавам и точно този туч, джо/у/ган е едно от тях. В безпътицата е едно от уникалните железа, вярно че е трудноуправляем, лаком на гориво, но вършещ работа там където малко други. А иначе и аз си имам омразни руски железа и най-омразното ми е двигателят на УАЗ-ката. Няма такова недомислие
              Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
              Селска фурна аспух нема. Пак същият.
              В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

              Коментар


              • #67
                От: ЗиЛ-157....Невероятен...

                Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                ...Някой спомена окачването Кристи...
                Аз споменах Кристи. Като последното - обаче - което имам предвид е окачването.
                Руснаците работят съвместно с Кристи (Джорд Уолтър) - и концерна му, в продължение на десетина години. Цялото техническо, технологично и инструментално оборудване на Харковските заводи; организация, технология, идеология - е резултат от въпросното сътрудничество. Всичките танкове от серията "БТ" (и ред други машини) са не просто "по мотиви", а съвсем директно взаимствани. В това число е и окачването (между другото), и въпросният двигател. Този двигател (безспорно "революционен" като идея и изпреварил времето си) е разработка на същите Кристи, неоценен и концептуално отхвърлен в Щатите (значи определено трябва да се отчете някаква реална проява на далновидност у руснаците), е закупен съвсем официално (като техническа документация), доразработен и адаптиран към реалиите на руската индустрия - ниска квалификация, почти никаква технологична дисциплина, беден асортимент и ниско качество на материалното и компонентно осигуряване, и е доведен до практическа годност за експлоатация. По същество, той се явява "ядката" в успешността на Т34 - нито наклона на бронираните листове, нито който и да друг елемент, няма такова значение и тежест като фактор, колкото "незапалимостта му".

                пп
                С повдигането на самочувствието им (през последните десетина години), руснаците все по-настойчиво си мълчат по въпроса. В същото време - американците - с великодушно пренебрежение (а и като че ли малко гузно), също "пасуват" по въпроса. Така че конкретика няма в актуалните "педии".
                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                Коментар


                • #68
                  От: ЗиЛ-157....Невероятен...

                  Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                  ..По същество, той се явява "ядката" в успешността на Т34 - нито наклона на бронираните листове, нито който и да друг елемент, няма такова значение и тежест като фактор, колкото "незапалимостта му".
                  Ама съвсем естествено какво ли значение има удвояването на бронята без промяна в теглото, по- широките вериги и те ли какво отношение изобщо имат към боеспособноста на тази купчина скрап, сътворена едва ли не от говнолин и то разбъркан от некви долнопробни пияници Да се чуди човек как са добутали този боклук до Берлин
                  Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                  Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                  В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                  Коментар


                  • #69
                    От: ЗиЛ-157....Невероятен...

                    Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                    Ама съвсем естествено какво ли значение има удвояването на бронята без промяна в теглото, по- широките вериги и те ли какво отношение изобщо имат към боеспособноста на тази купчина скрап, сътворена едва ли не от говнолин и то разбъркан от некви долнопробни пияници Да се чуди човек как са добутали този боклук до Берлин
                    Изключително остроумен си (не че съм се съмнявал де) - ма нЕма сми да се харчиш...
                    Всичко си има смисъла, значението и тежестта като фактор, и нищо друго не съм твърдял нито за момент дори. Става въпрос за основното и явяващо се уникално (за момента). А тогава и по дебели брони е имало, и също наклонени, и широки вериги, и в кратно по-мощни двигатели (осигуряващи по-добра динамика, въпреки по-голямото тегло) и т. н. и т. н. ...и т. н.
                    Дизелов (и като естествено директно последствие) напрактика "пожаро-обезопасен" е този именно и уникално двигател.
                    Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                    Коментар


                    • #70
                      От: ЗиЛ-157....Невероятен...

                      Ще е спамец ако наредя само смеещи се човечета, та върни се към твърдението си от предният пост. Има си капацитети в областа и те са го признали, и не само заради двигателят а може би за най-удачната комбинация за времето си.

                      Та така и за оплютият джоган, като отидеш в гората лъскавите камиони стоят на удобното място и чакат това недоразумение да извади материала от трудните места.
                      Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                      Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                      В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                      Коментар


                      • #71
                        От: ЗиЛ-157....Невероятен...

