Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ГАЗ 53 4 х 4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: ГАЗ 53 4 х 4

    ГАЗ 66 е единствения камион на който конструктора е оставил лоста за скоростите да стърчи там където е дошъл при проектирането . А какво приключение са другите два лоста
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • #32
      От: ГАЗ 53 4 х 4

      Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
      ГАЗ 66 е единствения камион на който конструктора е оставил лоста за скоростите да стърчи там където е дошъл при проектирането . А какво приключение са другите два лоста
      Точно така е,понеже не е направен да се кара от "путьовци", дето не могат да си протегнат нежните ръчички малко настрани !!!
      За гореспоменатите индивиди са конструирали автоматичните скоростни кутии.

      Коментар


      • #33
        От: ГАЗ 53 4 х 4

        Колега,газковите скорости и амбреажа са куца работа-скоростите изключват в най неподходящия момент,ръчната е гола вода,амбреажа се къса при малко по-голям зор.Преди около 12-13 години сам монтирал зилови скорости и амбреаж на ГАЗ53 дизел,тогава бях на 27-28 години и всички по-стари майстори казваха,че това няма да стане и тем подобни но аз си ги направих и то сам самичак.От тогава се родих с тази присадка около 60000км не сам се занимавал с това.Сега съм направил същото с виетнамка с някой други доработки.А за раздатката добре но вкараш ли зиловите карданите няма да ти станат,става въпрос за този от скоростите до раздатката.Ако не ти е ясно нещо питай но ми е малко времето за писане-предимно вечер късно,успех с начинанието.

        Коментар


        • #34
          От: ГАЗ 53 4 х 4

          Първоначално публикуван от boss_901 Преглед на мнение
          Колега заеби тая работа с кабината на Виетнамката друго си е да съм си в ГАЗ53 и скоростния лост да е пред мене. Еми ако искачат скоростите във Виетнамката как ще ги държиш????
          Ма аз изобщо не твърдя, че кабината на Виетнамката е голяма работа. Това, което казвам е, че е дълбоко мислена, но факторът - ергономия, е "последна дупка на кавала" в процеса на тази мисъл. Когато въпросният фактор е възприет като значещ (а и разни други изводи от практическото приложение в Афганистан), се появява Садко (това вече съм го писал, всъщност)
          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

          Коментар


          • #35
            От: ГАЗ 53 4 х 4

            Колеги, за да се направи тази интервенция изисква доста части, време и пари. За пресаждането на мост от виетнамка на газка е необходимо целият мост - кожух, главини и ресорите, че на виетнамнка са по-дълги и лежат по-различно, преработват се и кормилните шенкели. След монтажа на предния мост от виетнамка, може да се сложи сектор от Камаз с цел улеснение на управлението, пробвано е и работи, иначе калпавата 53-ка отимва перфектен волан, а и се монтира лесно. Врътката с карданите, всеки по-добър стругар може да я направи - преход Зил>>Газка, не е проблем правил съм доста карадани.

            Коментар


            • #36
              От: ГАЗ 53 4 х 4

              Първоначално публикуван от Петьо Джартов Преглед на мнение
              Точно така е,понеже не е направен да се кара от "путьовци", дето не могат да си протегнат нежните ръчички малко настрани !!!
              За гореспоменатите индивиди са конструирали автоматичните скоростни кутии.
              То и в каросерията да го бяха сложили сигурно пак щеше да може да се кара някак си ама защо ? Една елементарна лостова система и лоста се идва на мястото като на Шкода ; Ифа ; Маз ; Камаз ; Мерцедес Даф ; Ивеко и всички останали марки в тоя свят . Е това винаги ме е дразнело в руското конструиране направят нещо иначе много добро и се изсерът с нещо дребно което постоянно да ти трови живота .
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • #37
                От: ГАЗ 53 4 х 4

                Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                То и в каросерията да го бяха сложили сигурно пак щеше да може да се кара някак си ама защо ? Една елементарна лостова система и лоста се идва на мястото като на Шкода ; Ифа ; Маз ; Камаз ; Мерцедес Даф ; Ивеко и всички останали марки в тоя свят . Е това винаги ме е дразнело в руското конструиране направят нещо иначе много добро и се изсерът с нещо дребно което постоянно да ти трови живота .
                Не се коркай,на Баркаса е същото недуразомение...
                Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                Коментар


                • #38
                  От: ГАЗ 53 4 х 4

                  Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                  Не се коркай,на Баркаса е същото недуразомение...
                  То това техническо недоразумение наречено Баркас поне на мене ми е много трудно към какво да го причисля бус не е камион не е кола не е . На времето в Лайпциг ни подариха един такъв аз не го и погледнах ама един колега се закачи и с триста зора го качихме в ремаркето на неговата Ифа . Видях го тук няколко месеца след като се върнахме и се сетих да го питам какво е направил баркаса . Оговори ми направих едно кръгче на квартала и от там директно на гара Искър във вторичните
                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • #39
                    От: ГАЗ 53 4 х 4

                    Аз пък за Баркас съм чувал всякакви неща, но нищо особено лошо.

                    Коментар


                    • #40
                      От: ГАЗ 53 4 х 4

                      Карал съм един на приятел в София голям кошмар е . Натоварен мощност не му стига до никъде то и празен динамиката хич му я няма . Един друг приятел ходи с него до морето да закара няма и 500 кила багаж на вилата си и каза че четвърта само по нанадолно е успявал да включи и му изхарчил страшно много .
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар


                      • #41
                        От: ГАЗ 53 4 х 4

                        Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                        Карал съм един на приятел в София голям кошмар е . Натоварен мощност не му стига до никъде то и празен динамиката хич му я няма . Един друг приятел ходи с него до морето да закара няма и 500 кила багаж на вилата си и каза че четвърта само по нанадолно е успявал да включи и му изхарчил страшно много .
                        А, центровката на двигателя Вартбург си е магия, ако не е електронен. Там са три смайващо тъпо намислени чукчета. Но пък като е наред върви и харчи около 10/100 пълен.

                        Коментар


                        • #42
                          От: ГАЗ 53 4 х 4

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          А, центровката на двигателя Вартбург си е магия, ако не е електронен. Там са три смайващо тъпо намислени чукчета. Но пък като е наред върви и харчи около 10/100 пълен.
                          Тоя беше от последните баркаси с електронно и всички екстри . Човека който го купи имаше сервиз за гуми и целта му беше с него да си изхвърля събралите се стари гуми и понеже го ползваше има няма 2 - 3 пъти в месеца него го устройваше . Изконния проблем на баркаса е точно двигателя купето се явява почти два пъти по тежко от варбурговото . Чувал съм че им слагат двигатели от Лада ; Голф и тнт и нещата се оправяли ама при цените на нормален бус примерно Фолксваген това начинание отдавна е нерентабилно . На времето относително слабите двигатели на ГДРейската товарна авто техника я обясняваха с географията им там няма баири като нашата Витиня ; Петрохан ; Шипка ; Араба конак и тнт то при нас право няма .
                          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                          Коментар


                          • #43
                            От: ГАЗ 53 4 х 4

                            Колеги някои може ли да изчисли за газ 53 6-37 зъба отзад с газкови гуми И 6-41 ОТПРЕД с гуми от молотовка 10 по 18

                            Коментар


                            • #44
                              От: ГАЗ 53 4 х 4

                              Първоначално публикуван от stohi80 Преглед на мнение
                              Колеги някои може ли да изчисли за газ 53 6-37 зъба отзад с газкови гуми И 6-41 ОТПРЕД с гуми от молотовка 10 по 18
                              Изчисли го де?

                              Коментар


                              • #45
                                От: ГАЗ 53 4 х 4

                                R на гумите???

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X