Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ГАЗ 53 4 х 4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: ГАЗ 53 4 х 4

    Първоначално публикуван от stohi80 Преглед на мнение
    Колеги някои може ли да изчисли за газ 53 6-37 зъба отзад с газкови гуми И 6-41 ОТПРЕД с гуми от молотовка 10 по 18
    Ако го ползваш двойното само по черно, няма да имаш никакви проблеми, даже е добре този вариант, но ако се кара по асвалт трябва да си с еднакви гуми. Аз имам един диференциал от газ 53 с 6-37 заден, с целия мост е, с полуоски, барабани и накладки. Ако си заинтерисован ми пиши на л.с.

    Коментар


    • #47
      От: ГАЗ 53 4 х 4

      ОТЗАД 6 37 ГУМИ 8.25R20 ОТПРЕД 6 41ЗЪБА ГУМИ 10ПО18 R18

      Коментар


      • #48
        От: ГАЗ 53 4 х 4

        Първоначално публикуван от stohi80 Преглед на мнение
        ОТЗАД 6 37 ГУМИ 8.25R20 ОТПРЕД 6 41ЗЪБА ГУМИ 10ПО18 R18
        R в см. от оста до земята.

        Коментар


        • #49
          От: ГАЗ 53 4 х 4

          Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
          Ако го ползваш двойното само по черно, няма да имаш никакви проблеми, даже е добре този вариант, но ако се кара по асвалт трябва да си с еднакви гуми.
          Димич, с теб спорихме по същия въпрос в една друга тема, и пак ще ти кажа:
          Не заблуждавай хората, не е по-добре, в никакъв случай.
          Да, в кал и сняг ще може да се кара на двойно, поради хлъзгавият терен гумите ще приплъзват и няма да строшат трансмисията(ха дано де), но в никакъв случай не е по-добре.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #50
            От: ГАЗ 53 4 х 4

            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
            Димич, с теб спорихме по същия въпрос в една друга тема, и пак ще ти кажа:
            Не заблуждавай хората, не е по-добре, в никакъв случай.
            Да, в кал и сняг ще може да се кара на двойно, поради хлъзгавият терен гумите ще приплъзват и няма да строшат трансмисията(ха дано де), но в никакъв случай не е по-добре.
            Точно при Тк 82 е реализирана по-висока скорост на предния мост от задния с цел по-добро теглително усилие. Правени са доста опити и е установено опитно че това е по-добрия вариант на пресечен терен. На асвалт не събаря трансмисията, а събаря гумите. Но за това са намерили решение с поставяне на еднопосочен съединител.

            При еднакви предавателни числа се получава пък преплъзване на предния мост и това влошава управлчемостта.
            Последно редактирано от dimich87; 19-12-14, 09:45.

            Коментар


            • #51
              От: ГАЗ 53 4 х 4

              Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
              Точно при Тк 82 е реализирана по-висока скорост на предния мост от задния с цел по-добро теглително усилие. Правени са доста опити и е установено опитно че това е по-добрия вариант на пресечен терен. На асвалт не събаря трансмисията, а събаря гумите. Но за това са намерили решение с поставяне на еднопосочен съединител.

              При еднакви предавателни числа се получава пък преплъзване на предния мост и това влошава управлчемостта.
              Тая идиотия я има при всички серии на МТЗ завършващи с 2,точно и затова трошат наред всичко по предницата,пиньони корони,ъглови предавки и включително късат ръкави.Най-вероятно машината е сметната за "някакъв" размер предни и задни гуми,но на практика съм виждал всички възможни комбинаци.R38-R16,R34-R16,R28-R16,R38-R20,R34-R20,R28-R20,R38-R24,R34-R24,R-28-R24,или общо-взето каквото има в склада,а коя е вярната комбинация-може само да гадаем.За странният ъгъл на порталният преден мост-нямам думи,при интензивен траспорт едва изкарват две години със разменянето на гумите.Общо-взето,е грешка на техниката.
              Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

              Коментар


              • #52
                От: ГАЗ 53 4 х 4

                Това с тракторите и различните размери(и то в голяма степен) на задни и предни гуми е сложно за изчисляване така, че да работи всичко перфектно. Още конструкторите са сметнали теоретичния диаметър на колелата, и спрямо разликата са изчислили с колко предния мост трябва да върти по-бързо от задния.
                И всичко това с цел изминатия път от двата моста да е равен. В практиката кой какви гуми слага е Божа работа, най-често както каза Пламен е "каквото има в склада".
                И после се появяват "Старите трактористи" които знаят всичко, и мнението им не подлежи на оспорване. И младите се учат от тях...
                Не мисля, че който и да е сериозен конструктор ще си позволи съзнателно и преднамерено да сложи такива предавния, че да има разлика в изминатия от двата моста път. Никаква теглителна сила не се получава при по-бързо въртящ се преден мост, гарантирам ти го.
                Ако не ми вярваш-слагай на една УАЗка отпред от по-бързите диференциали, а отзад от бавните. Излез на полето и пробвай да дърпаш нещо тежко.

                Баси, несериозно е...
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #53
                  От: ГАЗ 53 4 х 4

                  Коле,този номер го правя на бъгито,със еднакви дифове,но предни гуми една идея по-високи(в диаметър 2-3мм),и стои перфектно,особенно на полято,инак има склонност към завъртане на мокро.
                  Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                  Коментар


                  • #54
                    От: ГАЗ 53 4 х 4

                    Два-три милиметра е нищо и половина, в радуис(който всъщност ни интересува)-още по нищо. Само от разлика в напомпването на гумите се получават доста по-големи разлики.

                    При някои условия това може и да работи(в което се съмнявам де), но е несериозно да се слага умишлено по-бърз мост отпред на камиона.
                    Ако аз търсех акъл, и сложех такава схема-после щях да искам от Димича да ми покрие разходите по ремонта на трансмисията.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • #55
                      От: ГАЗ 53 4 х 4

                      47 сантиметра и 49 см е височината от оста

                      Коментар


                      • #56
                        От: ГАЗ 53 4 х 4

                        Първоначално публикуван от stohi80 Преглед на мнение
                        47 сантиметра и 49 см е височината от оста
                        И?
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • #57
                          От: ГАЗ 53 4 х 4

                          По-голямата гума за един оборот изминава 308см.,съответно по-малката 295см. Като се изчислят спрямо ГП по-малките гуми с по-бързия диф. ще са по-бързи 1.06 пъти.

                          Коментар


                          • #58
                            От: ГАЗ 53 4 х 4

                            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                            Ако не ми вярваш-слагай на една УАЗка отпред от по-бързите диференциали, а отзад от бавните. Излез на полето и пробвай да дърпаш нещо тежко.

                            Баси, несериозно е...
                            Пет ( 5 ) години карах първия служебен УАЗ така и не счупих нищо. ...само дето бързия диф беше отзад.
                            На нас клиренс ни трябва , не скорост

                            Коментар


                            • #59
                              От: ГАЗ 53 4 х 4

                              А ВАРТЕНЕТО НА КАРДАНА

                              Коментар


                              • #60
                                От: ГАЗ 53 4 х 4

                                Първоначално публикуван от stohi80 Преглед на мнение
                                А ВАРТЕНЕТО НА КАРДАНА
                                На ляво или на дясно?

                                Карданите се въртят с еднакви обороти при вкл. предно. Когато е изкл. разликата е 1.06.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X