                        Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                        и не само заради двигателят...
                        Определено не само заради двигателя - но не става ясно: Това защо толкова нашироко държиш да го подчертаеш, въпреки че никой, никъде, нищо в противния смисъл не загатва дори!
                        Ей така за всеки случай, или защото непринудено те избива да "се дракаш"...
                        Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                        Коментар


                        • #72
                          От: ЗиЛ-157....Невероятен...

                          Без да взимам ничия страна, днес на път за Варна подминах тир бордо спрян на ръба на асфалта на черен път и на връщане беше почти натоварен с дървени трупи ,като подминах джугана беше до тира.... и тогава вдянах

                          Коментар


                          • #73
                            От: ЗиЛ-157....Невероятен...

                            Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                            Определено не само заради двигателя - но не става ясно: Това защо толкова нашироко държиш да го подчертаеш, въпреки че никой, никъде, нищо в противния смисъл не загатва дори!
                            Ей така за всеки случай, или защото непринудено те избива да "се дракаш"...
                            Историята на този двигател е доста сложна . Като начало е разработван за авиацията лек изработен основно от алуминиеви сплави но все пак дизела си е тежичък за самолетите от онова време и успешно преминава в танковете . Наклонената броня е фактор който не е за пренебрегване . До появата на Тигър и Пантера германците нямат нито един танк който поне малко да е равностоен на Т 34 . Единственото им средство за борба с него е 88 мм ПВО оръдие . То и следващите немски танкове не може да се говори че са равностойни защото те в тегло бият 2 пъти и отгоре Т 34 и в кално време не са слизали на мека почва . Тигъра и Пантерата вече са в категорията на ИС .
                            Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                            Еее ти сега разби всичко детско в русофобските души
                            Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                            нещо като да вкараш траш метъл при Вивалди Има неща които уважавам и точно този туч, джо/у/ган е едно от тях. В безпътицата е едно от уникалните железа, вярно че е трудноуправляем, лаком на гориво, но вършещ работа там където малко други. А иначе и аз си имам омразни руски железа и най-омразното ми е двигателят на УАЗ-ката. Няма такова недомислие
                            На моята УАЗка навремето реших проблема с двигателя като му качих двигателя от моята Волга . До ден днешен вече 12 - 13 години върви като изоглавена .
                            Последно редактирано от sek.1; 29-11-12, 06:06.
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар


                            • #74
                              От: ЗиЛ-157....Невероятен...

                              Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                              Историята на този двигател е доста сложна . Като начало е разработван за авиацията...
                              Не отначало. Концепцията на този двигател е приета за перспективна - нека отново подчертаем далновидността на руснаците.
                              На тази концептуална база, са започнали разработка на сравнително унифицирани модификации за всевъзможно приложение - плавателни съдове, селскостопанска и строителна техника, стационарни двигатели, военни машини и т. н. и т. н. Включително и авиационна версия. Всъщност, като цяло идеята е реализирана напрактика, като май единствено авиационната версия не се получава.
                              Последно редактирано от davc; 29-11-12, 10:36.
                              Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                              Коментар


                              • #75
                                От: ЗиЛ-157....Невероятен...

                                Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                                Историята на този двигател е доста сложна . Като начало е разработван за авиацията лек изработен основно от алуминиеви сплави но все пак дизела си е тежичък за самолетите от онова време и успешно преминава в танковете . Наклонената броня е фактор който не е за пренебрегване . До появата на Тигър и Пантера германците нямат нито един танк който поне малко да е равностоен на Т 34 . Единственото им средство за борба с него е 88 мм ПВО оръдие . То и следващите немски танкове не може да се говори че са равностойни защото те в тегло бият 2 пъти и отгоре Т 34 и в кално време не са слизали на мека почва . Тигъра и Пантерата вече са в категорията на ИС .
                                Но пък качествата на оръдието му не са били равностойни на немските образци танкове.Това, което зная е, че в пъти е отстъпвал на немските като далекобойност и възможности за водене на точна стрелба.За целта братушките са залагали на тактики съобразени с тези недостатъци и, разбира се, на численото превъзходство.А качествата на оръдието на танка са неразделна част от комплекса качества, позволяващи дадена машина да се окачествява, независимо дали като добра или лоша.Едно е сигурно - машината е била успешна.
                                Всеки трети е шести

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X